Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies alkaa seurustella, nousee hänen markkina-arvonsa?

Vierailija
15.07.2017 |

Tiedättekö tämän ilmiön (seuraan huvittuneena vierestä, eikä oo eka kerta). Kun mies, jolla on kavereina (hänet friend zonanneita) naisia alkaa seurustella... Niin yhtäkkiä nämä naiset ovat hurjan kiinnostuneita hänestä :D niin että herättää ihan myötähäpeää. Tällaista että aikaisemmin ei ole koskaan kommentoitu facebookissa tai juteltu whatspissa muuten vaan, mutta kun parisuhdestatus muuttuu, niin yhtäkkiä
"Kyllä puku tekee miehen ;)"
"Heeei koska nähdään, meille voi tulla kahville vaikka heti :)"
Jne jne..
Miksi :D

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia.

Vierailija
2/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että jälleenmyyntiarvo paranee ja muidenkin kiinnostus lisääntyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomia miehiä pidetään yleisesti kelvottomina luusereina.

Vierailija
4/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku on todennut miehen parisuhdekelpoiseksi, joten siinä on oltava muutakin kuin kaikki ne piirteet, minkä vuoksi minua ei ole kiinnostanut"

Vierailija
5/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku on todennut miehen parisuhdekelpoiseksi, joten siinä on oltava muutakin kuin kaikki ne piirteet, minkä vuoksi minua ei ole kiinnostanut"

Noniin, olisiko tässä uumoiluni puettuna sanoiksi.

Sitä vaan mietin, miten nämä naiset kehtaavat? Tekevätkö miehet tätä? Olenko itse outo kun ajattelen että tuollainen on tosi noloa?

Vierailija
6/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin, että saan naisilta katseita kadulla, kun kävelin vähän nuoremman serkkutyttöni kanssa kaupungilla. Muuten olen naisille ihan näkymätön.

Vierailija
7/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Ainakaan itsellä ei kiinnostus herää, jos kyseessä sellainen tossun alla -tyyppi.

Vierailija
8/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat aina sitä mitä muutkin naiset.

Olipa kyse miehistä tai vaatteista.

Vierailija
9/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tekee lähes poikkeuksetta sellaiset joilla on kymmeniä/satoja samanlaisia selfieitä omasta naamasta.

Vierailija
10/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön. Ollaan niin kavereita ja sitten kun mies tapaa naisen niin meno muuttuu.

Vierailija
11/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö tämän ilmiön (seuraan huvittuneena vierestä, eikä oo eka kerta). Kun mies, jolla on kavereina (hänet friend zonanneita) naisia alkaa seurustella... Niin yhtäkkiä nämä naiset ovat hurjan kiinnostuneita hänestä :D niin että herättää ihan myötähäpeää. Tällaista että aikaisemmin ei ole koskaan kommentoitu facebookissa tai juteltu whatspissa muuten vaan, mutta kun parisuhdestatus muuttuu, niin yhtäkkiä

"Kyllä puku tekee miehen ;)"

"Heeei koska nähdään, meille voi tulla kahville vaikka heti :)"

Jne jne..

Miksi :D

Kaverpiirissä tätä ilmiötä käytettiin hyväksi jo kymmeniä vuosia sitten. Jos halusi pesää, riitti että laittaa sormuksen vasempaan nimettömään, naisten mielenkiinto oli taattu. Jos taas halusivat viettää baari-iltaa päätymättä kenenkään sänkyyn sen kun jätti sormuksen laittamatta, naisia ei kiinnostanut ottaa kontaktia. Ei uusi ilmiö ja nähtävästi ilmiö on edelleen voimissaan.

Vierailija
12/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman yllättynyt että naiset ei yritä edes kieltää ilmiötä. Eli kaikki miehet siskojensa ja serkkujen kanssa ulos näyttäytymään..

Vierailija
13/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos mies menee yhteen vähemmän näyttävän naisen kanssa, niin se ei kauheasti nosta miehen arvoa naisten silmissä.

Vierailija
14/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan mietin, miten nämä naiset kehtaavat? Tekevätkö miehet tätä? Olenko itse outo kun ajattelen että tuollainen on tosi noloa?

Eivät miehet tätä tee. Se että nainen seurustelee on miehille valtava turnoff.

Vierailija
15/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän voisi jopa päätellä että se mies ei ole se joka tässä kuviossa on kiinnostava vaan kilpailu muita naisia vastaan.

Vierailija
16/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän voisi jopa päätellä että se mies ei ole se joka tässä kuviossa on kiinnostava vaan kilpailu muita naisia vastaan.

Ei oikeastaan. Naisilla on sen verran vahva hivemind, että kun yksi nainen hyväksyy miehen suhteeseen, niin se on kaikkien muidenkin mielestä sitten sopivaa siittäjämateriaalia.

Vierailija
17/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en mä niistä muista naisista tiedä, mitä lie ajattelevat, mutta kun seurustelematon nuori mies pääsee suhteeseen, pompsahtaa itsetunto, mies alkaa kehittämään itseään, ulkoinen olemus kohentuu myös, sitten muiden naisten perässä juokseminen alkaa kiinnostaa. Olen ollut tällainen ponnahduslautanainen.

Vierailija
18/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ollaan yualla. Ei mua ainakaan kiinnostaisi. Vapaa mies kiinnostaa paljon enemmän.

Vierailija
19/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tuo on naisilta tietoista toimintaa. Varmaankin jokin viettiperäinen, alkukantainen juttu. Mies, jonka joku toinen nainen on hyväksynyt kumppaniksi, on varmempi valinta lasten isäksi kuin mies, jota kukaan nainen ei ole halunnut.

Vierailija
20/35 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se mies on edelleen friend zonella, ja nyt sen kanssa voi hengata pelkäämättä ei-haluttua kiinnostusta miehen osalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi