Game of Thrones, 7. kausi official-keskustelu
Alkaa taas! Mitä odotat eniten? Mä haluan, että Hound pääsee pieksemään Mountainin viimeinkin, muun muassa! Ja, että Arya ja Jon kohtaa taas!
Kommentit (2641)
Littlefinger haluaa kaiken, niinhän se sanoi.
Iskeeköhän Jon Theonilta hampaat kurkkuun kun kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin kanssa nyt vasta, että se Waif tosiaan on voinut tappaa Aryan ja esiintyä Aryana.
Aika kammottava ajatus, mutta erittäin mahdollinen.Eikös Arya omakätisesti läntännyt sen Waifin naaman sinne seinälle ennen kuin sanoi Jaqenille että mun nimi on Arya Stark ja mä lähden nyt kotiin.
Niin, vai kuka länttäsi ja kenen naaman ja sanoi olevansa Arya.
Onhan se vähän hankala monelle käsittää, että kaikki ei välttämättä ole niinkuin sanotaan tai annetaan ymmärtää.Ei täällä kannata yrittää keskustella mahdollisista juonikuvioista. Paras kun pitäydyt miettimään parhaita tissejä tai tukkaa. Vähän voi söpöstellä eläimillä kans.
Mikset voisi tuoda lisärvoa tähän keskusteluun tuomalla esiin omia pohdintojasi tuon lapsellisen tinttailun sijaan?
Vierailija kirjoitti:
On muuten hirveä se Cersein nykyinen tukka.
Sekä Cersein että Daeneryksen peruukkimaakarit taisivat vaihtua ykköskauden jälkeen. Varsinkin Danyn silkkiset kauniit platinanvaaleat hiukset vaihtuivat epäpukevaan made in China olkikupoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin kanssa nyt vasta, että se Waif tosiaan on voinut tappaa Aryan ja esiintyä Aryana.
Aika kammottava ajatus, mutta erittäin mahdollinen.Eikös Arya omakätisesti läntännyt sen Waifin naaman sinne seinälle ennen kuin sanoi Jaqenille että mun nimi on Arya Stark ja mä lähden nyt kotiin.
Niin, vai kuka länttäsi ja kenen naaman ja sanoi olevansa Arya.
Onhan se vähän hankala monelle käsittää, että kaikki ei välttämättä ole niinkuin sanotaan tai annetaan ymmärtää.
Yritä muistaa että tämä on vaan televisiosarja ja kaikki on ihan keksittyä juttua. Ei syytä tunnekuohuihin.
Käytännössähän kruunusta kamppailee kolme henkilöä: Dany, Jon ja Tyrion.
Eipä siellä muita ole jotka sen kruunun voi ottaa. Ellei kaikki sitten kuole ennen sarjan loppua.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee se, miksi Meera ja Jojen alun perinkään samoilivat jossain metsässä turvattomina, kun heidän isänsä on kuitenkin elossa. Googletin aiheen, ja ilmeisesti kirjoissa heidät oli kutsuttu Winterfelliin ja lähtivät sieltä pakoon yhdessä Branin, sen villinaisen ja jengin kanssa. Mutta sarjassahan heidän taustaansa ei kauheasti ole käsitelty. Missä heidän isänsä on, miksi teinit oli päästetty etsimään Brania jne.? Tähän kaivattaisiin jotain selitystä. Vai onko sellainen tullut ja mennyt multa ohi?
En muista taustoitettiinko sarjassa tätä mitenkään, mutta Jojenhan oli vihernäkijä, joka sai näyn siitä että Bran on kolmisilmäinen varis ja pitää saattaa muurin toiselle puolelle kohtaloaan täyttämään.
Itse uskon että Howland Reedilläkin on vielä osansa tarinassa, ainakin Jonin syntyperän vahvistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kammottava ajatus, mutta erittäin mahdollinen.Tai Jaqen, mikä olisi kiva koska sitten häntä nähtäisiin taas.. olisi ihanaa nähdä sarjan hoteinta miestä. Vaikka valtaistuimella.
Ihan vaikka paskahuussissa, mutta saisivat näyttää.
On todellakin sarjan hotein mies.
Ensi yönä taas mennään mikäli HBO suo.
Jonin ja Danyn kohtaaminen on kutkuttava ensi yönä, mutta toivoisin näytettävän lisää niitä Branin näkyjä Nythän on pyörinyt vaan ne samat pätkät. Olisipa mielenkiintoista jos vihdoin näytettäisiin Rhaegaria.
Kukahan esittäisi Rhaegaria?
Oli kuulemma komea ilmestys.
https://www.google.fi/search?q=rhaegar%20targaryen%20actor&tbm=isch
Siitä voi valita mieleisensä.
Rhaegarin näyttelijä on selvitetty, esiintyy takaumassa kauden viimeisessä jaksossa.
Oih, olipa Danyllä ihanat hiukset ekoilla kausilla. Olin jo ihan unohtanut ja turtunut tuohon nykyiseen, jäykkään peruukkiin.
Bram voi kontrolloida heikkopäisiä ihmisiä mutta pystyyköhän se kontrolloimaan kuolleita Night Kingin sotilaita? Ottaa sellaisen jätin haltuun ja mätkii sillä muita sileäksi.
Vierailija kirjoitti:
Rhaegarin näyttelijä on selvitetty, esiintyy takaumassa kauden viimeisessä jaksossa.
Missä on ollut juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee se, miksi Meera ja Jojen alun perinkään samoilivat jossain metsässä turvattomina, kun heidän isänsä on kuitenkin elossa. Googletin aiheen, ja ilmeisesti kirjoissa heidät oli kutsuttu Winterfelliin ja lähtivät sieltä pakoon yhdessä Branin, sen villinaisen ja jengin kanssa. Mutta sarjassahan heidän taustaansa ei kauheasti ole käsitelty. Missä heidän isänsä on, miksi teinit oli päästetty etsimään Brania jne.? Tähän kaivattaisiin jotain selitystä. Vai onko sellainen tullut ja mennyt multa ohi?
En muista taustoitettiinko sarjassa tätä mitenkään, mutta Jojenhan oli vihernäkijä, joka sai näyn siitä että Bran on kolmisilmäinen varis ja pitää saattaa muurin toiselle puolelle kohtaloaan täyttämään.
Itse uskon että Howland Reedilläkin on vielä osansa tarinassa, ainakin Jonin syntyperän vahvistaminen.
Joo, tämän minäkin tiedän, mutta ihmettelen silti, miksi nämä nuoret olivat kahdestaan liikkeellä. Olivatko karanneet kotoa, onko heidän isälleen sattunut jotain, vai oliko heille tosiaan annettu lupa lähteä pois kotoa etsimään Brania. Tuossa maailmassa kun jo raavaiden miestenkin on vaarallista liikkua kahdestaan syrjäseuduilla, kahdesta lapsesta puhumattakaan (toinen tyttö, toinen sairaalloinen ja heikko poika).
Ei tuo vain käy mitenkään järkeen. Kirjoissa tausta selittyy paremmin, kun olivat tosiaan jo vieraina Winterfellissä siinä vaiheessa, kun Theon alkoi riehua.
Vierailija kirjoitti:
Cersein tahdon kuolevan verisesti. Hitto mikä nainen: "Tommen petti meidät"?!
Tämän lisäksi odotan sitä hetkeä, kun Jon saa tietää totuuden vanhemmistaan (Branilta, Littlefingeriltä...?)
Miten Jon voisi saada tietää vanhemmistaan Pikkusormelta? Mennyt multa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cersein tahdon kuolevan verisesti. Hitto mikä nainen: "Tommen petti meidät"?!
Tämän lisäksi odotan sitä hetkeä, kun Jon saa tietää totuuden vanhemmistaan (Branilta, Littlefingeriltä...?)Miten Jon voisi saada tietää vanhemmistaan Pikkusormelta? Mennyt multa ohi.
Minä odotan myös Littlefingerin paljastavan Jonin syntyperän.
Ainoat jotka asiasta tiesivät, ovat : Howlan Reed, todennäköisesti Benjen, Ned, Littlefinger ja ehkä Barristan Selmy. Varys ehkä.
Etkö katsonut tapaa, jolla Littlefinger katsoi Sansaa kryptassa kun tämä kertoi Rhaegarin kidnapanneen ja raiskanneen Lyannan??
Finger tietää ja iskee kiilan vielä Sansan ja Jonin väliin. Targarienilla ei ole oikeutta pohjoiseen.
Pikkusormi ei voi ottaa valtaa missään. Koska kukaan ei halua tukea häntä. Jos Sansa kuolee niin pikkusormi teurastetaan.
Enemmänkin sen kieroilut tulee esille: Viiden kuninkaan sodan aloitus, kuninkaan murha jne. Sen jälkeen KAIKKI haluavat tappaa sen.