Game of Thrones, 7. kausi official-keskustelu
Alkaa taas! Mitä odotat eniten? Mä haluan, että Hound pääsee pieksemään Mountainin viimeinkin, muun muassa! Ja, että Arya ja Jon kohtaa taas!
Kommentit (2641)
Ned lives kirjoitti:
Kiitos molemmille vastanneille. Ei kai tässä auta muu kuin alkaa kahlaamaan kausia 3-6 läpi ennekuin siirryn seiskaan. Ei ainakaan tule vapaa-ajanongelmia :D
Minäpä kerron miten minulle kävi tällä kertaa iPad-applikaation ihmeellisen käyttöliittymän kanssa: aloin maanantaina katsella uusinta kautta. Yllätyin hieman runsaista takaumajaksoista mutta tapahtumat olivat kiinnostavia ja mukaansatempaavia yhtä kaikki.
Sitten vasta ällistyin, kun huomasin, että nyt se jakso jo loppui ja kaikki oli ollut pelkkää takaumaa. Ilahduin kuitenkin kun huomasin, että HBO on tehnyt sellaisen yllätysratkaisun että toinen jakso julkaistaan myös saman tien. Toki tajusin heti kun aloin katsella kakkosjaksoa, että nyt katson ykköskauden kakkosjaksoa..
Olisin yhtä hyvin voinut jatkaa (hetken jopa harkitsin) ja katsoa kaikki unohtuneet kaudet uudelleen mutta sitten päätin loikata uusimpaan kauteen.
Brienne on kyllä mahtava!
Toivoisin, että se päätyisi yhteen Jaimen kanssa, eikä minkään villi-Tormundin.
Ollaankin jo loppuviikossa niin kohta on taas maanantai, jee.
Maanantaina jatkuu taas ... jee!
:D
Vieläkö Ed Sheeran jatkaa roolissaan? En nyt ihan käsittänyt että jatkaako Arya sen jengin mukana kohti Kuninkaansatamaa vai ei.
Luulen että Sheeranin rooli oli vaan tuo lyhyt cameo.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että metsän sotilasjoukko Sheeranin kera nähdään vielä ensi jaksossa. Näittekö miten se yks heebo katseli Aryaa?
Mulla on villi veikkaus, että heidän avullaan Arya pääsee sisälle sinne, ottaa ehkä jonkun naaman. Toivottavasti ei Sheeranin naamaa kuitenkaan :D
Haha, Ed Sheeran listimässä Cerseitä iloisesti laulellen, kiitos mielikuvasta!😂
Ääh, en malta odottaa uutta jaksoa, hitto kun ei voi katsoa vaan maratonina!
Siis mitä hittoa, tästä on sensuroitu välistä mun harmiton veikkaus tuleviin tapahtumiin! Sairasta moderointia.
Mutta siis, villi veikkaus:
Cersei tappaa itsensä, jon myydään panttivangiksi, dany kompastelee omiin mukanokkeliin juoniinsa ja tyrion vaihtaa leiriä.
Muuri tulee alas ja bran menee danyn sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Muuri tulee alas ja bran menee danyn sisälle.
Danny ja bran??
Miksei.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson vasta kun on useempi jatko tullut. Ei haittaa vaikka kuulee ja lukee juttuja, ei se silti ole sama asia kuin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katson vasta kun on useempi jatko tullut. Ei haittaa vaikka kuulee ja lukee juttuja, ei se silti ole sama asia kuin katsoa.
En ikinä
pystyis tohon :)
Pakko nähdä heti enkä todellakaan halua tietää mitään.
Mua jännittää ihan hirveesti koko sarja koska siinä on tähänkin saakka ollut suorastaan mun mielenterveyttä ravisuttavia käänteitä ja pelkään mitä ne tälle kaudelle on keksineet! No vitsi vitsi .. mut enpä muista mikä sarja olisi koskaan kolissut näin kovaa :)
Mun villi veikkaus on, että Melisandre nähdään vielä Cersein "kaverina" taistelemassa muita vastaan.
Se Myrin Thoros on jotenkin kiva hahmo, sellainen hyväntuulinen juoppo pappi, sellainen ystävällinen, joka on harvinaista tuossa maailmassa. Pidän myös siitä Berek Dondarrionista. Houndi vaan sais relata pikkuhiljaa myös, vaikka se onkin ihan hauskaa tietyissä annoksissa, mutta jatkuva tinttailu ja tiuskiminen ei oikein iske.
Vierailija kirjoitti:
Mun villi veikkaus on, että Melisandre nähdään vielä Cersein "kaverina" taistelemassa muita vastaan.
Olisihan se komeaa, mutta ei Melisandren juttu. Hän etsii ihan vilpittömästi sitä pelastajaa tms. enkä jaksa uskoa että Cersei olisi se. Toki jos niin olisi, varmasti Melisandre lyöttäytyisi kimppaan.
Löytääköhän Melisandre sen etsimänsä hahmon ja kuka se olisi? Ei kai Daenarys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että metsän sotilasjoukko Sheeranin kera nähdään vielä ensi jaksossa. Näittekö miten se yks heebo katseli Aryaa?
Mulla on villi veikkaus, että heidän avullaan Arya pääsee sisälle sinne, ottaa ehkä jonkun naaman. Toivottavasti ei Sheeranin naamaa kuitenkaan :D
Mullakin syntyi tosta nuotiotilanteesta epäilys, että jotenkin Arya meinaa heitä hyväksi käyttää, mutta itselleni tuli mieleen jotain viattomampaa kuten miekkojen varastaminen, kun Arya kuikuili niitä. (Mutta eikös sillä ole jo miekka?) Toi sun veikkaus ois kyllä aika hyvä. :) Kun Aryalla on tollanen superkykykin, niin pitäähän sitä käyttää. Ja on nähty että Arya kykenee nykyään kaikenlaiseen, joten olisi uskottavaakin häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Se Myrin Thoros on jotenkin kiva hahmo, sellainen hyväntuulinen juoppo pappi, sellainen ystävällinen, joka on harvinaista tuossa maailmassa. Pidän myös siitä Berek Dondarrionista. Houndi vaan sais relata pikkuhiljaa myös, vaikka se onkin ihan hauskaa tietyissä annoksissa, mutta jatkuva tinttailu ja tiuskiminen ei oikein iske.
Minäkin tykkään Thoros of Myristä ja Beric Dondarrionista. He ovat lupsakoita renttuja mutta melko oikeamielisiä ja kilttejä, ja onhan heissä se hengellinenkin puoli.
Kiitos molemmille vastanneille. Ei kai tässä auta muu kuin alkaa kahlaamaan kausia 3-6 läpi ennekuin siirryn seiskaan. Ei ainakaan tule vapaa-ajanongelmia :D