Remppa vai muutto -ohjelman pöljyydet?
Kukaan ei ole kiinnostunut mikä lämmitysjärjestelmä, kosteus/homemittaukset tai asumiskulut. Tärkeetä kaikille open concept keittiö, saareke ja kiva master bedroomin kylppäri.
(Älkää ottako tätä ketjua liian vakavasti)
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Juontajaparin kemia ja läpänheitto toimii valtavan hyvin
Olen samaa mieltä, vaikka joskus harmittaa, että Jillian piikittelee Toddia vähän liikaa. Mutta osaa Jillian itseäänkin pistää halvalla, ja huvitti etenkin jakso, jossa hän sanoi "et sinä syyttä hankkinut minulle lähestymiskieltoa". :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, vaikka joskus harmittaa, että Jillian piikittelee Toddia vähän liikaa. Mutta osaa Jillian itseäänkin pistää halvalla, ja huvitti etenkin jakso, jossa hän sanoi "et sinä syyttä hankkinut minulle lähestymiskieltoa". :P
Samaa mieltä. Todd osaa läpänheiton taidon paremmin ja niin, ettei se ole ilkeää. Jillianilla menee joskus ilkeälle puolelle kun ei oikein keksi mitään näppärää ja hauskaa sanottavaa. Tosin joo, molemmat osaavat nauraa itselleen ja harrastavat itseironiaa. Sekin on muuten yksi taito, mitä suomalaiset juontajat eivät aina osaa.
Kaikissa kylppäreissä pakko olla kaksi lavuaaria :D en ole ikinä ymmärtänyt niiden pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko homeongelmia tosiaan vain Suomessa? Luulis että löytyis joku 1 hometalo, joka pitäis sen takia hylätä. Mut ehkä home ei kuulu formaattiin.
Höpö höpö, on ollut kosteusvaurioita ja niitä korjailtu ohjelmassa.
Korjattavissa oleva kosteusvaurio on eri asia kuin hometalo.
Tosi moni haluaa että suihku on ammeessa, mut eikö sellainen ole hirveän epäkäytännöllinen?
Bi kirjoitti:
Ootteko googlannut Jillian Harrisia? Hän on ollu Bachelorissa kilpailijana ja sittemmin myös Bachelorettena. Jillian on vain kaunistunut vanhetessaan, todella upea ilmestys! Kelpaisi mulle nykyisenlaisena, tosin tuollainen tosi-tv-menneisyys kertoo omaa kieltään hänen julkisuushakuisuudesta...
Se on kyllä kaunis nainen,netissä on kuvia ilman meikkiäkin ja bikinikuvia myös.
Ihan sen takia välillä katsellut sarjaa.
Eiköhän sarjalla ole sponsori firmoja mistä esim. Keittiöt tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni haluaa että suihku on ammeessa, mut eikö sellainen ole hirveän epäkäytännöllinen?
Ei. Ainakin itse olen tottunut siihen. Ehkä vanhoille tai huonosti liikkuville se on huono. 70-luvun ammetaloissa ei ole suihkua erikseen.
Tuolla myydään asunnot kattovalaisimineen. Eli onko ne kiinteitä ja vaihdon tekee sähkömies?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja yhdessäkään kämpässä ei ole saunaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Todd osaa läpänheiton taidon paremmin ja niin, ettei se ole ilkeää. Jillianilla menee joskus ilkeälle puolelle kun ei oikein keksi mitään näppärää ja hauskaa sanottavaa. Tosin joo, molemmat osaavat nauraa itselleen ja harrastavat itseironiaa. Sekin on muuten yksi taito, mitä suomalaiset juontajat eivät aina osaa.
Omia juttuja vai käsikirjoitettuja? Veikkaan jälkimmäistä.
Jos av:lla joku kertoo asuvansa 150m2 talossa, kaikki kirkuu että kauheasti siivottavaa! Kanadassa kukaan ei edes huolisi niin pientä luukkua, pitää olla vähintään se 300m2
Vauva syntyy kesken taloesittetyn, ihan kuin joku lähtis tekemään muuttoa vastasyntyneen kanssa joten ilmiselvää että remppa valitaan.
Pihat on usein parin neliön huononurmikkoisia länttejä. Ihmettelen ettei kukaan halua uudelta talolta kaunista ja monipuolista pihaa. Kyllähän toi vähän feikiltä ja näytellyltä tuntuu, mut silti viihdyttävä ja hyvätuulinen ohjelma. Ihailen heidän kykyään sisustaa raikkaasti ja kekseliäästi. Ei Suomen ohjelmissa päästä lähellekään tuota tasoa. Esim se Candice kun sisustaa niin on jo liian runsasta ja sotkuista mun makuun.
Paljonko Kanadassa on keskipalkka?
Eniten ihmetyttää se, että edes lyömällä 1,5 miljoonaa dollaria pöytään et saa kunnollista taloa. Monissa on hirveän pienet ikkunat, kummalliset tilaratkaisut ja halvan oloiset pinnat. Onko se sitten vain ne neliöt, mistä maksetaan? Noi talot näyttää just siltä, että piileviä ongelmia on vaikka muille jakaa.
Ja toki se, että 3-4 hengen perhe tarvitsee 400 neliön talon. Miksi?
Millaisia lämmityskuluja noissa taloissa on?
Usein näkee kattoikkunoita ja muita korkeita virityksiä, miten ne pestään? Käytetäänkö tuolla paljonkin ostovoimaa siivouksissa tai ikkunoiden pesussa.
Olis kiinnostavaa tietää 400m2 talon lämmityskulut.
Minusta toimii hyvin tuo että on upea kaunotar Jillian joka vähän ilkeästi piikittelee nörtihtävää narukäsi-Toddia, joka on kuitenkin itsevarma ja söpö samalla. Kiva seksuaalinen jännite varmaankin valmiiksi käsikirjoitettuna.
Se kylpyhuoneiden määrä! Niitä on vähintään yhtä monta kuin makuuhuonetta, joskus jopa enemmän! Onko kukaan käynyt Suomessa (normaalissa) asunnossa jossa olisi enemmän kuin yksi kylppäri, vessoja eli "powder roomeja" ei lasketa. Ja muuten ko. ohjelmassa nämä vessat eli powder roomit lasketaan puolikkaaksi kylppäriksi, eli talossa on esim "2,5 bathrooms" jos on kaksi kylppäriä ja yksi vessa.
Ja ne neliöt! Tosiaan, ei ole tainnut olla ainuttakaan alle 200-neliöistä taloa...
Mutta arkkitehtuuriltaan tosi mielenkintoisia, siis ulkopuolelta katsottuna.
Myös yksi mun lempparisarjoista.
Mua jotenkin naurattaa siinä lopussa aina kun pariskunta vetäytyy miettimään ratkaisua sitten kun se rempattu oma koti on nähty. Ihan kuin ne tekis sen päätöksen jossain parissa minuutissa. Itse haluaisin ainakin nukkua yön yli ennen noin suurta päätöstä ja kenties jutella lasten kanssa (jos niitä on).
Ihan totta muuten! Kanadassa kun on myös talvi kuten meillä eli pitää olla kunnon eristeet jne. Ihme tosiaan, ettei ole homejuttuja juurikaan tullut esiin.