Mökkiloma paluu 50-luvulle
Mies heiluu ruohonleikkurin, mönkijän ja soutuveneen kanssa. Minä hoidan lapsia ja kokkaan. On kyllä niin anuksesta. Illalla hoituu hommat sängyssä paremmin kuin kotona, ja miehen mielestä olen hirveän söpö ilman meikkiä. Eikä ole provo.
Oksettaa. Avasin nyt skumppapullon ja kutsuin kälyn illalla ryyppäämään. Mieshän on sitä harrastanut tissutellen koko kesäkuun. Lapsista kumpikaan ei uskalla soutuveneeseen eikä mönkijän. Anoppikin käy valittamassa, että keitän pottuloita liikoo, aha.
Nyt pohdin haluaisiko kaikki miehet tällaista. Jos mökötän niin puristaa poskesta ja nauraa!
Kommentit (41)
Niin mikä tossa oli 50-luvun meininkiä?
Koko kesäkuun, ja vielä ootte mökillä? Kuinka pitkä loma teillä oikeen on vai työttömänäkö ootte.
Itse teen täältä töitä, ja mies kävi töissä täältä. Nyt oltu molemmat lomalla yli 2,vk eli kokonaan täällä. Ehdotin jo, että lähden hermolomalle kotiin -yksin. Valitettavasti lapset ja mies kiljuu perään.
50-lukua: minä hoidan sisältyöt, mies ulkotyöt, mies on urpoissa "töissä" koko päivän. Silti pakko suostua seksiin, koska heikko luonto. Ei astianpesukonetta ja muitakin ajan ilmiöitä täällä. Mies ihan innoossaam -minusta. Kotona kosketaan toisiimme kerran kuussa..
Ap
Sama juttu. Tosin lapset mummolla ja drinkki kourassa just nyt.
Ahh, mökillä on ihanaa.
Vielä kun akat saisi jättämään puhelimet helvettiin mökille mennessä. Narsistinen luonne ei vaan kestä olla kuvaamatta itseään montaa päivää.
Tuntuu vähän siltä, että naiset eivät osaa rentoutua. Jos mennään vaan äijäporukassa mökille niin aiperkule kun on rentoa. Ammutaan, saunotaan ja uidaan jne. Mieli lepää.
Hyvä ap. Lisää kierroksia, laita hiukset nätisti, löytyykö jotain komerosta röyhelöessu? Itse olen nainen ja ikää jo yli 50, olen huomannut että elämä sujuu ehdottomasti parhaiten silloin kun miehellä on hyvä mieli. Siihen kannataa satsata, tulee moninkertaisesti takaisin ajan mittaan.
ELi seksielämä sujuu kerrankin ja mies hyvillä mielin?
Mikä tässä nyt on niin kamala juttu? Se että muutaman viikon teillä on vähän perinteisempi työnjako? Jos et jaksa tiskata niin laita lapset tiskaamaan ;) Ja voit oikein hyvin itsekin mennä ulkotöihin jos mieli tekee.
Joo, mutta noi miehen työt on tyyliä ruohonleikkuu, pienen puunkaato, saunanlämmitys.. Olut kädessä puuhastelee pientä puuta koko päivän -puuta joka on ihan yhdentekevä metsässä tai polttopuuna. Sitten tulee syömään ja lähtee kalaan.. Tulee syömään ja pyytää saunaan ja seksiä. Ja aamulla aloitan taas päiväkodintätinä.
Ei muka yhtenäkään päivänä ehdi vaan olla...
En vittu jaksa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap. Lisää kierroksia, laita hiukset nätisti, löytyykö jotain komerosta röyhelöessu? Itse olen nainen ja ikää jo yli 50, olen huomannut että elämä sujuu ehdottomasti parhaiten silloin kun miehellä on hyvä mieli. Siihen kannataa satsata, tulee moninkertaisesti takaisin ajan mittaan.
Mitenkäs se mies satsaa että naisellakin on hyvä mieli? Vai onko se ihan sama, olkoot eukko naama norsun veellä kunhan miehellä on kivaa.
Lapset pelkää venettä, ötököitä, moottoreita... Eli käytännössä tuhoavat pihaa, tappelevat, ja juoksen heidän perässään etteivät huku tai kiipeä katolle.. 3 ja 4...- Päivökodin arvostus kasvaa. Normaalisti olen töissä.. Enkä vastaa kaikesta yksin..
Ap
Ilmeisesti siellä on kuitenkin sähkö, juoksevesi, suihku ym. Mitä -50luvulla ei ollut.
Itse olen sitä mieltä ettei mökille kannata ainakaan omaa muijaa ottaa mukaan.
Tuo kuulostaa tosi mukavalta, jos yhtälöstä otetaan pois lapset. Mielelläni kokkailisin mökkikeittiössä sillä aikaa, kun vaimo lämmittää saunaa ja kaataa puuta. Sama teilläkin olisi. Lapset teettävät ylimääräistä työtä ja työnjako-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Lapset pelkää venettä, ötököitä, moottoreita... Eli käytännössä tuhoavat pihaa, tappelevat, ja juoksen heidän perässään etteivät huku tai kiipeä katolle.. 3 ja 4...- Päivökodin arvostus kasvaa. Normaalisti olen töissä.. Enkä vastaa kaikesta yksin..
Ap
Onpa ikävät lapset. :(
Haha joo nii on. Olen kyllä yrittänyt heitä rohksista, mutta lasten kanssa olen aivan surkea.. Yritys 10. Mutta en todella jaksa laittaa itseäni ihmisen näköiseksi, kun mökki ja lapset vie kaiken ajan siitä kun herään. Mies haluaa joka ilta saunaan, eikä sitä kiinnosta onko meikkiä tai pitsiä.. pääasia ettei ole vaatteita. Ihan rentouttavaa olla rento välillä, ulkonäöllisesti.
Olen sanonut miehelle, ettei äitiys ole juttuni, mutta hänestä olen maailman ihanin äiti. Huoh!
Ja akkaa ei tod kannata ottaa mökille, lapset mies saisi ilomielin pitää täällä. Ovat niin kaupunkilaisia ja aktiiviseen elämään pk:ssa tottuneita, että hirveä homma keksiä mitään. Mitään missä ei olisi ötököitä.. tms.
Ap
Vaihtakaa osia muutamaksi päiväksi! Miehet (ylipäätään ihmiset) ei aina osaa eläytyä toisen asemaan, jos ei ole itse kokenut samaa. Sitten keskustelu siitä että miten hommat jaetaan reilusti jatkossa. :-)
Ootko ylipäätään keskutellut tästä miehen kanssa, ja kertonut että ihan oikeasti haluat muutosta asiaan? Kohtuutonta vaatia että kukaan osaisi lukea ajatuksia. :-)
Olen sanonut, että en jaksa, niin käskee lähteä jonnekin yksin.. Tai pyytää äitinsä tänne ja mukaansa jotain työtä tekemään. Lapset kiljuu mukaan ja anoppi valittaa jostain mikä vaatisi remonttia.
Eli en saa valittamalla sitä mitä haluan. Olisi kiva olla yhdessä koko päivä, ilman helkkarin anoppia tai työvälineitä. Nyt meidän yhteistä aikaa on syöminen ja yö.
Noh, turhaa valitusta kai. En oikein jaksa riidellä, ja mies on kuitenkin kotona ihan mukava... Mökillä vaan erilainen... seksi ja hyvä sauna ne ainoat hyvät, ja se tunti kaksi kun lapset ovat iloisia ja kilttejä..
Ap
Enkä jaksa kerjätä aikaa meidän kanssa, kun se ei miestä kiinnosta...
Ap
Lakkaa ylläpitämästä täysihoitolaa. Vaan ymmärrän, että helppohan se näin sivullisena on sanoa.