Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffien anatomia miehen perspektiivistä

Vierailija
15.07.2017 |

Tinder puhelimeen. Lyhyt profiilikuvaus tyyliin: Oon kiinnostunut kirjallisuudesta, matkailusta ja skeittipunkista. Ja joku osuva emoji perään☝. Monta kuvaa, ei tarvi olla niin vakavana ja virallisena.

Kun tulee match, ja teillä tekstailu luistaa ja tulette juttuun, ei kannata viikkoa pidempään odotella, normaalisti 4-5 päivää tekstaamista tinderissä ja jompi kumpi ehdottaa, että olis kiva mennä kahville.

Sitten siistit vaatteet päälle, vähän dödöä, tukka hyvin ja saavu kahvilaan 10 min ennen sovittua ajankohtaa. Tsekkaa mikä pöytä on paras, missä saa olla rauhassa, kummalla puolella pöytää itselläsi on mukavampi istua, käyt tilaamassa itsellesi kahvin ja istut valitsemaasi pöytään.

Treffikumppanisi saapuu, kevyt halaus, kehut hänen ulkonäköään / mekkoaan yms. jotta molemmat tietävät, että kyseessä on treffit eikä mikään kaveritapaaminen. En kuitenkaan puhu hänen ulkonäöstään enää vaikka olisi miten kaunis.

Treffikumppani yleensä käy ostamassa myös itselleen kahvin ja istuu alas, jolloin alamme jutella varmaan jostain aiheesta, jota olemme jo sivunneet aiemmin tinderissä ja siitä se juttu sitten lähtee kehittymään. Jos hän on kiinnostava eläydyn varmaankin aidosti keskusteluun ja aika kuluu nopeasti, ehkä toinen kupponen kahvia menee vielä, tai jos on ilta, tilaamme ehkä viiniä / olutta / siideriä yms.

Onnistuneiden treffien päätteeksi annan suukon, joskus se jää siihen ja jatkamme koteihimme, joskus se yltyy kunnon suutelemiseksi ja jatkamme koteihimme ja joskus suutelun jälkeen nainen ehdottaa, että lähdettäisiin vielä yhdessä johonkin. Itse en koskaan tee moista ehdotusta, mutta en pistä vastaan jos nainen sen tekee.

Jos taas tuntuu, että treffeillä ei oikein juttu kulje ja olette kauhean erilaisia, niin silloin on hyvä lopettaa vaikka kevyeen halaukseen ja katsoa, jos nainen laittaa vielä viestiä myöhemmin, mutta ensisijaisesti alan katsoa uutta matchiä tinderissä.

m31hki

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamalaa saada suukko vieraalta mieheltä. 

Minulla on yleensä 1kk rajana suudelmaan, 6kk seksiin. Haluan tuntea kumaapnini. En kuitenkaan laske ihan päivän tarkkuudella :)

Saako kysyä: miten pidät miehen kiinnostusta yllä noin pitkään? Siis tuolla taktiikalla voi saada ihan hyviä kavereita ja jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, niin juttua varmaan riittää, mutta kyllä ainakin itsellä se alkaa tuntua enemmänkin ystävyyssuhteelta ja kuukauden jälkeen ois vaan outoa pussailla sen kanssa.

n24

Vierailija
22/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsät treffit. Kannatan sitä, että nähdään julkisella paikalla, mennään mun tai naisen asunnolle, katotaan leffa, tarjolla viiniä. Jos on kemiaa, kiehnätään ja suudellaan. Jos homma menee oikeaan suuntaan, pannaan. Maataan sängyllä ja katsellaan kun sade ropisee ikkunasta. Pannaan lisää. Käydään suihkussa ja syödään iltapaa. Katsotaan, jäädäänkö nukkumaan vierekkäin vai pitääkö toisen olla aamulla jossain.

Ravintola- ja kahvitreffit ovat pääosin turhia. Naisille ilmaisia aterioita. Pääosin kumpikaan ei ole kiinnostunut riittävästi. Niiltä ei ole tarttunut juurikaan mitään käteen. Sen sijaan kun nainen kutsuu tai tulee kämpille on ilmassa oikeasti kipinää.

Omasta mielestä ensitreffien järjestäminen omassa kämpässä tuntemattoman tinder-mimmin kanssa antaa itsestä vähän creepyn kuvan ja treffit jää pitämättä kun muija jättää saapumatta paikalle. Kahvila on hyvä mesta ekoille treffeille ja voi olla, että mimmi pyytää jatkoille. Voi olla että ei pyydä. Kyllä sitä seksiä on sitten ehkä seuraavilla treffeillä tai viimeistään kolmansilla. Se ei ollut tässä nyt oleellista. Jos haluaa seksiä heti, niin kannattaa suunnata baariin eikä tinderiin.

ap

Ihan vapaasti. Mä en pidäkään estoisista naisista ja harvassa on se nainen, jota jaksan lämpätä puoli vuotta. Jos naista oikeasti kiinnostaa, niin kyllä nainen tulee sun luo. Jos ei, sillä jää sitten tällainen helmi tohtorismies kuin minä saamatta. Helppo tapa karsia pois ne joita ei kiinnosta. On myös oma ongelma, jos ei osaa chatti-keskustelusta päätellä millainen toinen about persoonaltaan on.

Ennen kuin ihminen viedään asunnolle totta kai tavataan jossain asemalla tai pysäkillä, josta on helppo kääntyä kannoillaan. Jos istuu sisällä kahvilassa ja paikalle tulee joku tosi outo tyyppi niin siitä on itse asiassa hankalampi lähteä pois herättämättä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään emojia. Antaa vähän vajaan kuvan aikuisesta ihmisestä. Jos olet 15 se käy. Tai näin minä sen näen.

N28

😇😇😇

ap

Hymähdin eli onko se tämä 😄? No en minä oikeasti noita niin jyrkästi tuomitse mutta jotkut tunkee niitä tinderissä esittelyyn enemmän kuin kirjaimia. Se vaan näyttää typerältä.

Aivan kuin tekstinkin kirjoittamisessa, pitää harkita tyyliään ja käyttää sanansa maltillisesti. Sama koskee emojieita. Oivaltavuus ja nokkeluus toimii, ja on ehkä jonkun mielestä hauskaakin. 

ap

Vika saattaa myös olla minussa miksi näin koen. Minä en ossaa niillä itseäni ilmaista. Etenkin kun noita merkkejä on paljon se tuntuu teenäiseltä korostamiselta.

Vierailija
24/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet eivät halua sopia treffejä asunnolleen, mikä on tavallaan ymmärrettävää koska on olemassa mahdollisuus joutua rikoksen uhriksi. Mutta tämän vuoksi en innostunut nettideittailusta. N

Vierailija
25/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsät treffit. Kannatan sitä, että nähdään julkisella paikalla, mennään mun tai naisen asunnolle, katotaan leffa, tarjolla viiniä. Jos on kemiaa, kiehnätään ja suudellaan. Jos homma menee oikeaan suuntaan, pannaan. Maataan sängyllä ja katsellaan kun sade ropisee ikkunasta. Pannaan lisää. Käydään suihkussa ja syödään iltapaa. Katsotaan, jäädäänkö nukkumaan vierekkäin vai pitääkö toisen olla aamulla jossain.

Ravintola- ja kahvitreffit ovat pääosin turhia. Naisille ilmaisia aterioita. Pääosin kumpikaan ei ole kiinnostunut riittävästi. Niiltä ei ole tarttunut juurikaan mitään käteen. Sen sijaan kun nainen kutsuu tai tulee kämpille on ilmassa oikeasti kipinää.

No ethän sinä treffejä sopiessa vielä voi tietää, onko kipinää vai ei. Siksi kahvila- tai kotitreffit eivät kerro kyllä kipinästä vielä yhtään mitään. Mitä sinä sitten siellä julkisella paikalla teet huomataksesi onko kipinää vai ei? 

"Kipinä" voi tarkoittaa eri asiaa eri ihmisille. Jos ne kahvilatreffit menevät mukavasti, treffikumppani vaikuttaa kivannäköiseltä, älykkäältä, teillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja tyyppi on vaan mielenkiintoinen kaikin puolin, niin sekin voi olla se "kipinä" joka sanoo, että pyydä tämä ihminen nyt luoksesi ja juotte vielä lasilliset ja sitten siirrytte makkarin puolelle. Näin tapahtuu itse asiassa noin 30 - 40 % treffeistä.

Niin? Miksi selität minulle itsestään selvää asiaa? Tuossa aiemmassa viestissä sanottiin, että ravintola- ja kahvitreffit ovat pääosin turhia ja kumpikaan ei ole kiinnostunut riittävästi, mutta sitten jotenkin mystisesti sellaiset kotisohvatreffit tarkoittavat paljon todennäköisemmin sitä kipinää. 

Vierailija
26/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä ensitreffien järjestäminen omassa kämpässä tuntemattoman tinder-mimmin kanssa antaa itsestä vähän creepyn kuvan ja treffit jää pitämättä kun muija jättää saapumatta paikalle. Kahvila on hyvä mesta ekoille treffeille ja voi olla, että mimmi pyytää jatkoille. Voi olla että ei pyydä. Kyllä sitä seksiä on sitten ehkä seuraavilla treffeillä tai viimeistään kolmansilla. Se ei ollut tässä nyt oleellista. Jos haluaa seksiä heti, niin kannattaa suunnata baariin eikä tinderiin.

ap

Ihan vapaasti. Mä en pidäkään estoisista naisista ja harvassa on se nainen, jota jaksan lämpätä puoli vuotta. Jos naista oikeasti kiinnostaa, niin kyllä nainen tulee sun luo. Jos ei, sillä jää sitten tällainen helmi tohtorismies kuin minä saamatta. Helppo tapa karsia pois ne joita ei kiinnosta. On myös oma ongelma, jos ei osaa chatti-keskustelusta päätellä millainen toinen about persoonaltaan on.

Ennen kuin ihminen viedään asunnolle totta kai tavataan jossain asemalla tai pysäkillä, josta on helppo kääntyä kannoillaan. Jos istuu sisällä kahvilassa ja paikalle tulee joku tosi outo tyyppi niin siitä on itse asiassa hankalampi lähteä pois herättämättä huomiota.

Jos herra tohtori luki aloituksen, niin mainitsin, että alle viikon juttelu riittää hyvin tinderissä ennen treffejä, match maanantaina ja keskustelua maanantaina, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina, treffit perjantaina. Suurin osa treffeistä päätyy suukkoon tai suudelmaan, pieni osa seksiin ja pieni osa pelkkään halaukseen. 

ap

Vierailija
27/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yleensä 1kk rajana suudelmaan, 6kk seksiin. Haluan tuntea kumaapnini. En kuitenkaan laske ihan päivän tarkkuudella :)

Saako kysyä: miten pidät miehen kiinnostusta yllä noin pitkään? Siis tuolla taktiikalla voi saada ihan hyviä kavereita ja jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, niin juttua varmaan riittää, mutta kyllä ainakin itsellä se alkaa tuntua enemmänkin ystävyyssuhteelta ja kuukauden jälkeen ois vaan outoa pussailla sen kanssa.

n24

Tätä minäkin ihmettelen. Eikö se ole sitten ikävää, kun itse ehtii ihastumaan ja kun sitten vihdoin viimein itse on siinä tilanteessa, että haluaisi enemmän, toinen onkin jo löytänyt toisen, kun luuli, ettei tämä etene mihinkään? Tai toinen muuten vain oli siinä ajatuksessa, että tässäpä mukava kaveri, vaikkei mitään kipinää koskaan tulisikaan? Minä ainakin nimenomaan tuolla tavalla ilmaisen sen, että on kivaa olla kavereita, mutta enempää ei ole luvassa. 

Vierailija
28/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä sitten edes suostua treffeille? :D 

Jos moinen oksettaa, niin ei sen kanssa kannata treffeille lähteä.

Vierailija
29/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tinderissähän nuo pahimmat jakorasiat luuraavat nykyään. Sieltä sitä helppoa saa. Itse en ainakaan deittailisi ketään kuka käyttää tai on käyttänyt Tinderiä, kertoo ihan riittävästi ihmisestä.

Vierailija
30/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n24

Tätä minäkin ihmettelen. Eikö se ole sitten ikävää, kun itse ehtii ihastumaan ja kun sitten vihdoin viimein itse on siinä tilanteessa, että haluaisi enemmän, toinen onkin jo löytänyt toisen, kun luuli, ettei tämä etene mihinkään? Tai toinen muuten vain oli siinä ajatuksessa, että tässäpä mukava kaveri, vaikkei mitään kipinää koskaan tulisikaan? Minä ainakin nimenomaan tuolla tavalla ilmaisen sen, että on kivaa olla kavereita, mutta enempää ei ole luvassa. 

Minulla on omat periaatteeni enkä voisi missään tilanteessa toimia kevytkenkäisesti, se on vahvasti oman arvopohjani vastaista. Jos mies ei voi odottaa intiimiä kanssakäymistä, hän ei ole arvoiseni.

Vierailija
31/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko välttämätöntä jaaritella 4-5 päivää ennen kun voi tavata?

Vierailija
32/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tinderissähän nuo pahimmat jakorasiat luuraavat nykyään. Sieltä sitä helppoa saa. Itse en ainakaan deittailisi ketään kuka käyttää tai on käyttänyt Tinderiä, kertoo ihan riittävästi ihmisestä.

Et ole koskaan ollut tinderissä, mutta silti tiedät noin hyvin, mitä siellä on ja mitä sieltä saa? Kun kaverit kertoi, eikös? :D 

Vierailija
33/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oikein hyvä, mutta en lähtisi toisille treffeille miehen kanssa, joka on etukäteen tälläytynyt pöydän paremmalle puolelle istumaan ja joka on jo itse hakenut kahvinsa, jottei varmasti joudu tarjoamaan deitilleen. Herrasmies odottaa ovella, tarjoaa deitilleen parhaan istumapaikan, josta on paras mahdollinen näkymä ja tiedustelee, mitä deitti haluaisi nauttia. Ehkä otattekin oluet ja deitti maksaa omansa. Ei ole kuitenkaan jo ennalta lukkoon lyöty tuo molemmille pieni kahvi omaan laskuun.

Vierailija
34/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/?x2249716=4320340 Tinderissä on yli 100 miljoonaa ihmistä...

Vierailija
35/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin minulle. 

1) Kaikkien kanssa en voi lähteä treffeille, joten pitää tehdä pientä kartoitusta ensin

2) En ehdi tapaamaan ketään 1-2 päivän varoajalla

Vierailija
36/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n24

Minulla on omat periaatteeni enkä voisi missään tilanteessa toimia kevytkenkäisesti, se on vahvasti oman arvopohjani vastaista. Jos mies ei voi odottaa intiimiä kanssakäymistä, hän ei ole arvoiseni.

Minustakin nämä ovat aika tiukat aikarajat, jos oikeasti pitää toisesta ihmisestä. Ja olen mielestäni aika tiukkapipo. Mutta siis tietenkin jokainen tekee, niin kuin itsestä parhaalle tuntuu.

Vierailija
37/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten oikein hyvä, mutta en lähtisi toisille treffeille miehen kanssa, joka on etukäteen tälläytynyt pöydän paremmalle puolelle istumaan ja joka on jo itse hakenut kahvinsa, jottei varmasti joudu tarjoamaan deitilleen. Herrasmies odottaa ovella, tarjoaa deitilleen parhaan istumapaikan, josta on paras mahdollinen näkymä ja tiedustelee, mitä deitti haluaisi nauttia. Ehkä otattekin oluet ja deitti maksaa omansa. Ei ole kuitenkaan jo ennalta lukkoon lyöty tuo molemmille pieni kahvi omaan laskuun.

Jos tinder-keskustelussa sovittiin, että "mennään kahville", niin silloin mennään kahville. Jos taas sovitaan, että "mennään treffeille", niin silloin en luonnollisestikaan tilaa etukäteen mitään, vaan sovimme siitä yhdessä kun treffikumppani saapuu paikalle. Itse olen suosinut aika kasuaaleja treffipaikkoja, eli ei varsinaisesti mitään kalliita näköalapaikkoja, myös maksu on tainnut mennä aika pitkälti puoliksi. Ei tule mietittyä rahaa treffeillä ja ehkä hyvä niin. Ei ole tarvetta koreilla rahan kanssa, se kai näyttäisi vähän vastenmieliseltä joka tapauksessa. Myös kahvilan ovella ritarin lailla patsastelu vaikuttaisi typerältä. "Mitä sä siinä seisot, et kai sä oo tässä kauaa tönöttänyt?".

ap

Vierailija
38/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n24

Minustakin nämä ovat aika tiukat aikarajat, jos oikeasti pitää toisesta ihmisestä. Ja olen mielestäni aika tiukkapipo. Mutta siis tietenkin jokainen tekee, niin kuin itsestä parhaalle tuntuu.

Jokainen tavallaan. Kevytkenkäinen -sana antaa tästä kommentoijasta sellaisen kuvan, että onneksi ei ole minun kaveripiirissäni. :) Kaikenlaisilla arvoilla ja ajatuksilla sopii lähelleni, mutta seksuaalimoraalin vahtijat ovat kyllä nou-nou.

Vierailija
39/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ainakin minulle. 

1) Kaikkien kanssa en voi lähteä treffeille, joten pitää tehdä pientä kartoitusta ensin

2) En ehdi tapaamaan ketään 1-2 päivän varoajalla

Täsmälleen sama juttu.

ap

Vierailija
40/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on selkeästi fiksu ja kiva mies. :) Noin se menee, jos on kivat deitit. Ja mies, joka miellyttää, eli ap on vähintäänkin hyvännäköinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi