Tapailunaisella oli jääkaapissa pelkkiä punalaputettuja ruokia
Kommentit (18)
Jos tuo on sinulle ongelma, niin kannattaa. Parempi sille naiselle.
Miksi loisit tapailunaisesi jääkaapilla?
Sen jääkaapin kanssako sinä seurustelisit?
Mitä sä sen jääkaapilla olet käynyt nujuamassa? Oletko sä joku lompakkoloinen joka etsit itsellesi elättäjää? Eikö työt maistu kelalusmulle?
Fiksu nainen. Kyllä alet kannattaa hyödyntää. Ja pelastaa ruoka joutumasta roskiin.
Köyhä, imee sut kuiviin, tarttui mun huiviin tuoksusi. Annan anteeksi sinulle.. (Yritä selvittää onko pikavippejä ottanut..)
Ostan usein punalaputettuja ja tarjousruokia, vaikka tienaan hyvin. Torjun samalla hävikkiä.
Moneskohan kerta samalla aloituksella?
Fiksu kurkkaa kaappiin. Sitä sitten luvassa. Osaako tehdä kunnon safkaa vai joutuuko pärjäämään pöperöillä. Ruoka ei ole ihan pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein punalaputettuja ja tarjousruokia, vaikka tienaan hyvin. Torjun samalla hävikkiä.
Helvetin pihi ja ahne paskiainen. Jätä ne työttömille. ymS,
Vierailija kirjoitti:
Köyhä, imee sut kuiviin, tarttui mun huiviin tuoksusi. Annan anteeksi sinulle.. (Yritä selvittää onko pikavippejä ottanut..)
Omien kokemusten perusteella ne pikavipin ottajat ostaa enemmän kalliita tuotteita ja koittavat esittää että rahaa on. Kulissit pystyssä nääs.
Niin? Mitä me tällä tiedolla teemme?
Minkä tähden? Taloudellinen nainen. Ei punalaputetuissa tuotteissa ole mitään häpeää. Ne ovat vielä syötäviä ja hyvän makuisia. Hän tekee hävikistä hyvikkiä. Ehkä hän säästää pahan päivän varalle. Hän ei ole ainakaan liian nirso ja ylenkatsova. Voisin heti olla hänen ystävä. Itsekkin olen valinnut punalappuisia tuotteita. Kumpikin teistä ostaa omat ruokansa, vai ajattelitko että hänen pitää kustantaa syömisesi mahdollisessa tulevaisuudessa ja siitä parhaasta päästä. Muussa tapauksessa en ymmärrä avautumistasi täällä. Ruokkijaako etsit?
Hullua jos ei osta tarpeeseen kun ale on =) fiksu nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu kurkkaa kaappiin. Sitä sitten luvassa. Osaako tehdä kunnon safkaa vai joutuuko pärjäämään pöperöillä. Ruoka ei ole ihan pikkujuttu.
Kuka kokkaa vain itselleen, en minä ainakaan. Syön töissä lounasruokalassa, vapaapäivinä vaikka niitä punalaputettujakin eineksiä.
Jos pidän ruokabileet isommalle joukolle, kokkaan toki sitten, mutten yhden tapailutyypin takia. Tapailutyypin kanssa käydään ulkona syömässä.
Nyt löytyi vaimomatskua, kosi heti.