Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Strap-On-kokemuksia?

Vierailija
16.07.2017 |

Olen seurustellut mieheni kanssa viime syksystä, ja olemme molemmat pervoja. Olemme jo hetken vitsillä puhuneet strap-onista ja nyt mainitsin miehelleni tosissani haluavani sellaisen. Mies on alusta alkaen naureskellen ja toisaalta hyväksyen vastannut heittoihini, eli sen hankinta voisi todella olla ajankohtaista.
Millaisia kokemuksia teillä on sellaisen käytöstä? Helppo pukea ja pitää yllä? Miten kumppaninne on reagoinut sen käyttöön?

Kaikki kokemukset ja vinkit ensikertalaiselle tervetulleita. En kyllä ole sormettanut miestäni, pitäisikö sillä aloittaa?

Olemme molemmat heteroja, jos se jotain kiinnostaa. Tosin seikkailunhaluisia ja avoimia uusille kokemuksille. :)

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me aloitimme sormella/kahdella eturauhashieronnan. Sitten ostimme sellaisen kunnollisen, hihnoilla kiinnitettävän mallin, jossa on paikka kahdelle dildolle. Mirs kun pukee sen laittaa peniksensä toisesta reiästä, niin saan tuplaa. Mies pitää kovasti kun makaa selällään jalat ylhäällä, dildo pepussa ja hoitelen loppukirin käsin. Minun vuoroni on jo mennyt tai tulee vasta tunnin päästä.

Strap-on on käytössä pari kertaa kuussa.

Kannattaa panostaa laatuun, rimpuloilla ei tee mitään. Sellaisiin erehdyimme mekin aluksi.

2/89 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tällä viikolla "strapless strap on" käsitteen netistä. Eli siinä on kahvapallura, jonka nainen laittaa vaginaan, ja sitten dildo-osa jota voidaan käyttää naiseen tai mieheen.

Haluaisin löytää iloisen/raikkaan värisen mutta silti pelkistetyn tyylikkään strapless-straponin. Parhaat näkemäni malli on "strap u" suomalaisessa nettikaupassa noin 99€.

Netissä luki, että kannattaa silti hommata valjaat. Jos strapless sattuu olemaan epävakaa, niin voi valjailla tukea.

Hankin varmaan vesipohjaista liukuvoidetta, puhdistus-desifiointisuihketta ja anaalipesu-suihkupään lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään straplessiä. Kunnon hihnat pitää olla, jotta tekokalu toimii yhtä hyvin kuin oikea. Kokemusta on. Peppu on yllättävän kireä rasvattunakin, joten rimpulat mäkeen.

Vierailija
4/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strapon on aivan ehdoton.. saat annettua ukollesi kunnon kyydit. Ja hei, sitä on mukava käyttää jos sänkyyn eksyy joskus vaikka nainen kolmenkimppaan tai pari.. ;)

Vierailija
5/89 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sträppärit on enempi käytössä meillä lesboilla. Itse suosin Johnsonin punaista sträppäriä. Nahkaremmeillä tietty. Pestä kannattaa aina käytön jälkeen. Heteromiehet harvemmin antaa sträppäriä itseensä käyttää. Toki poikkeuksiakin varmaan on. Hyvä apuväline moneen. Suositan.

Vierailija
6/89 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun käsitykseni mukaan kaikenlainen dildoilu on yleisempää heteroiden keskuudessa. Lesbojen keskuudessa se on paljon harvinaisempaa kuin luullaan. Harvaa kiinnostaa mikään penikseen viittaava.

Vierailija
7/89 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on haaveena, mutta mies ei suostu oikein edes keskustelemaan :(

Vierailija
8/89 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on haaveena, mutta mies ei suostu oikein edes keskustelemaan :(

No höh... todella harmi josko miehesi ei suostu asiasta edes keskustelemaan, koska kaltaisiasi Naisia jotka haluaisivat miestään naida, ei ihan joka oksalla kasva... ;)

Vierailija
9/89 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollu käytössä tapit jonku aikaa..

nyt oma nainen pannut jo mua kahdesti strapilla.. 18 senttisellä ja 21 senttisellä.. on hurjaa :O mutta ihanaa.. Olo on melko alistettu ja nöyrä.. Nainen nauttii kun voi laittaa voihkimaan. Kylläse hyvältä tuntuu jo hetken päästä ;)

Lisäksi naistani kiihottaa, kun joudun ottamaan noin isoa, kun oma varustus keskivertoa pienempi n. 12cm. Ois mielenkiintoista kiihottaako muilla naisilla tuo?

t. m28

Vierailija
10/89 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yllättynyt kuinka moni mies on valmis kokeilemaan anaalileikkejä. Olen useampaa miestä ottanut straponilla tai sormilla. Selkeästi kiihottaa kun voimakas nainen dominoi ja tietää mitä tekee. Kertaakaan kukaan ei ole pyytänyt lopettamaan tai sanonut, että tuntuisi huonolta. Päinvastoin, on parasta mitä ovat saaneet.

N24

Vierailija
11/89 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaimo ainakin kiihottuu nykyään koko ajatuksesta,kun pääsee taakse. Muutaman kerran jälkeen sujuukin paremmin, kun alkuhämmästys on mennyt ohi. Monet saattaisivat pitää touhusta (ei tietenkään kaikki) jos vain uskaltaa ehdottaa.

Vierailija
12/89 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voisi kokeilla mutta haluaisin kysyä naisilta että mikä teitä siinä kiihottaa kun teillä ei sitä penistä ole? Saatteko jotain kiksejä siitä miehen alistamisesta?

Vierailija
13/89 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voisi kokeilla mutta haluaisin kysyä naisilta että mikä teitä siinä kiihottaa kun teillä ei sitä penistä ole? Saatteko jotain kiksejä siitä miehen alistamisesta?

Samaa minä olen joskus miehenä miettinyt, mikä naisia niin kiihottaa naida miestä peppuun?

Toisaalta lesbosuhteissa hiukan ihmetyttää se, miksi naisen pitää, ilmeisesti aika useinkin (?)  saada toiselta naiselta ikään kuin mieheltä strap on-panoa ?

Vierailija
14/89 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoitta kirjoitti:

Olen itse yllättynyt kuinka moni mies on valmis kokeilemaan anaalileikkejä. Olen useampaa miestä ottanut straponilla tai sormilla. Selkeästi kiihottaa kun voimakas nainen dominoi ja tietää mitä tekee. Kertaakaan kukaan ei ole pyytänyt lopettamaan tai sanonut, että tuntuisi huonolta. Päinvastoin, on parasta mitä ovat saaneet.

N24

Ajatus kiihottaa umpiheteroa miestä. Tämä olisi kiva kokea. Saako leikin lopuksi antaa nahkapamppua? Oletko hakenut ko. miehet jollain ilmoituksella, vai ovatko tulleen "janan" mukana?

m41

Vierailija
15/89 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhan pojan salaiset seikkailut tapahtuu aina suurissa kaupungeissa mihin tulee matkusteltua ottamaan Strap-on kokemuksia. Pakko tunnustaa että tämän suuremmaksi nautintoa tuskin saakaan. Voisin sanoa että todellinen Megajytkyjen jytky. Normiseksi on hyvinkin vaatimatonta, tähän verrattuna.

Vierailija
16/89 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kuinkahan iso sträppi kannattais hommata vaimolle että se sais panna minua? Suora,ylös vai alaspäin käyrä? Pituus paksuus? Ettei perse kuitenkaan repee . M40

Vierailija
17/89 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sinful.fi/you2toys-saadettava-double-strap-on-15-cm

Meillä tuo. Koko sopiva, ei halkaise persettä.

Tosin jos naiselta kysyttäis, niin sais olla ilman tuota tuplaosaa. Mutta varmaan henkilökohtaisia mieltymyksiä.

Vierailija
18/89 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voikun löytäs straponist kiinnostuneen naise ei niin maasta ei kuusta 

Vierailija
19/89 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Kuinkahan iso sträppi kannattais hommata vaimolle että se sais panna minua? Suora,ylös vai alaspäin käyrä? Pituus paksuus? Ettei perse kuitenkaan repee . M40

Ehdottaisin, että hankitte oman vehkeesi kokoisen, sekä pituudeltaan että paksuudeltaan, olevan sträpin ihan "tasavertoisuuden" vuoksi... malliltaan ehkäpä suora...

Eikä se peba repeä kunhan muistatte liukkaria, liukkaria ja vielä kerran liukkaria käyttää :)

Vierailija
20/89 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa miehen (tai no, miksei naisenkin) panemisessa se, että hetken aikaa voin hypätä kalullisen ihmisen rooliin. Olen täysin tyytyväinen naisena, että ei tämä ole mikään identiteettikriisi. Eräänlaisena roolileikkinä pitäisin.

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi