Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet kehtaavat tuijottaa jopa esiteini-ikäisiäkin lapsia jos näille on alkanut tulla muotoja?

Vierailija
15.07.2017 |

Kävelin kaupungilla 12-vuotiaan tyttäreni ja hänen kaverinsa takana. En voinut olla huomaamatta miten usemmankin miehen katse viipyili tyttöjen rintojen seutuvilla, vaikka tytöillä ei todellakaan ollut mitään "tyrkkytoppeja" vaan tavalliset, jopa lapsekkaat, trikoo-t-paidat. Miehet oli kaikenikäisiä, teineistä jopa kuuskymppisiin.

Kommentit (393)

Vierailija
141/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vietti-ihmiset, jotka selittävät etteivät voi itselleen mitään, voivat siirtyä luoliin asumaan ja puolustamaan reviireitään vaikka nuija kädessä. Ihmisen ja eläimen ero on juuri siinä, että ihminen hallitsee käytöstään eikä heilu viettiensä vietävänä. 

Vierailija
142/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vietti-ihmiset, jotka selittävät etteivät voi itselleen mitään, voivat siirtyä luoliin asumaan ja puolustamaan reviireitään vaikka nuija kädessä. Ihmisen ja eläimen ero on juuri siinä, että ihminen hallitsee käytöstään eikä heilu viettiensä vietävänä. 

Miltä tuntuu olla mielenvikainen? 

Uskoakseni kukaan täällä ei ole puhunut siitä ettei hallittaisi käytöstä ja heilutaan luolamiesviettien varassa. Sehän tarkoittaisi sitä että ukkoja hyökkää kimppuun vasemmalta ja oikealta, hakkaa äidin tajuttomaksi ja ra is kaa sen teinitytön siinä paikassa. Sitä ei tee kukaan. Ei, koska sivistys ja tavat.

Vietit ovat vaistomaisia reaktioita ympäristöön, kuten katseen suuntaaminen. Hedelmällisen naisen lisäksi sellaisia aiheuttavat kovat äänet, nopeat liikkeet, päälle tulevat eläimet, miehet tai koneet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu näyttää eksyneen väärille raiteille.

Itse ainakin (miehenä) kiinnitin menneenä talvena huomiota siihen, että miksi tuokaan tyttö ei ole voinut pukea tarpeeksi päälle. Ei niitä kylmien ilmojen ongelmia välttämättä heti huomaa, mutta odotapa parin-kolmenkymmenen vuoden päähän...

Vierailija
144/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne miehet iän tietää, jos tissitkin jo on?

Kyllä 12-vuotias nyt 16-vuotiaasta eroaa, varsinkin jos on meikkaamaton.

Tätä täysin samaa olen miettinyt oman juuri 13 vuotta täyttäneen tytön kanssa liikkuessani. Tyttö on aivan ikäisensä näköinen, mutta muotoja on. Ei provosoi eikä meikkaa. On kuitenkin äärettömän kaunis kasvoistaan ja urheilullinen vartaloltaan. Olen pari kertaa ollut hyvin lähellä raivokohtausta kaupoilla, kun joku perheenisi on selvästi tuijottanut tyttöä, joka ei onneksi itse tajua katsetta. Sairasta ja iljettävää minusta!

Kerran yksi hieman maistissa oleva perheenisi sanoi minulle, että ihan n*itavan näköisiähän nuo ovat ja varmaan myös valmiita hommiin. Minä sanoin, että laissa on ikäraja ihan hyvästä syystä olemassa. Kuinka moni alle 16-vuotias pystyisi muka itsenäisesti huolehtimaan vauvasta ja omasta elämästään? Monella se ei onnistu välttämättä edes aikuisenakaan. Perheenisi ihan suutahti minulle. Kysyin piruuttani, että tietääkö hänen vaimonsa siitä että ajattelet noin omien poikiesi ikäisistä tytöistä? Perheenisi sanoi, että hänen poikansa eivät hukkaa hetkeäkään jos pääsevät n*imaan. Päätin lopettaa keskustelun, koska idiootin mielipidettä on turha muuttaa. Turha jälkikäteen sitten inistä, että perheemme alkoi pitää häneen hajurakoa kun törmäsimme urheiluseuran toiminnan tiimoilla.

Vierailija
145/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaiset sedät😍. Ymmärtäkää heitä🥰.

Vierailija
146/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä miesten pitäisi katsella sitten? Taivastako? Itse katselen teinityttöjä kanssa pilke silmäkulmassa.

T. M54 ja kolmen lapsen isä

Vierailija
147/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä miesten pitäisi katsella sitten? Taivastako? Itse katselen teinityttöjä kanssa pilke silmäkulmassa.

T. M54 ja kolmen lapsen isä

Katsoa saa 😈 muttei koskea...👿

Vierailija
148/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto 12v ei kovin usein vielä miehiä sytytä, ellei ole poikkeuksellisen kehittynyt....ehkä siinä 13-14 paikkeilla aletaan kuolaamaan sitä, josta kaikki oikeasti haaveilee mutta ei kehtaa tunnustaa mutta näissäkin ne katseen keskittyy sinne peppu-lantio-vyötärö-kasvot seuduille, ei noilla ole juuri kenelläkään rintoja eikä hoikilla yleensä myöhemminkään.

Vierailija
149/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä täysin samaa olen miettinyt oman juuri 13 vuotta täyttäneen tytön kanssa liikkuessani. Tyttö on aivan ikäisensä näköinen, mutta muotoja on. Ei provosoi eikä meikkaa. On kuitenkin äärettömän kaunis kasvoistaan ja urheilullinen vartaloltaan. Olen pari kertaa ollut hyvin lähellä raivokohtausta kaupoilla, kun joku perheenisi on selvästi tuijottanut tyttöä, joka ei onneksi itse tajua katsetta. Sairasta ja iljettävää minusta!

Oman tyttären kohdalla leikitään aina Jeesusta, muutaman vuoden kuluttua tuokin ottaa tyttöystäväksi tyttärensä parhaan kaverin, tää on niin nähty juttu.

Vierailija
150/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa nuoret tytöt paljuilevat aina kesäisin. On vaikea olla katsomatta kun uikkarit vain pienenevät joka vuosi

Vierailija
151/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kuvottavia 

Sano entinen nainen kun legginsit ja napapaidan päälleen veti.

Vierailija
152/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on todennäköisesti biologia, mutta normaali mies ei jää tuijottelemaan. Lähinnä perussuomalaiset miehet ovat, puolueensa linjan mukaisesti, kiinnostuneita hyvinkin nuorista lapsista. Kuntavaaleissakin ps-ehdokas ajoi lapon laillistusta ja suuri osa persujen ehdokkaista oli tuomittu lasten hyväksikäytöistä. Ministerinäkin alan mies. 

Vierailija
153/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijota miestä kassalla takaisin ja kysy miksi tuijottaa tyttären rintoja? Luulen että jos useammat meistä pitäisivät kovempaa meteliä näissä tilanteissa niin se nostaisi kynnystä pervoilla.

Vierailija
154/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä on todennäköisesti biologia, mutta normaali mies ei jää tuijottelemaan. Lähinnä perussuomalaiset miehet ovat, puolueensa linjan mukaisesti, kiinnostuneita hyvinkin nuorista lapsista. Kuntavaaleissakin ps-ehdokas ajoi lapon laillistusta ja suuri osa persujen ehdokkaista oli tuomittu lasten hyväksikäytöistä. Ministerinäkin alan mies. 

Seuraavien vaalien slogan on Persulasta pedahtaa!

Vierailija
155/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee niin jo kyllä ennen kuin mitään muotoja on edes tullut..

Riittää, että on tyttö. Kyllä minä ainakin tiesin jo 8-vuotiaana, ettei naapurin sedän katse ollut vilpitön ja tiesin vaistomaisesti siinä olevan jotain kiellettyä ja likaista. Lapsi pitää tietenkin itseään viallisena ja syyllisenä aikuisen katseeseen eikä uskalla pyytää aikuisten apua.

Vierailija
156/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kuvottavia 

Täsmälleen samaa mieltä.  

m33  

Sinä varsinkin, pervojen pervo

Vierailija
157/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset katsovat minun etumusta? Saanko minäkin uhriutua

Vierailija
158/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos on hyvän näköinen.

Vierailija
159/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuijota. Tulee ajattelematta vilkastua päästä varpaisiin niin miehet kun naiset

Vierailija
160/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on todella huonoja kokemuksia miehistä kun kasvoin naiseksi. Seksuaalinen ahdistelu alkoi siinä yläasteella, äidin kaksi miesystävää, toinen ahdisteli kun olin seiskalla, ero äidistäni ja heti perään seuraava, kun olin kasilla. Kaverieni isät vihjailivat, heittivät kaksimielistä juttua ja katselivat sillä silmällä. Kesätöissä ahdistelevia puheita ja katseita oli joka päivä. En todellakaan pukeutunut paljastavasti, kaunis olin kyllä.

Kannattaa olla varovainen varsinkin uusperhekuvioissa. En itse muuttaisi kenenkään kanssa jos ero tulisi kun on lapsia, näiden omien kokemusteni perusteella.