Uusi miesystävä "Miski sä et ikinä voi meikata salille?"
Kuulemma kaveriensa naiset meikkaa ja tämän olen kyllä huomannutkin.
Niin.. no.. ehkä en halua treenata ja hikoilla sellainen kemikaalikoktail naamalla
Kommentit (17)
Kai oot kysynyt siltä, että miksi se ei meikkaa salille :-)
Meikkaa kerran ja anna miehen ihailla valuvia ripsarita ja suttaantuvia huulten rajauksia.
ps. sun poikkis on ääliö
Vierailija kirjoitti:
Ihanko on aikuinen "mies"?
Juu vielä 15 v minua vanhempi 35v joka ei just nyt tunnu kovin aikuiselta. Ap
Ehdota, että hän meikkaa.
Totea, että kaikkien ystäviesi miehet meikkaavat salille mennessään.
"koska en mene salille näyttäytymään, vaan urheilemaan. Urheillessa tulee hiki ja hiki sotkee meikin, jonka jälkeen naamani on kuin petolinnun perse. Haluatko kulta sinä, että naamani on kuin petolinnun perse?"
Kuulostaa lähinnä joltain teiniltä. Mutta ilmeisesti siksi ei ole kyennyt suhteisiin itsensä ikäisten kanssa vaan haluaa jonkun kontrolloitavan nuoren naisen johon kohdistaa omat ongelmansa.
Vastakysymys hänelle: "Miksi pitäisi meikata kun menee salille?"
35-vuotias deittaa 20-vuotiaan kanssa? Eli 99% todennäköisyys että olet pelkkä trophy girl friend, ja silti hyvän ulkonäön vaatimus paikassa kuin paikassa yllätti sinut? Oivoi.
Mun mies taas sanoo, ettei halua että minä meikkaan salille tai minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaa kerran ja anna miehen ihailla valuvia ripsarita ja suttaantuvia huulten rajauksia.
ps. sun poikkis on ääliö
Meidän sali on täynnä tällättyjä naisia, ei niillä ripsarit valu. Onko niillä paremmat meikit kuin sinulla?
Aijotko vielä kauankin seukata kyseisen pellen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Niin.. no.. ehkä en halua treenata ja hikoilla sellainen kemikaalikoktail naamalla
Tässäpä sopiva vastaus miehen kysymykseen.
On nimen omaan noloa meikata salille tai urheilemaan. Miehesi on kyllä outo. Mitä mahtaa seuraavaksi käskeä sinun tehdä ulkonäöllesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps. sun poikkis on ääliö
Meidän sali on täynnä tällättyjä naisia, ei niillä ripsarit valu. Onko niillä paremmat meikit kuin sinulla?
Niillä on varmaan ripsipidennykset, ei ripsaria.
Juu niin vissiin.