Treffien anatomia miehen perspektiivistä
Tinder puhelimeen. Lyhyt profiilikuvaus tyyliin: Oon kiinnostunut kirjallisuudesta, matkailusta ja skeittipunkista. Ja joku osuva emoji perään☝. Monta kuvaa, ei tarvi olla niin vakavana ja virallisena.
Kun tulee match, ja teillä tekstailu luistaa ja tulette juttuun, ei kannata viikkoa pidempään odotella, normaalisti 4-5 päivää tekstaamista tinderissä ja jompi kumpi ehdottaa, että olis kiva mennä kahville.
Sitten siistit vaatteet päälle, vähän dödöä, tukka hyvin ja saavu kahvilaan 10 min ennen sovittua ajankohtaa. Tsekkaa mikä pöytä on paras, missä saa olla rauhassa, kummalla puolella pöytää itselläsi on mukavampi istua, käyt tilaamassa itsellesi kahvin ja istut valitsemaasi pöytään.
Treffikumppanisi saapuu, kevyt halaus, kehut hänen ulkonäköään / mekkoaan yms. jotta molemmat tietävät, että kyseessä on treffit eikä mikään kaveritapaaminen. En kuitenkaan puhu hänen ulkonäöstään enää vaikka olisi miten kaunis.
Treffikumppani yleensä käy ostamassa myös itselleen kahvin ja istuu alas, jolloin alamme jutella varmaan jostain aiheesta, jota olemme jo sivunneet aiemmin tinderissä ja siitä se juttu sitten lähtee kehittymään. Jos hän on kiinnostava eläydyn varmaankin aidosti keskusteluun ja aika kuluu nopeasti, ehkä toinen kupponen kahvia menee vielä, tai jos on ilta, tilaamme ehkä viiniä / olutta / siideriä yms.
Onnistuneiden treffien päätteeksi annan suukon, joskus se jää siihen ja jatkamme koteihimme, joskus se yltyy kunnon suutelemiseksi ja jatkamme koteihimme ja joskus suutelun jälkeen nainen ehdottaa, että lähdettäisiin vielä yhdessä johonkin. Itse en koskaan tee moista ehdotusta, mutta en pistä vastaan jos nainen sen tekee.
Jos taas tuntuu, että treffeillä ei oikein juttu kulje ja olette kauhean erilaisia, niin silloin on hyvä lopettaa vaikka kevyeen halaukseen ja katsoa, jos nainen laittaa vielä viestiä myöhemmin, mutta ensisijaisesti alan katsoa uutta matchiä tinderissä.
m31hki
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa saada suukko vieraalta mieheltä.
Minulla on yleensä 1kk rajana suudelmaan, 6kk seksiin. Haluan tuntea kumaapnini. En kuitenkaan laske ihan päivän tarkkuudella :)
Saako kysyä: miten pidät miehen kiinnostusta yllä noin pitkään? Siis tuolla taktiikalla voi saada ihan hyviä kavereita ja jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, niin juttua varmaan riittää, mutta kyllä ainakin itsellä se alkaa tuntua enemmänkin ystävyyssuhteelta ja kuukauden jälkeen ois vaan outoa pussailla sen kanssa.
n24
Tätä minäkin ihmettelen. Eikö se ole sitten ikävää, kun itse ehtii ihastumaan ja kun sitten vihdoin viimein itse on siinä tilanteessa, että haluaisi enemmän, toinen onkin jo löytänyt toisen, kun luuli, ettei tämä etene mihinkään? Tai toinen muuten vain oli siinä ajatuksessa, että tässäpä mukava kaveri, vaikkei mitään kipinää koskaan tulisikaan? Minä ainakin nimenomaan tuolla tavalla ilmaisen sen, että on kivaa olla kavereita, mutta enempää ei ole luvassa.
Minulla on omat periaatteeni enkä voisi missään tilanteessa toimia kevytkenkäisesti, se on vahvasti oman arvopohjani vastaista. Jos mies ei voi odottaa intiimiä kanssakäymistä, hän ei ole arvoiseni.
Eli kyse on oikeastaan arvoista, eikä siitä, miltä oikeasti tuntuu. Joku etukäteen laadittu sääntö, jota haluat noudattaa, vaikka mikä olisi. Mitä pahaa tapahtuisi, jos vaikka suutelisit viikon tuntemisen jälkeen?
Ymmärrän näkökantasi. Näköalassa, josta puhuin on siis kyse kohteliaisuussäännöstä, jossa mies tarjoaa naiselle näkymän kahvilasaliin ja itse tuijottaa vessan ovea. Pieni herrasmiehen ele. Vaikutat oikein mukavalta ja fiksulta mieheltä ja ehkä osaat ottaa vastaan tämän neuvon. Mutta tiedän kyllä, että nuorempi sukupolvi ei välttämättä tätä kohteliaisuustapaa tunne. - se näköalasta kitissyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään emojia. Antaa vähän vajaan kuvan aikuisesta ihmisestä. Jos olet 15 se käy. Tai näin minä sen näen.
N28
😇😇😇
ap
Mitä nää pojat on? Mitä sillon päässä? Lippis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten oikein hyvä, mutta en lähtisi toisille treffeille miehen kanssa, joka on etukäteen tälläytynyt pöydän paremmalle puolelle istumaan ja joka on jo itse hakenut kahvinsa, jottei varmasti joudu tarjoamaan deitilleen. Herrasmies odottaa ovella, tarjoaa deitilleen parhaan istumapaikan, josta on paras mahdollinen näkymä ja tiedustelee, mitä deitti haluaisi nauttia. Ehkä otattekin oluet ja deitti maksaa omansa. Ei ole kuitenkaan jo ennalta lukkoon lyöty tuo molemmille pieni kahvi omaan laskuun.
Jos tinder-keskustelussa sovittiin, että "mennään kahville", niin silloin mennään kahville. Jos taas sovitaan, että "mennään treffeille", niin silloin en luonnollisestikaan tilaa etukäteen mitään, vaan sovimme siitä yhdessä kun treffikumppani saapuu paikalle. Itse olen suosinut aika kasuaaleja treffipaikkoja, eli ei varsinaisesti mitään kalliita näköalapaikkoja, myös maksu on tainnut mennä aika pitkälti puoliksi. Ei tule mietittyä rahaa treffeillä ja ehkä hyvä niin. Ei ole tarvetta koreilla rahan kanssa, se kai näyttäisi vähän vastenmieliseltä joka tapauksessa. Myös kahvilan ovella ritarin lailla patsastelu vaikuttaisi typerältä. "Mitä sä siinä seisot, et kai sä oo tässä kauaa tönöttänyt?".
ap
Tätä en oikein ymmärrä? Minusta on ihan luonnollista odottaa henkilöä, jonka kanssa on sovittu tapaaminen. Samalla tavalla "patsastellen" odotetaan esim bussia tai vieressä kun kaveri käy pankkiautomaatilla.
N24:n kommentti tukee epäilystäni, että kohteliaisuuteen ei osata suhtautua oikealla tavalla. Koko arjen läpi kulkeva kohteliaisuus, joka pohjimmiltaan on toisen ihmisen huomioon ottamista huomaamattomalla tavalla ei missään nimessä ole eikä saisi olla esittämistä. - näköalakitisijä
[/quote]Tinderissähän nuo pahimmat jakorasiat luuraavat nykyään. Sieltä sitä helppoa saa. Itse en ainakaan deittailisi ketään kuka käyttää tai on käyttänyt Tinderiä, kertoo ihan riittävästi ihmisestä.[/quote]
Arvioi mun jakorasisuus. Olin tinderissä 21-vuotiaana, olin neitsyt, kävin treffeillä neljän miehen kanssa, yhden kanssa natsasi ja on nykyään mieheni, harrastimme seksiä ekan kerran 4kk jälkeen, hänellekkin se oli eka kerta. Että mitä se tinder kertoikaan ihmisestä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yleensä 1kk rajana suudelmaan, 6kk seksiin. Haluan tuntea kumaapnini. En kuitenkaan laske ihan päivän tarkkuudella :)
Ihailtavaa! Oispa tollanen itsehillintä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsät treffit. Kannatan sitä, että nähdään julkisella paikalla, mennään mun tai naisen asunnolle, katotaan leffa, tarjolla viiniä. Jos on kemiaa, kiehnätään ja suudellaan. Jos homma menee oikeaan suuntaan, pannaan. Maataan sängyllä ja katsellaan kun sade ropisee ikkunasta. Pannaan lisää. Käydään suihkussa ja syödään iltapaa. Katsotaan, jäädäänkö nukkumaan vierekkäin vai pitääkö toisen olla aamulla jossain.
Ravintola- ja kahvitreffit ovat pääosin turhia. Naisille ilmaisia aterioita. Pääosin kumpikaan ei ole kiinnostunut riittävästi. Niiltä ei ole tarttunut juurikaan mitään käteen. Sen sijaan kun nainen kutsuu tai tulee kämpille on ilmassa oikeasti kipinää.
Omasta mielestä ensitreffien järjestäminen omassa kämpässä tuntemattoman tinder-mimmin kanssa antaa itsestä vähän creepyn kuvan ja treffit jää pitämättä kun muija jättää saapumatta paikalle. Kahvila on hyvä mesta ekoille treffeille ja voi olla, että mimmi pyytää jatkoille. Voi olla että ei pyydä. Kyllä sitä seksiä on sitten ehkä seuraavilla treffeillä tai viimeistään kolmansilla. Se ei ollut tässä nyt oleellista. Jos haluaa seksiä heti, niin kannattaa suunnata baariin eikä tinderiin.
ap
Tinderissähän nuo pahimmat jakorasiat luuraavat nykyään. Sieltä sitä helppoa saa. Itse en ainakaan deittailisi ketään kuka käyttää tai on käyttänyt Tinderiä, kertoo ihan riittävästi ihmisestä.
Tinder on erinomainen paikka löytää treffikumppani kun se on yhteydessä facebookiin ja jos teillä on yhteisiä tykkäyksenkohteita, ne näkyvät automaattisesti tinderissä. Esim. jos naisella on 15-20 yhteistä tykkäyksen kohdetta kanssani, meillä on varmaan melko paljon yhteistä. Näin ollen pystyy karsimaan aika isosta otannasta sellaiset, jotka vaikuttavat kiinnostavilta, ja joiden kanssa sinulla on jotain yhteistä. Samanlaiset ihmiset usein tuppaavat pitämään toisistaan.
ap
Käyttäjä1849 kirjoitti:
Tinderissähän nuo pahimmat jakorasiat luuraavat nykyään. Sieltä sitä helppoa saa. Itse en ainakaan deittailisi ketään kuka käyttää tai on käyttänyt Tinderiä, kertoo ihan riittävästi ihmisestä.
Arvioi mun jakorasisuus. Olin tinderissä 21-vuotiaana, olin neitsyt, kävin treffeillä neljän miehen kanssa, yhden kanssa natsasi ja on nykyään mieheni, harrastimme seksiä ekan kerran 4kk jälkeen, hänellekkin se oli eka kerta. Että mitä se tinder kertoikaan ihmisestä? :D
Minulla on omat periaatteeni, sinulla on omasi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän näkökantasi. Näköalassa, josta puhuin on siis kyse kohteliaisuussäännöstä, jossa mies tarjoaa naiselle näkymän kahvilasaliin ja itse tuijottaa vessan ovea. Pieni herrasmiehen ele. Vaikutat oikein mukavalta ja fiksulta mieheltä ja ehkä osaat ottaa vastaan tämän neuvon. Mutta tiedän kyllä, että nuorempi sukupolvi ei välttämättä tätä kohteliaisuustapaa tunne. - se näköalasta kitissyt
Voi olla kohteliasta, en sitä kiellä. Toisaalta, kun olen viemässä naista ensimmäisille treffeille, on kenties fiksua sijoittua niin, että minä olen hänen huomionsa kohteena ilman häiriötekijöitä. Näin saan itsestäni tarvittaessa kaiken irti eikä huomio kohdistu epäolennaisuuksiin. Pikku juttuja, joita nykyajan huomiotaloutta muistuttava deittailukulttuuri tukee.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten oikein hyvä, mutta en lähtisi toisille treffeille miehen kanssa, joka on etukäteen tälläytynyt pöydän paremmalle puolelle istumaan ja joka on jo itse hakenut kahvinsa, jottei varmasti joudu tarjoamaan deitilleen. Herrasmies odottaa ovella, tarjoaa deitilleen parhaan istumapaikan, josta on paras mahdollinen näkymä ja tiedustelee, mitä deitti haluaisi nauttia. Ehkä otattekin oluet ja deitti maksaa omansa. Ei ole kuitenkaan jo ennalta lukkoon lyöty tuo molemmille pieni kahvi omaan laskuun.
Jos tinder-keskustelussa sovittiin, että "mennään kahville", niin silloin mennään kahville. Jos taas sovitaan, että "mennään treffeille", niin silloin en luonnollisestikaan tilaa etukäteen mitään, vaan sovimme siitä yhdessä kun treffikumppani saapuu paikalle. Itse olen suosinut aika kasuaaleja treffipaikkoja, eli ei varsinaisesti mitään kalliita näköalapaikkoja, myös maksu on tainnut mennä aika pitkälti puoliksi. Ei tule mietittyä rahaa treffeillä ja ehkä hyvä niin. Ei ole tarvetta koreilla rahan kanssa, se kai näyttäisi vähän vastenmieliseltä joka tapauksessa. Myös kahvilan ovella ritarin lailla patsastelu vaikuttaisi typerältä. "Mitä sä siinä seisot, et kai sä oo tässä kauaa tönöttänyt?".
ap
Tätä en oikein ymmärrä? Minusta on ihan luonnollista odottaa henkilöä, jonka kanssa on sovittu tapaaminen. Samalla tavalla "patsastellen" odotetaan esim bussia tai vieressä kun kaveri käy pankkiautomaatilla.
Tarkoitan sitä, että vaikuttaa hölmöltä uljaasti seisoa kahvilan oven edessä odottamassa kun voi yhtä hyvin mennä sisään istumaan ja odottamaan ja selaamaan vaiakka sanolehteä. Ovella tönöttäminen vaikuttaa siltä, että maalaispoika on kaupungissa saanut jonkun treffeille ja siinä se nyt seisoo kun ei uskalla mennä sisälle jos se nainen vaikka pahoittaa siitä mielensä. Rento asenne usein vetoaa naisiin, niin tässäkin asiassa.
ap
AP on ilmeisesti erityisen komea mies tai varakas, kun voi käyttäytyä kuvailemallaan tavalla. Perus mies ei tuolla tavalla kyllä treffeille pääse alkuunkaan, puhumattakaan että treffeillä käyttäytyisi noin ylimielisesti, ei takuulla tulisi mitään pysyvää vaan nainen poistaisi tinderistä ja se olisi hei hei.
Vierailija kirjoitti:
AP on ilmeisesti erityisen komea mies tai varakas, kun voi käyttäytyä kuvailemallaan tavalla. Perus mies ei tuolla tavalla kyllä treffeille pääse alkuunkaan, puhumattakaan että treffeillä käyttäytyisi noin ylimielisesti, ei takuulla tulisi mitään pysyvää vaan nainen poistaisi tinderistä ja se olisi hei hei.
Minusta tämä "anatomia" vaikuttaa kaikin puolin ihan tavalliselta naisenkin perspektiivistä, olen käynyt vastaavilla treffeillä useamman kerran. Millaiset treffit ovat sinun mielestäsi onnistuneet ja miten eroavat tästä?
n24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä "anatomia" vaikuttaa kaikin puolin ihan tavalliselta naisenkin perspektiivistä, olen käynyt vastaavilla treffeillä useamman kerran. Millaiset treffit ovat sinun mielestäsi onnistuneet ja miten eroavat tästä?
n24
Minä menisin tasokkaaseen ravintolaan, pöytä varattu etukäteen. Olisin etukäteen huolehtinut, että ravintolassa soiva musiikki vastaa treffikumppanini musiikkimakua (facebookista näkyy mistä tykkää). Itsellä siistit vaatteet, ei välttämättä kravattia kuitenkaan. Ruokailun yhteydessä hyvää ja rentoa keskustelua eri aiheista ja kun on syöty, minä herrasmiehenä maksan laskun totta kai. Sitten ehkä pieni kävely jossain puistossa vaikka tai muuta ja saatan naisen lopulta taksiin. Siitä voisi olla hyvä lähteä rakentamaan seuraavia treffejä. Myöhemmin illalla vielä tekstiviesti, että "oli todella hauska ilta, milloin otetaan uusiksi :)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsät treffit. Kannatan sitä, että nähdään julkisella paikalla, mennään mun tai naisen asunnolle, katotaan leffa, tarjolla viiniä. Jos on kemiaa, kiehnätään ja suudellaan. Jos homma menee oikeaan suuntaan, pannaan. Maataan sängyllä ja katsellaan kun sade ropisee ikkunasta. Pannaan lisää. Käydään suihkussa ja syödään iltapaa. Katsotaan, jäädäänkö nukkumaan vierekkäin vai pitääkö toisen olla aamulla jossain.
Ravintola- ja kahvitreffit ovat pääosin turhia. Naisille ilmaisia aterioita. Pääosin kumpikaan ei ole kiinnostunut riittävästi. Niiltä ei ole tarttunut juurikaan mitään käteen. Sen sijaan kun nainen kutsuu tai tulee kämpille on ilmassa oikeasti kipinää.
Omasta mielestä ensitreffien järjestäminen omassa kämpässä tuntemattoman tinder-mimmin kanssa antaa itsestä vähän creepyn kuvan ja treffit jää pitämättä kun muija jättää saapumatta paikalle. Kahvila on hyvä mesta ekoille treffeille ja voi olla, että mimmi pyytää jatkoille. Voi olla että ei pyydä. Kyllä sitä seksiä on sitten ehkä seuraavilla treffeillä tai viimeistään kolmansilla. Se ei ollut tässä nyt oleellista. Jos haluaa seksiä heti, niin kannattaa suunnata baariin eikä tinderiin.
ap
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/?x2249716=4320340 Tinderissä on yli 100 miljoonaa ihmistä...
Entä sitten? jollain Justin Bieberillä on varmaan saman verran faneja. Miljardi paskakärpästä ei voi olla väärässä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/?x2249716=4320340 Tinderissä on yli 100 miljoonaa ihmistä...
Entä sitten? jollain Justin Bieberillä on varmaan saman verran faneja. Miljardi paskakärpästä ei voi olla väärässä jne
Bieber varmaan saa naista enemmän kuin jaksaa painaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä: miten pidät miehen kiinnostusta yllä noin pitkään? Siis tuolla taktiikalla voi saada ihan hyviä kavereita ja jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, niin juttua varmaan riittää, mutta kyllä ainakin itsellä se alkaa tuntua enemmänkin ystävyyssuhteelta ja kuukauden jälkeen ois vaan outoa pussailla sen kanssa.
n24
No tässä on kyseessä aivan päinvastaiset näkökulmat. Olen eri kuin jolle vastasit mutta en minä _pidä_ miehen mielenkiintoa yllä yhtään millään muulla kuin olemalla oma itseni. Jos miestä kiinnostaa, häntä kiinnostaa ilman seksiäkin. Jos miestä ei kiinnosta, hän ei seksillä kanssani pysy. Minulle on aivan ehdottoman tärkeää tutustua kunnolla koska muuten fyysinen läheisyys on mahdotonta. T. Demiseksuaali
Tässä suosin kyllä ap:n tapaa, vaikuttaa maanläheiseltä ja helposti lähestyttävältä. Turha esittäminen näyttää usein itseluottamuksen puutteelta ja - niin - esittämiseltä.
n24