Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö nelikymppisen sinkkumiehen tyytyä naisiin, joilla on lapsia, vaikka mies ei edes pidä lapsista?

Vierailija
15.07.2017 |

Vai onko järkevämpää tavoitella lapsettomia, mahdollisesti nuorempia naisia?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä tyytyä eikä ole järkevää tavoitella nuorempiakaan.

Koetko jotenkin uhkaavaksi sen, että ikäisesi miehet voivat tavoitella itseäään nuorempia naisia?

Mikä siinä uhkaisi? Itse ainakin olen ihan hyvässä parisuhteessa, enkä siitä aio lähteä. Mutta olen ollut nuori nainen, ja tiedän, miten ällöinä vanhempia miehiä pidetään, kun yrittävät nuoria naisia lähennellä. Ja julkkiksiin on turha vedota, julkkiksella on karismaa, jota nelikymppisellä netissä sinkkuuttaan valittavalla tuskin on.

Kuitenkin tämä foorumi on samaan aikaan kuulemma täynnä av-mammoja jotka ovat ainakin 10v ikäänsä nuoremman näköisiä ja joille 20v nuoremman miehen hankkiminen ei ole ongelma. Lapsikin tai pari ei myöskään tuota ongelmia komean alfauroksen saamiseen.

Itse olen 40v ja minulla on tänäãn treffit 25v lapsettoman tytön kanssa. Ei kyllä minulle ole mikään ongelma. Kai minulla on sitten sitä "karismaa" (ei kyllä ole).

Ihan naurettavassa vääristyneessä mielekuvitusmaailmassa nämä av-mammat elävät.

Mitäpä tekisit, jos tyttö alkaisi vihjailla suhteen syventämistä ja lapsen hankintaa? En siis tarkoita, että tekee noin, mutta otetaan nyt ajatusleikkinä.

Vierailija
42/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehen pitäisi ottaa sen mikä sille kelpaa. Jos kelpaa 30v+ yhoo niin sellainen sitten. Jos haluu 20v lapsettoman niin kannattaa varmasti suunnata maahan jossa suuret ikäerot ovat tavallisia.

Itse olen ulkomailta hankkinut tyttöystävät koska mielestäni valikoima on parempi. Ei tämä kuitenkaan sovi kaikille kun kykyä oppia uusia kulttuureja ja kielipäätä pitää olla. Rahaakin pitää pikkasen löytyä matkoja varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko jotenkin uhkaavaksi sen, että ikäisesi miehet voivat tavoitella itseäään nuorempia naisia?

Mikä siinä uhkaisi? Itse ainakin olen ihan hyvässä parisuhteessa, enkä siitä aio lähteä. Mutta olen ollut nuori nainen, ja tiedän, miten ällöinä vanhempia miehiä pidetään, kun yrittävät nuoria naisia lähennellä. Ja julkkiksiin on turha vedota, julkkiksella on karismaa, jota nelikymppisellä netissä sinkkuuttaan valittavalla tuskin on.

Kuitenkin tämä foorumi on samaan aikaan kuulemma täynnä av-mammoja jotka ovat ainakin 10v ikäänsä nuoremman näköisiä ja joille 20v nuoremman miehen hankkiminen ei ole ongelma. Lapsikin tai pari ei myöskään tuota ongelmia komean alfauroksen saamiseen.

Itse olen 40v ja minulla on tänäãn treffit 25v lapsettoman tytön kanssa. Ei kyllä minulle ole mikään ongelma. Kai minulla on sitten sitä "karismaa" (ei kyllä ole).

Mitäpä tekisit, jos tyttö alkaisi vihjailla suhteen syventämistä ja lapsen hankintaa? En siis tarkoita, että tekee noin, mutta otetaan nyt ajatusleikkinä.

On se jo ja ei se minua haittaa.

Vierailija
44/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä6361 kirjoitti:

Miksi suurimmalle osalle naisista, ne lapset ovat se elämän suola?  En tahdo, enkä koskaan ole tahtonut omia jälkeläisiä. Tämä oli minulle selvää jo teini-iässä.

Minäkin tiesin jo teini-iässä, etten halua lapsia. Ymmärrän silti, että suurin osa haluaa. Ei sitä niin vaikea ole ymmärtää, jos yhtään miettii. T. Omastaan halustaan lapseton kohta nelikymppinen nainen

Jännä kuulla, että teini-iässä. Minulle on 'aina' ollut selvää etten halua lapsia. Mutta tunnen myös paljon ihmisiä, jotka ovat n. 30-vuotiaiksi asti julistaneet olevansa veloja, ja sitten perustaneet perheen. Mikähän on yleisin ikä tajuta oma perheenperustamistarpeensa?

Mahdatko liioitella? En tiedä ainuttakaan ihmistä, joka olisi väittänyt olevansa vela ja myöhmmin muuttanut mieltään. Itse asiassa tämän palstan ulkopuolella en ole tainnut kko vela-sanaan törmätä kuin pari kertaa.

Se on kyllä tyypillistä, että monet ovat kolmikymppisiksi asti liikkeellä asenteella "ehkä joskus" tai "ei pitkään aikaan eikä ehkä koskaan", mutta tuo on eri asia kuin pysyvä päätös lapsettomaksi jäämisestä.

Vierailija
45/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jo ja ei se minua haittaa.

En ole tuo edellinen, mutta haluatko siis lapsia?  Jotenkin ymmärsin, että olit vela. Mut eihän siinä mitään, jos olette molemmat täysi-ikäisiä ja rehellisiä omista toiveista. Onnea treffeille!

Vierailija
46/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko järkevämpää tavoitella lapsettomia, mahdollisesti nuorempia naisia?

Ei tarvitse, voit tavoitella myös yli kuusikymppisiä naisia, täysi-ikäisiä miehiä ja omaa oikeaa/vasenta kättäsi.

Vierailija
47/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän joka neljäs nainen jää lapsettomaksi (yleensä omasta tahdostaan), joten kyllä niitä nelikymppisiä lapsettomia naisia pitäisi olla paljonkin. Itsekin olen 35-vuotias ja lapseton, tosin en vielä tiedä haluanko lapsia.

Vierailija
48/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisellä lapset voivat olla jo ainakin lähes aikuisia. Siinä tosin on sellainen riski olemassa, että muutaman vuoden kuluttua alkaa lapstenlapsia tulemaan, ja mummi haluaa ottaa heitä hoidettavakseen. Eli saatat joutua vaaripuolen rooliin.

Vierailija
49/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoittele ihan ketä haluat.

Toinen juttu on, kuka huolii sinut.

Fakta.

Vanha on vanha on vanha. Toinen fakta. 

Vierailija
50/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä kahden lapsen äitinä en ikinä alkaisi ap:n kaltaisen miehen kanssa seurustelemaan, joten veikkaisin, että ap:n ei tarvitse tyytyä naisiin, joilla on lapsia, koska he eivät ap:ta edes huolisi. Ihan järjetön ajatus.

Miksi muuten ap kuvittelit edes, että joku nainen, jolla on lapsia haluaisi seurustella lapsia vihaavan miehen kanssa? Haluan perustellun vastauksen.

Vierailija
51/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä kahden lapsen äitinä en ikinä alkaisi ap:n kaltaisen miehen kanssa seurustelemaan, joten veikkaisin, että ap:n ei tarvitse tyytyä naisiin, joilla on lapsia, koska he eivät ap:ta edes huolisi. Ihan järjetön ajatus.

Miksi muuten ap kuvittelit edes, että joku nainen, jolla on lapsia haluaisi seurustella lapsia vihaavan miehen kanssa? Haluan perustellun vastauksen.

Missä luki, että aloittaja vihaa lapsia?

Vierailija
52/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ehdottomasti halua lapsia, niin varmin valinta on joko steriloitu tai vaihdevuodet ohittanut nainen. Tai siis sun tapauksessa olisi, koska tuskin valitsemaan pääset. 

Vierailija
53/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti otsikossa lukee, ettei pidä lapsista.

Vierailija
54/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sillä voihan aina elää elämäänsä sinkkunakin ilman naista. Lisäksi vaihtoehtona on lähteä etsimään hoikka ja sutjakka nuori nainen idästä, eli siis Itä-Euroopasta tai Aasiasta.

Lapsia niilläkin on ja vieläpä nuorena tehty. Tiedän monta tällaista tapausta. Tullaan tänne lapsen kanssa ja kun on saatu kansalaisuus niin dasvidanja ja näkemiin. Uutta ja rikkaampaa ukkoa kehiin.

Vierailija
55/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta missä luki, että aloittaja vihaa lapsia?

Vierailija
56/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitko pilkkua, koska et osaa vastata kysymykseeni? Jos helpottaa, korvaa vihaava ilmaisulla lapsista pitämätön. Eivät ne äiti-ihmiset sua silti yhtään enemmän halua.

Yhtä hyvin voisit kysyä, pitääkö tyytyä 2-kymppisiin huippumalleihin, kun lapsettomia on niin vähän omanikäisissä.

Vierailija
57/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitko pilkkua, koska et osaa vastata kysymykseeni? Jos helpottaa, korvaa vihaava ilmaisulla lapsista pitämätön. Eivät ne äiti-ihmiset sua silti yhtään enemmän halua.

Yhtä hyvin voisit kysyä, pitääkö tyytyä 2-kymppisiin huippumalleihin, kun lapsettomia on niin vähän omanikäisissä.

Ymmärrätkö, mitä eroa on sillä, ettei pidä asiasta X, ja sillä, että vihaa asiaa X?

Vierailija
58/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tyytyä, mutta kahdeksalla kymmenestä nelikymppisistä naisista on lapsia ja niitä lapsettomia naisia on aika vähän jos puhutaan noin nelikymppisistä.

Kolmekymppisiä lapsettomia naisia kyllä löytyy mutta niitä tavoittelee moni muukin mies ja luultavasti myös muutama erittäin Jännämies.

Vierailija
59/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan huolis miestä joka ei pidä lapsista. En halua mitään vastentahtoista "isäpuolta" lapsilleni ikipäivänä. Jos joskus tulee ero niin mieluummin elän yksin lasten kanssa sitten.

Vierailija
60/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet riittävän jännämiehen oloinen ja näköinen niin voit saada mitä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme