Miten miehet kehtaavat tuijottaa jopa esiteini-ikäisiäkin lapsia jos näille on alkanut tulla muotoja?
Kävelin kaupungilla 12-vuotiaan tyttäreni ja hänen kaverinsa takana. En voinut olla huomaamatta miten usemmankin miehen katse viipyili tyttöjen rintojen seutuvilla, vaikka tytöillä ei todellakaan ollut mitään "tyrkkytoppeja" vaan tavalliset, jopa lapsekkaat, trikoo-t-paidat. Miehet oli kaikenikäisiä, teineistä jopa kuuskymppisiin.
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Se on kamalaa. Vielä kauheampaa se on, kun siihen syyllistyy oma isä, joka tuijottaa tytärtään. Sairas pitää olla ihmisen mieli.
Sairainta on kyllä eukko joka arvailee mitä muut katselevat. Siinähän se vasta pervojen pervo :D
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella huonoja kokemuksia miehistä kun kasvoin naiseksi. Seksuaalinen ahdistelu alkoi siinä yläasteella, äidin kaksi miesystävää, toinen ahdisteli kun olin seiskalla, ero äidistäni ja heti perään seuraava, kun olin kasilla. Kaverieni isät vihjailivat, heittivät kaksimielistä juttua ja katselivat sillä silmällä. Kesätöissä ahdistelevia puheita ja katseita oli joka päivä. En todellakaan pukeutunut paljastavasti, kaunis olin kyllä.
Kannattaa olla varovainen varsinkin uusperhekuvioissa. En itse muuttaisi kenenkään kanssa jos ero tulisi kun on lapsia, näiden omien kokemusteni perusteella.
Olen itse mies mutta minua yrittivät nuorena äidin kaverit. Aina kun äidin silmä vältti niin ihme tuijottelua, humalassa sitten tuli jo kommenttia, "olet syötävän söpö, kunpa olisin vielä nuori". Usko tai älä, kyllä samaa kokee myös pojat ei ole vain teidän yksinoikeus
Yllättävän monen miehen mielestä on näköjään ok kuolata lapsia. Puhe on kuitenkin 13-vuotiaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella huonoja kokemuksia miehistä kun kasvoin naiseksi. Seksuaalinen ahdistelu alkoi siinä yläasteella, äidin kaksi miesystävää, toinen ahdisteli kun olin seiskalla, ero äidistäni ja heti perään seuraava, kun olin kasilla. Kaverieni isät vihjailivat, heittivät kaksimielistä juttua ja katselivat sillä silmällä. Kesätöissä ahdistelevia puheita ja katseita oli joka päivä. En todellakaan pukeutunut paljastavasti, kaunis olin kyllä.
Kannattaa olla varovainen varsinkin uusperhekuvioissa. En itse muuttaisi kenenkään kanssa jos ero tulisi kun on lapsia, näiden omien kokemusteni perusteella.
Olen itse mies mutta minua yrittivät nuorena äidin kaverit. Aina kun äidin silmä vältti niin ihme tuijottelua, humalassa sitten tuli jo kommenttia, "olet syötävän söpö, kunpa olisin vielä nuori". Usko tai älä, kyllä samaa kokee myös pojat ei ole vain teidän yksi
Tykkäsit kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveen miehen merkki, että tissit kiinnostaa. Laita burkha päälle, jos häiritsee.
Ai terveen miehen meininkiä, jos lapset kiinnostaa?
Tissikkäiden ja persevien lapsien katselu on aivan normaalia. Ja mistä sinä tiedä miksi katselevat? Ajatustenlukija vai omaatko paljonkin pervoja ajatuksia?
Ja tämä otantasi oli sinusta oikeutus puhua niin, että kaikki miehet toimivat samoin? Pitääkö tämä ajattelumalli nyt siis yleistää tämän sinun mielipiteesi kautta naissukupuolta leimaavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä otantasi oli sinusta oikeutus puhua niin, että kaikki miehet toimivat samoin? Pitääkö tämä ajattelumalli nyt siis yleistää tämän sinun mielipiteesi kautta naissukupuolta leimaavaksi?
No aika auliisti miehet täällä tunnustavat kuolaavansa lapsia. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi monen lapsen elämä saadaan pilattua muutaman idiootin toimesta.
Minua aikuinen mies kouri tisseistä 13-vuotiaana. Oltiin kaverin perheen kanssa laivalla, ja kaverin vanhemmat näki tämän. Että hävetti...
Oltiin innoissamme niistä pimeässä hohtavista rannekkeista, tax-freessa myytävistä pehmoleluista ja pallomerestä. Tuo on ensimmäisiä kokemuksia siitä, että minut nähdään seksiobjektina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne miehet iän tietää, jos tissitkin jo on?
Kyllä 12-vuotias nyt 16-vuotiaasta eroaa, varsinkin jos on meikkaamaton.
Tätä täysin samaa olen miettinyt oman juuri 13 vuotta täyttäneen tytön kanssa liikkuessani. Tyttö on aivan ikäisensä näköinen, mutta muotoja on. Ei provosoi eikä meikkaa. On kuitenkin äärettömän kaunis kasvoistaan ja urheilullinen vartaloltaan. Olen pari kertaa ollut hyvin lähellä raivokohtausta kaupoilla, kun joku perheenisi on selvästi tuijottanut tyttöä, joka ei onneksi itse tajua katsetta. Sairasta ja iljettävää minusta!
Ällöä.
Eikä pitäisi olla kiinni miten tyttö pukeutuu. Hänellä on oikeus kehorauhaan.
Ehkä nuo pedojutut on tulleet tietoisuuteen niin jotkut saa ideoita. Tai sitten tätä on ollut aina joillakin ukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuommoiset yliherkät hullut akat pilaa lastensa elämän huonoa esimerkkiä antamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuommoiset yliherkät hullut akat pilaa lastensa elämän huonoa esimerkkiä antamalla.
Jaa, mulla on kokemusta tosta häirinnästä lapsena niin todellakin yritän suojella tytäräni siltä. Ei tarvis jos miehiin vois luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulla on kokemusta tosta häirinnästä lapsena niin todellakin yritän suojella tytäräni siltä. Ei tarvis jos miehiin vois luottaa.
Pahimmilta ei saa olla pikkupojatkaan rauhassa. Älkää unohtako poikalapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse omia traumojasi ja epävarmuuksiasi siirtää lapsille... enemmän se lapsia hävettää tuo riehumisesi ja räyhäämisesi.
Juurihan tyttöjen käskettiin olla varovaisia, niin mitä tämä hulluksi leimaaminen nyt on? 😁
(Liittyen siihen kimppapuskar*iskaus caseen)
En väheksy kokemuksiasi, mutta kyllä ihan todistetusti miehet tekevät tätä enemmän.
Veljelläni ei esim koskaan ollut vastaavia ahistelukokemuksia ollut lapsena/nuorena kun asiasta olemme jutelleet (joka ei tietenkään tarkoita sitä ettei sinulla ollut), mutta melkeinpä kaikilla naispuoleisilla ystävilläni on paljon ahdistelukokemuksia ja erityisesti hyvin nuoresta iästä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveen miehen merkki, että tissit kiinnostaa. Laita burkha päälle, jos häiritsee.
Yksi maailman luonnollisimmista asioista on seksi heti syömisen ja hengittämisen jälkeen.
Ne katsoo sun seurasss.
Mutta muista, että katsovat ja ehkä jopa lähestyvät kun et ole paikalla.
Anna selkeä ja hyvä ohjeistus, miten toimia, ei jutella, sanoa kovaan ääneen että lähtevät ja huutaa apua tai soittaa hätänumeroon tarvittessa.
Tai potkaisee munille.
Tyttöjä pitää juurikin tämän takia valistaa, että jotkut miehet on kuin koirat kiimassa kun sukukypsyys lähestyy.
Olispa vaan itseekin aikoinaan neuvottu niin ois monelta säästynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse omia tr
Nii-in, jos oliskin ollu vaan yksi mies niin vois pistää huonon tuurin piikkiin. 😂