Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö nelikymppisen sinkkumiehen tyytyä naisiin, joilla on lapsia, vaikka mies ei edes pidä lapsista?

Vierailija
15.07.2017 |

Vai onko järkevämpää tavoitella lapsettomia, mahdollisesti nuorempia naisia?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä kahden lapsen äitinä en ikinä alkaisi ap:n kaltaisen miehen kanssa seurustelemaan, joten veikkaisin, että ap:n ei tarvitse tyytyä naisiin, joilla on lapsia, koska he eivät ap:ta edes huolisi. Ihan järjetön ajatus.

Miksi muuten ap kuvittelit edes, että joku nainen, jolla on lapsia haluaisi seurustella lapsia vihaavan miehen kanssa? Haluan perustellun vastauksen.

Kyllähän moni yhoo joutuu tuollaiseen mieheen tyytymään kun yhoot eivät ole haluttua tavaraa. Parempi tietysti olisi olla ilman miestä kuin olla huonon kanssa mutta monelle naiselle on vaikeata olla ilman vakkari munaa.

Vierailija
62/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sopisi loistavasti vanhempi lapseton nainen, jolla on lapsentekoikä jo ohi. Mutta kun ihmiset on niin ikärajoitteisia ja pelkureita! Hirveän tiukat ikävaatimukset, mikä on tyhmää ja rajoittunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sen sijaan, että etsit ikäisesi, joka ei halua lapsia, niin haluat löytää nuoremman, joka ei halua lapsia. Sähän teet tästä vain itsellesi vaikeampaa :D

Jos vanhemmat kiinnostais, niin niissä olis sekä veloja, että niitä, joiden lapset on jo aikuisia. Olen itse 28-vuotias N vela ja en itse halua vanhempaa miestä ihan jo eliniänodotteen takia. Paljon voi tottakai sattua elämässä ja puolison rinnalla seistään, mutten ehdoin tahdoin hankkisi 7 vuotta vanhempaa miestä, koska peruskunto on 60-vuotiaana jo sit niin paljon huonompi. Kun itse pääsen eläkkeelle, niin onkin jo pakko alkaa omaishoitajaksi. Saattaahan se muutenkin tapahtua jopa nuoremman kanssa, mutta ainakaan en varmista kyseistä kohtaloa itselleni ;)

Tuohon omaishoitajajuttuun voin kertoa, etten itse tunne tai tiedä ainuttakaan miestä tai naista, jonka ikä alkaa kuutosella ja tarvitsisi omaishoitajaa, enkä taida tietää niitäkään, joiden ikä alkaa seiskalla ja tarvisisivat omaishoitajaa. Kaikki tietämäni omaishoitajaa tarvitsevat ihmiset ovat 80 ja 80+ -vuotiaita.

Tuntemani ja tietämäni 60-79-vuotiaat miehet ja naiset ovat ikäänsä nähden pääosin oikein virkeitä, reippaita ja toimeliaita ihmisiä. Harrastavat, matkustavat ja eläkkeellä olevat nauttivat eläkepäivistään. Tuon ikäluokan alkupäässä olevat monet ovat vielä töissäkin.

Sanoin 60 siitä syystä, että miehillä on tilastollisesti huomattavasti enemmän elintapasairauksia silloin, kun naisilla. SItten puhuin omasta eläkeiästäni, joka on päälle 67v. Siinä vaiheessa 7 vuotta vanhempi mieheni olisi 74 eli elinajanodotetta jäljellä 4 vuotta . Kyllä 74-vuotias mies on yleensä jo aika huonossa kuosissa biologiansa sanelemana valitettavasti. Mutta hyvä, jos tunnet monia virkeitä. Itse olen ollut duunissa hoivapuolella ja esim. palvelutalossa, joten tullut nähtyä niitä toisenlaisia.

Unohdit huomioida sellaisen tekijän, kuin keskimääräisen eliniän nousun vuosien mittaan. Tämä pitää ottaa huomioon varsinkin, mitä nuorempi ihminen on. Sitten kun nuoret ovat aikanaan tuossa iässä, niin näiden vuosikymmenten aikana ehtii se keskimääräinen elinikäkin nousta.

Nykyisten seitsenkymppisten tai vaikka kasikymppisten lapsuudessakaan keskimääräinen elinikä ei ollut lähelläkään nykypäivän lukemia.

En unohtanut :) Tällä hetkellä 2016-syntyneille miehille eliniänodote on 78,4 vuotta. 1980-luvun alkupuolella syntyneelle miehelle se on jopa alle 70. Sehän ei tietysti tarkoita sitä, että potentiaalinen 7 vuotta vanhempi mieheni kuolisi 69-vuotiaana, mutta kyllä sen jälkeen ollaan jo lainatun ajan puolella. Osa elää perusterveinä 80-vuotiaiksi, mutta useimmille alkaa tulla monenlaista vaivaa. Niitä ei vain näe, koska he eivät ole niitä aktiivisia vanhuksia, jotka tuolla laittavat siirtolapuutarhapalstaa kuntoon ja käyvät zumbaamassa. Miesten yleiskunto on nimenomaisesti heikentynyt nopeammin kuin naisten, joten oletettavasti myös terveitä vuosia tulee olemaan vähemmän.

Et kyllä huomioi että 1980 syntyneen miehen elinaikaodote on tänään pidempi kuin mitä se silloin oli kun hän syntyi. Kaikki sinä vuonna syntyneet ja jo kuolleet kun ovat karsiutuneet pois.

Vierailija
64/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sen sijaan, että etsit ikäisesi, joka ei halua lapsia, niin haluat löytää nuoremman, joka ei halua lapsia. Sähän teet tästä vain itsellesi vaikeampaa :D

Jos vanhemmat kiinnostais, niin niissä olis sekä veloja, että niitä, joiden lapset on jo aikuisia. Olen itse 28-vuotias N vela ja en itse halua vanhempaa miestä ihan jo eliniänodotteen takia. Paljon voi tottakai sattua elämässä ja puolison rinnalla seistään, mutten ehdoin tahdoin hankkisi 7 vuotta vanhempaa miestä, koska peruskunto on 60-vuotiaana jo sit niin paljon huonompi. Kun itse pääsen eläkkeelle, niin onkin jo pakko alkaa omaishoitajaksi. Saattaahan se muutenkin tapahtua jopa nuoremman kanssa, mutta ainakaan en varmista kyseistä kohtaloa itselleni ;)

Tuohon omaishoitajajuttuun voin kertoa, etten itse tunne tai tiedä ainuttakaan miestä tai naista, jonka ikä alkaa kuutosella ja tarvitsisi omaishoitajaa, enkä taida tietää niitäkään, joiden ikä alkaa seiskalla ja tarvisisivat omaishoitajaa. Kaikki tietämäni omaishoitajaa tarvitsevat ihmiset ovat 80 ja 80+ -vuotiaita.

Tuntemani ja tietämäni 60-79-vuotiaat miehet ja naiset ovat ikäänsä nähden pääosin oikein virkeitä, reippaita ja toimeliaita ihmisiä. Harrastavat, matkustavat ja eläkkeellä olevat nauttivat eläkepäivistään. Tuon ikäluokan alkupäässä olevat monet ovat vielä töissäkin.

Sanoin 60 siitä syystä, että miehillä on tilastollisesti huomattavasti enemmän elintapasairauksia silloin, kun naisilla. SItten puhuin omasta eläkeiästäni, joka on päälle 67v. Siinä vaiheessa 7 vuotta vanhempi mieheni olisi 74 eli elinajanodotetta jäljellä 4 vuotta . Kyllä 74-vuotias mies on yleensä jo aika huonossa kuosissa biologiansa sanelemana valitettavasti. Mutta hyvä, jos tunnet monia virkeitä. Itse olen ollut duunissa hoivapuolella ja esim. palvelutalossa, joten tullut nähtyä niitä toisenlaisia.

Unohdit huomioida sellaisen tekijän, kuin keskimääräisen eliniän nousun vuosien mittaan. Tämä pitää ottaa huomioon varsinkin, mitä nuorempi ihminen on. Sitten kun nuoret ovat aikanaan tuossa iässä, niin näiden vuosikymmenten aikana ehtii se keskimääräinen elinikäkin nousta.

Nykyisten seitsenkymppisten tai vaikka kasikymppisten lapsuudessakaan keskimääräinen elinikä ei ollut lähelläkään nykypäivän lukemia.

En unohtanut :) Tällä hetkellä 2016-syntyneille miehille eliniänodote on 78,4 vuotta. 1980-luvun alkupuolella syntyneelle miehelle se on jopa alle 70. Sehän ei tietysti tarkoita sitä, että potentiaalinen 7 vuotta vanhempi mieheni kuolisi 69-vuotiaana, mutta kyllä sen jälkeen ollaan jo lainatun ajan puolella. Osa elää perusterveinä 80-vuotiaiksi, mutta useimmille alkaa tulla monenlaista vaivaa. Niitä ei vain näe, koska he eivät ole niitä aktiivisia vanhuksia, jotka tuolla laittavat siirtolapuutarhapalstaa kuntoon ja käyvät zumbaamassa. Miesten yleiskunto on nimenomaisesti heikentynyt nopeammin kuin naisten, joten oletettavasti myös terveitä vuosia tulee olemaan vähemmän.

Et kyllä huomioi että 1980 syntyneen miehen elinaikaodote on tänään pidempi kuin mitä se silloin oli kun hän syntyi. Kaikki sinä vuonna syntyneet ja jo kuolleet kun ovat karsiutuneet pois.

En ole tuo edellinen, mutta pakko tulla ihmettelemään tätä vanhempien miehien lobbaajaa :D Jos mies on 7 vuotta vanhempi, niin kyllä se vaan niin on, että aika hyvällä todennäköisyydellä omat eläkepäivät alkaa esim. matkustelun sijaan ennemmin hissuttelulla. 1980-syntynyt saattaa elää pidempään kuin 1970-luvulla syntynyt, mutta heille ennustetaan myös huonompaa toimintakykyä vanhemmiten arkiliikunnan vähäisyyden vuoksi.

1980-vuotena syntyneistä on sitä paitsi kuollut vasta 1-2%, joten se ei vielä paljon vaakaa hetkauta.

Siis tottakai rakkaus ei katso ikää ja kuka vaan saa valita kenet vaan, mutta kyllä sen jo arkijärkikin kertoo, että 7 vuotta vanhempi mies tulee yleensä jarruttamaan niitä omia eläkevuosia ja nimenomaan niitä hyviä vuosia erittäin suurella todennäköisyydellä. Ei välttämättä, mutta tilastollisesti. Silti toki ne kaikki yhteiset vuodet voivat sen korvata.

Vierailija
65/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä tyytyä eikä ole järkevää tavoitella nuorempiakaan.

Koetko jotenkin uhkaavaksi sen, että ikäisesi miehet voivat tavoitella itseäään nuorempia naisia?

Mikä siinä uhkaisi? Itse ainakin olen ihan hyvässä parisuhteessa, enkä siitä aio lähteä. Mutta olen ollut nuori nainen, ja tiedän, miten ällöinä vanhempia miehiä pidetään, kun yrittävät nuoria naisia lähennellä. Ja julkkiksiin on turha vedota, julkkiksella on karismaa, jota nelikymppisellä netissä sinkkuuttaan valittavalla tuskin on.

Kuitenkin tämä foorumi on samaan aikaan kuulemma täynnä av-mammoja jotka ovat ainakin 10v ikäänsä nuoremman näköisiä ja joille 20v nuoremman miehen hankkiminen ei ole ongelma. Lapsikin tai pari ei myöskään tuota ongelmia komean alfauroksen saamiseen.

Itse olen 40v ja minulla on tänäãn treffit 25v lapsettoman tytön kanssa. Ei kyllä minulle ole mikään ongelma. Kai minulla on sitten sitä "karismaa" (ei kyllä ole).

Ihan naurettavassa vääristyneessä mielekuvitusmaailmassa nämä av-mammat elävät.

Mitäpä tekisit, jos tyttö alkaisi vihjailla suhteen syventämistä ja lapsen hankintaa? En siis tarkoita, että tekee noin, mutta otetaan nyt ajatusleikkinä.

On se jo ja ei se minua haittaa.

En ole tuo edellinen, mutta haluatko siis lapsia?  Jotenkin ymmärsin, että olit vela. Mut eihän siinä mitään, jos olette molemmat täysi-ikäisiä ja rehellisiä omista toiveista. Onnea treffeille!

Ei minua lapset sinänsä haittaa vaikka velaksi kai minutkin lasketaan. Tässä tapauksessa en taida pitää tuota tyttöä tarpeeksi hyvänä että haluaisin perhettä sen kanssa perustaa mutta jos se haluaa ruveta yksinhuoltajaksi niin siitä vaan.

Vierailija
66/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko jotenkin uhkaavaksi sen, että ikäisesi miehet voivat tavoitella itseäään nuorempia naisia?

Tavoittelemisessa ei ole yhtään mitään uhkaavaa. Täytyy vain miettiä, miten todennäköistä on saaminen. Minä tavoittelen melkein joka viikko lottovoittoa.

Älä viitsi aina länkyttää, miten vanhemmat naiset muka hajoavat tuosta tavoittelusta. Oikeesti se on sinun päässäsi.

Vierailija
67/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se oikeasti menee. Tosin voit venata sen 10v niin on lapset muuttaneet pois.

Eihän ne lapset sittenkään katoa minnekään. Käyhän ne välillä kotona, sitten mukaan tulee puolisot ja lopulta lapsenlapset. Jos tuo ei kiinnosta, niin parempi pysyä lapsettomissa naisissa.

Ap sanoi, ettei tykkää lapsista. Yleensä sillä tarkoitetaan, ettei pidetä alle esimurkkuikäisistä tai laajemmassa merkityksessä ala-ikäisistä ihmisistä. Jos ap tarkoitti, ettei tykkää naisista jotka ylläpitää kontakteja aikuisiin perheenjäseniin tai muihin läheisiin, niin olisi sitten sanonut suoraan mikä on ongelma.

Vierailija
68/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä uhkaisi? Itse ainakin olen ihan hyvässä parisuhteessa, enkä siitä aio lähteä. Mutta olen ollut nuori nainen, ja tiedän, miten ällöinä vanhempia miehiä pidetään, kun yrittävät nuoria naisia lähennellä. Ja julkkiksiin on turha vedota, julkkiksella on karismaa, jota nelikymppisellä netissä sinkkuuttaan valittavalla tuskin on.

Kuitenkin tämä foorumi on samaan aikaan kuulemma täynnä av-mammoja jotka ovat ainakin 10v ikäänsä nuoremman näköisiä ja joille 20v nuoremman miehen hankkiminen ei ole ongelma. Lapsikin tai pari ei myöskään tuota ongelmia komean alfauroksen saamiseen.

Itse olen 40v ja minulla on tänäãn treffit 25v lapsettoman tytön kanssa. Ei kyllä minulle ole mikään ongelma. Kai minulla on sitten sitä "karismaa" (ei kyllä ole).

Ihan naurettavassa vääristyneessä mielekuvitusmaailmassa nämä av-mammat elävät.

Jos itse viitsisit tutustua tilastoihin, niin huomaisit, että yli 10 v ikäerot ovat harvinaisia. Näin siitä huolimatta, että useiden tutkimusten mukaan kaiken ikäiset miehet preferoivat 20-25 vuotiaita naisia. Tottakai poikkeuksia on, mutta poikkeukset eivät tee todennäköisyyksistä mielikuvitusta.

Vierailija
69/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo edellinen, mutta pakko tulla ihmettelemään tätä vanhempien miehien lobbaajaa :D Jos mies on 7 vuotta vanhempi, niin kyllä se vaan niin on, että aika hyvällä todennäköisyydellä omat eläkepäivät alkaa esim. matkustelun sijaan ennemmin hissuttelulla. 1980-syntynyt saattaa elää pidempään kuin 1970-luvulla syntynyt, mutta heille ennustetaan myös huonompaa toimintakykyä vanhemmiten arkiliikunnan vähäisyyden vuoksi.

1980-vuotena syntyneistä on sitä paitsi kuollut vasta 1-2%, joten se ei vielä paljon vaakaa hetkauta.

Siis tottakai rakkaus ei katso ikää ja kuka vaan saa valita kenet vaan, mutta kyllä sen jo arkijärkikin kertoo, että 7 vuotta vanhempi mies tulee yleensä jarruttamaan niitä omia eläkevuosia ja nimenomaan niitä hyviä vuosia erittäin suurella todennäköisyydellä. Ei välttämättä, mutta tilastollisesti. Silti toki ne kaikki yhteiset vuodet voivat sen korvata.

Tuttavapiirissäni on tai oli pari pariskuntaa, joissa nainen oli noin 20 vuotta nuorempi. Nainen lähti molemmista liitoista lätkimään, kun mies oli iältään 63-65. Syy molemmilla oli rakastuminen oman ikäiseen mieheen.

Vierailija
70/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parin jossa mies oli jotain lähemmäs 30 vee ja nainen luulisin alle 30 vee. Pari vuotta sitä kesti ja päättyi  miehen sydänsuruun.

Vierailija
71/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän parin jossa mies oli jotain lähemmäs 30 vee ja nainen luulisin alle 30 vee. Pari vuotta sitä kesti ja päättyi  miehen sydänsuruun.

Heh, siis mies lähemmäs 50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi