Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako joku vielä mm-lätkää?

Vierailija
26.05.2025 |

No persut tietenkin juntteja kun ovat, mutta kukaan muu? Tuntuu nimittäin niin menneisyyden jutulta josta aika ajanut kauan sitten ohi. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seuraa. Se loppui eilen.

Vierailija
2/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tuli seurattua vielä 15 vuotta sitten, mutta kun itse olen asunut ulkomailla sen jälkeen ja huomannut että se ei kiinnosta ketään Suomen ulkopuolella. USA voitti tänä vuonna eikä USAn uutisissa ollut edes pientä mainintaa koko asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee liian usein eli joka vuosi. 

Vierailija
4/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa. Enkä myös seiraa jalkapalloa enkä rallia. Valmiit tulokset voin vilkaista. Ihan sama mikä maa voittaa kun ei vaikuta minun elämään mitenkään.

Vierailija
5/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seuraa. Se loppui eilen.

Juu, menneisyyden juttuja jo tänään.

Ensi vuonna sitten uudellee .

Vierailija
6/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin jonkun baarin ohi jossa näytettiin pelejä skriiniltä ja näytti siellä olevan jengiä. Toki persuoletettuja suurin osa mutta se nyt ei tietenkään yllätä ketään. 

Vierailija
7/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea seurata kun loppui tosiaan jo eilen. Muuta järkevää kysyttävää?

Vierailija
8/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, tuli seurattua vielä 15 vuotta sitten, mutta kun itse olen asunut ulkomailla sen jälkeen ja huomannut että se ei kiinnosta ketään Suomen ulkopuolella. USA voitti tänä vuonna eikä USAn uutisissa ollut edes pientä mainintaa koko asiasta. 

"USA:n uutisissa"!?!? Menin CNN:n sivuille, klikkasin "Sports" ja "Hockey", ja siellä se oli ensimmäisenä. Onhan se selvää, että suurta yleisöä ei siellä kiinnosta USA:n ulkopuolella tapahtuva urheilu. Eikä esim. innokkailla futis- tai korisfaneilla ole mitään käsitystä, miten NHL:ssä tai MLB:ssä menee.

Vierailija
9/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vuoden päästä seuraan

Kisat jo tältä erää ohi, tämä AP:llekin tiedoksi :D

Vierailija
10/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäs olevan https://www.washingtonpost.com/sports/2025/05/25/usa-hockey-world-champ…

Vierailija
11/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt seuraa.

Vierailija
12/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kunnon lammas :D Seuraat mitä muut seuraavat, teet mitä muut tekevät, varmaan olet samaa mieltä mitä muut ovat. Oletko koskaan ajatellut alkaa elämään omaa elämää?

Vierailija
13/13 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea seurata kun loppui tosiaan jo eilen. Muuta järkevää kysyttävää?

Eiköhän maailmassa ole tuhansia urheilulajeja joista ap:n kaltainen sohvaperuna ei tajua mitään ja joita se ei kykenisi edes harrastamaan.

Nyt se avaa oman taivasteluketjunsa kaikillr muillekin yksi kerrallaan.

"Seuraako joku muka vielä X? Minä ainakin katson vain tosiTV-ohjelmia jotka on räätälöity minun henkiselle kapasiteetilleni"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme