Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game of Thrones, 7. kausi official-keskustelu

Vierailija
15.07.2017 |

Alkaa taas! Mitä odotat eniten? Mä haluan, että Hound pääsee pieksemään Mountainin viimeinkin, muun muassa! Ja, että Arya ja Jon kohtaa taas!

Kommentit (2641)

Vierailija
841/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut epäillä Aryaa, niin kovasti kun hänestä pidänkin.. Entä jos Arya tosiaan kuoli sinne luolaan kaksintaistelussa sen toisen tytön kanssa ja tämä toinen otti Aryan kasvot..?

Et ole ollenkaan ainoa, joka epäilee tätä. Netissä on paljon spekulaatiota tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaqen is like, 'A man is super chill and accepting about this development."

*huutonaurua*

Mutta joo...onhan toi teoria.

Vierailija
844/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä siis tätä nykyä ainoa, jonka mielestä Dany on se, joka kuuluu valtaistuimelle?

Vaikka onkin ylimielinen (se on kuningatar ja Dragon, eikä mikään kiltti nuori neiti), vaatii ihmisiä polvistumaan ja pitää itseään hallitsijana (se ei sitä valtaistuinta saa olemalla herttainen ja kysymällä, sopisiko se ehkä kaikille, että hän nyt vaikka istuisi sievästi tähän Iron Thronelle?)

Vaikka hänkin taistelee vallanhimon ja sen syövyttävän vaikutuksen alla, hän silti on edelleen ihan eri maata kuin psyko-Cersei.

Ja ne lohikset on PARASTA. Jopa jäälohis olis huikea!

Danyn matka raiskatusta lapsimorsiamesta nykyiseksi Bad-ass Queeniksi on ollut liian huikea, että hänen nyt vain tarvitsisi kuolla, kun on niin "ylimielinen".

Dany on paperinen hahmo kyllä, mutta Jon Snow´n katseleminen vetää vertoja maalin kuivumisen seuraamiselle. Ei mitään särmää, pelkkää oikeudentuntoa ja söpöilyä.

Daenerys 4-eva!!

Vierailija
845/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja ne lohikset on PARASTA. Jopa jäälohis olis huikea!"

"Daenerys 4-eva!!"

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen olet?

Vierailija
846/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja ne lohikset on PARASTA. Jopa jäälohis olis huikea!"

"Daenerys 4-eva!!"

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen olet?

34 vuotta. Mitäs nyt?

Vierailija
847/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut epäillä Aryaa, niin kovasti kun hänestä pidänkin.. Entä jos Arya tosiaan kuoli sinne luolaan kaksintaistelussa sen toisen tytön kanssa ja tämä toinen otti Aryan kasvot..?

Miksi se olisi hämmästynyt siitä että Jon on elossa ja pohjoisen kuningas, ja olisi sen takia muuttanut suunnitelmaansa mennä tappamaan Cercei? Ja miksi se yleensäkään tappaisi niitä Aryan listalla olleita, mitä se hyötyisi Aryan esittämisestä? Miten se olisi tuntenut sen piirakkapojan?

Aryahan kertoi kaikki ne nimet jotka olivat hänen listallaan sille tytölle kun miekkailivat Braavosissa. Eli kyllä se kaikki nimet sai. Eri juttu sitten, miksi se esittäisi Aryaa. Täytyy varmaan vaan odottaa ja katsoa.

Vierailija
848/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä siis tätä nykyä ainoa, jonka mielestä Dany on se, joka kuuluu valtaistuimelle?

Vaikka onkin ylimielinen (se on kuningatar ja Dragon, eikä mikään kiltti nuori neiti), vaatii ihmisiä polvistumaan ja pitää itseään hallitsijana (se ei sitä valtaistuinta saa olemalla herttainen ja kysymällä, sopisiko se ehkä kaikille, että hän nyt vaikka istuisi sievästi tähän Iron Thronelle?)

Vaikka hänkin taistelee vallanhimon ja sen syövyttävän vaikutuksen alla, hän silti on edelleen ihan eri maata kuin psyko-Cersei.

Ja ne lohikset on PARASTA. Jopa jäälohis olis huikea!

Danyn matka raiskatusta lapsimorsiamesta nykyiseksi Bad-ass Queeniksi on ollut liian huikea, että hänen nyt vain tarvitsisi kuolla, kun on niin "ylimielinen".

Dany on paperinen hahmo kyllä, mutta Jon Snow´n katseleminen vetää vertoja maalin kuivumisen seuraamiselle. Ei mitään särmää, pelkkää oikeudentuntoa ja söpöilyä.

Daenerys 4-eva!!

Dany on tyhmä ja äärimmäisen lapsellinen. Hänellä ei ole mitään osaamista johtamisesta. Kaikki on alusta asti tehty hänen puolesta.

Hän on myös itsekeskeisempi kuin Cersei. Jon Snow sentään on tehnytkin jotain istuimen eteen ja hän osaa johtaa.

Vierailija
849/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin yhden asian just nyt, kun mietin Danyn ärsyttävää "hei, minulla on peruukki" tukkaa.. se tukka ärsyttää minua, kun se ei näytä aidolta ja siinä on ne kikkarat sivuilla aina, varmaan joku kampaaja sillä siellä hovissa asettelemassa. No anyways mietin sitten sitä Cersein nykyistä mallia, kun sen tukka leikattiin häpeärangaistuksessa lyhyeksi.. sehän on aivan Joffrey-tyylinen nyt?! Miettikää.. voiko olla sattumaa, vai onko haluttu tehdä Cessusta vähän saman näköinen kuin poikansa?

Vierailija
850/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti aina spekuloidaan kuka mahtaa lopulta istua Rautavaltaistuimella tai että jääkö mitään Rautavaltaistuinta edes sodan jälkeen jäljelle, niin tuntuu että kuka tahansa siihen hallitsijaksi lopulta jääkin, niin aina jotkut pettyy. Mahtaako sellaista ratkaisua ollakaan, joka miellyttäisi kaikkia? Itse näkisin että Tyrion ja Jon voisivat olla sellaisia, joista valtaosa pitäisi, tosin ehkä joillekin liian ilmiselviä valintoja. Daenerys jakaa jo ehkä enemmän mielipiteitä, toki riippuu paljon siitäkin mihin suuntaan hän tästä nyt kehittyy. Itselle tuli mieleen mustana hevosena Ser Davos, joka on yksi hienoimpia, viisaimpia ja oikeudenmukaisimpia hahmoja koko sarjassa, eikä kuulu mihinkään suureen sukuunkaan. Hän on aina tehnyt niinkuin oikein on, ilman omaa lehmää ojassa. Minua ei haittaisi, vaikka hän päätyisi Rautavaltaistuimelle. Tämä tosin vaatisi monen merrkittävän hahmon kuolemaa, enkä tiedä kiinnostaisiko se Davosia itseänkään.

Meera voisi täyttää nämä kriteerit myös.

Miksei.

Paitsi että kukaan ei häntä sinne kannata eikä hänellä ole edes minkäänlaista "oikeutta" siihen.

Käytännössä kaikkien hahmojen on kuoltava sarjassa että voi edes teoriassa Meera nousta istuimelle. 

Vierailija
851/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin kanssa nyt vasta, että se Waif tosiaan on voinut tappaa Aryan ja esiintyä Aryana.

Aika kammottava ajatus, mutta erittäin mahdollinen.

Vierailija
852/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se, miksi Meera ja Jojen alun perinkään samoilivat jossain metsässä turvattomina, kun heidän isänsä on kuitenkin elossa. Googletin aiheen, ja ilmeisesti kirjoissa heidät oli kutsuttu Winterfelliin ja lähtivät sieltä pakoon yhdessä Branin, sen villinaisen ja jengin kanssa. Mutta sarjassahan heidän taustaansa ei kauheasti ole käsitelty. Missä heidän isänsä on, miksi teinit oli päästetty etsimään Brania jne.? Tähän kaivattaisiin jotain selitystä. Vai onko sellainen tullut ja mennyt multa ohi?

Vierailija
853/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin kanssa nyt vasta, että se Waif tosiaan on voinut tappaa Aryan ja esiintyä Aryana.

Tai Jaqen, mikä olisi kiva koska sitten häntä nähtäisiin taas.. olisi ihanaa nähdä sarjan hoteinta miestä. Vaikka valtaistuimella.

Vierailija
854/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Arya omakätisesti läntännyt sen Waifin naaman sinne seinälle ennen kuin sanoi Jaqenille että mun nimi on Arya Stark ja mä lähden nyt kotiin.

Vierailija
855/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Arya omakätisesti läntännyt sen Waifin naaman sinne seinälle ennen kuin sanoi Jaqenille että mun nimi on Arya Stark ja mä lähden nyt kotiin.

Niin, vai kuka länttäsi ja kenen naaman ja sanoi olevansa Arya.

Onhan se vähän hankala monelle käsittää, että kaikki ei välttämättä ole niinkuin sanotaan tai annetaan ymmärtää.

Vierailija
856/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hirveä se Cersein nykyinen tukka.

Vierailija
857/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Jaqen, mikä olisi kiva koska sitten häntä nähtäisiin taas.. olisi ihanaa nähdä sarjan hoteinta miestä. Vaikka valtaistuimella.

Oi kyllä, paitsi että ne kledjut pukisi sitä niin huonosti.

Vierailija
858/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten hirveä se Cersein nykyinen tukka.

Näyttelijälle sopii lyhyt tukka paremmin, mutta tuollainen homoroomalainen-malli on kamala. Jos se olisi kammattu otsalta taaksepäin tms niin sitten..

Vierailija
859/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kyllä, paitsi että ne kledjut pukisi sitä niin huonosti.

Ai Aryan kuteet? Ehkä ne repeytyisivät sen yltä ;)

Vierailija
860/2641 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vai kuka länttäsi ja kenen naaman ja sanoi olevansa Arya.

Onhan se vähän hankala monelle käsittää, että kaikki ei välttämättä ole niinkuin sanotaan tai annetaan ymmärtää.

Ei täällä kannata yrittää keskustella mahdollisista juonikuvioista. Paras kun pitäydyt miettimään parhaita tissejä tai tukkaa. Vähän voi söpöstellä eläimillä kans.

Ketju on lukittu.