Kun mies alkaa seurustella, nousee hänen markkina-arvonsa?
Tiedättekö tämän ilmiön (seuraan huvittuneena vierestä, eikä oo eka kerta). Kun mies, jolla on kavereina (hänet friend zonanneita) naisia alkaa seurustella... Niin yhtäkkiä nämä naiset ovat hurjan kiinnostuneita hänestä :D niin että herättää ihan myötähäpeää. Tällaista että aikaisemmin ei ole koskaan kommentoitu facebookissa tai juteltu whatspissa muuten vaan, mutta kun parisuhdestatus muuttuu, niin yhtäkkiä
"Kyllä puku tekee miehen ;)"
"Heeei koska nähdään, meille voi tulla kahville vaikka heti :)"
Jne jne..
Miksi :D
Kommentit (35)
Tietenkin sellainen mies kiinnostaa, joka on kelvannut muillekin. Siksi komekymppisellä eronneella on enemmän vientiä kuin samanikäisellä vanhallapojalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö tämän ilmiön (seuraan huvittuneena vierestä, eikä oo eka kerta). Kun mies, jolla on kavereina (hänet friend zonanneita) naisia alkaa seurustella... Niin yhtäkkiä nämä naiset ovat hurjan kiinnostuneita hänestä :D niin että herättää ihan myötähäpeää. Tällaista että aikaisemmin ei ole koskaan kommentoitu facebookissa tai juteltu whatspissa muuten vaan, mutta kun parisuhdestatus muuttuu, niin yhtäkkiä
"Kyllä puku tekee miehen ;)"
"Heeei koska nähdään, meille voi tulla kahville vaikka heti :)"
Jne jne..
Miksi :DKaverpiirissä tätä ilmiötä käytettiin hyväksi jo kymmeniä vuosia sitten. Jos halusi pesää, riitti että laittaa sormuksen vasempaan nimettömään, naisten mielenkiinto oli taattu. Jos taas halusivat viettää baari-iltaa päätymättä kenenkään sänkyyn sen kun jätti sormuksen laittamatta, naisia ei kiinnostanut ottaa kontaktia. Ei uusi ilmiö ja nähtävästi ilmiö on edelleen voimissaan.
Eli naiset ovat otettuja, kun "varatut" miehet ovat kiinnostuneita heistä eli heissä on jotakin, mitä ei vaimonsa ole. Sormukseton mies taas ei ole kelvannut kenellekään eli nainen ei myöskään huoli jämäukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se mies on edelleen friend zonella, ja nyt sen kanssa voi hengata pelkäämättä ei-haluttua kiinnostusta miehen osalta?
Tämä.
Mikä helvetin markkina-arvo? Käsitätkö, ettet voi olla kaikkien ihmisten silmissä haluttu vaikka olisit minkälainen. Pelkästään ihmisten erilaiset luonteet ja elämänkokemus pitävät siitä huolen. Ei sinun tämä "markkina-arvosi" ole mihinkään noussut siksi, että olet liikkunut serkkusi kanssa. Ihmiset nyt vain katsovat teitä siksi, että olette jotenkin mielenkiintoinen pari. Pariskuntia on kiva seurata :)
Miksi Nainen jonka käsi on sormuksia täynnä on miehelle turn-off?
En tiedä enkä tunne moista ilmiötä.
Noh itse ajattelen tämän asian lähinnä kilpailuviettinä ja oman itsetunnon pönkittämisenä. Jos varattu mies lähtee flirttiin mukaan ja vaikka kehuu, niin onhan se nyt paljon miellyttävempää kuin se, että sinkku mies kehuu ja flirttailee. Voisi ajatella, että sinkku on varmaan puutteessa ja epätoivoinen ja siksi kehuu. Varatun miehen flirtti vaan on imartelevampaa.Varsinkin jos naisystävä on näyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nainen jonka käsi on sormuksia täynnä on miehelle turn-off?
iso mahdollisuus saada turpaan tai kuolla.... tai jos ei ole uhkaa niin täytyy elättäää 1-12 lasta.
Kunnioitan naisena itseäni sen verran, etten kelpuuttaisi muiden sisäänajamia. Ei ole tarve flirttailla, kun rakastaa omaa miestään.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se mies on edelleen friend zonella, ja nyt sen kanssa voi hengata pelkäämättä ei-haluttua kiinnostusta miehen osalta?
TÄMÄ! Kaverimieheen voin suhtautua paljon luontevammin heti, kun voin olla varma, ettei mies ole enää kiinnostunut minusta parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ! Kaverimieheen voin suhtautua paljon luontevammin heti, kun voin olla varma, ettei mies ole enää kiinnostunut minusta parisuhdemielessä.
Exä pisti ton kyllä vähän toiseen muotoon, vaikka itse pisti poikki. Jos löydän jonkun ennen häntä hän taistelee minusta. Miks vitussa, en ymmärtänyt silloin, enkä ymmärrä vieläkään. Onneks löysi toisen exänsä, ja hyvä jos ovat onnellisia, mä oisin edelleen onneton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joku on todennut miehen parisuhdekelpoiseksi, joten siinä on oltava muutakin kuin kaikki ne piirteet, minkä vuoksi minua ei ole kiinnostanut"
Noniin, olisiko tässä uumoiluni puettuna sanoiksi.
Sitä vaan mietin, miten nämä naiset kehtaavat? Tekevätkö miehet tätä? Olenko itse outo kun ajattelen että tuollainen on tosi noloa?
Kyllä, miehet tekevät tuota. Niitä tulisi ovista ja ikkunoista kun olet varattu, arokierijä pyörii tuulessa kun et ole. Näin mun nuoruudessa.
Ehkäpä miehet ovat itsekseen vähän sellaisia arvottomia, tyhjiä astioita ja vain se mitä naiset sinne astiaan laittavat, tuo tämän arvon.
Ja minua pidetään outona, kun en halua seurustella naisen kanssa. Mistähän tämäkin johtuu, että kaveripiirissä vihjaillaan naisten toimesta seurustelun tavoittelusta ja tärkeydestä?
M24