Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se poika miehelle niin kamalan tärkeä?

Vierailija
31.03.2006 |

Tänään näin ex-poikaystävääni (onneksi ex) ja heille oli tänään syntynyt toinen tyttö. Mies ilmoitti asiasta ja sanoi, että vuoden päästä he menevät sitten hakemaan sen pojan.

Itse vasta km kokeneena oli vaikea pidätellä kiukkua ja raivoa. Onneksi olin töissä, niin ei ihan koko kauppa kuullut mitä ajattelin miehestä ja hänen ajatuksistaan

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo poika/poikia niin eivät välttämättä halua enää lisää lapsia sitten millään.

Vierailija
2/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kai takaraivossa on semmoinen stereotyyppinen ajatus että poikien kanssa pääsee helpommalla, eipä tartte karvanaamoja (tai mistäs sen tietää) hätiestellä kimpusta.

t:mies

Vierailija
4/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä on kyllä isin pikku prinsessa ja äitin poika siis toki molemmat lapset molemmille yhtä tärkeitä mut silti iskä on kyllä ihan tytön vietävissä..

Vierailija
5/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottiin toisestakin tyttöä mutta tuli poika ja yhtä rakas tuokin on:-)

Mutta jos kolmas saataisin, kyllä hartaasti toivottaisiin taas tyttöä, mieskin.

Vierailija
6/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on ollut tärkeää, että on tytöt ja poika. Enään niillä seuravien lasten sukupuolilla ei ole niinkään väliä. Mulle tyttö oli tärkeää saada ja miehelle poika. Tietysti mieheni rakastaa yhtä paljon tyttöjä, kuin poikaa ja minä yhtä paljon poikaa kun tyttöjä. Mutta kai sitä tuntee enemmän yhteenkuuluvuutta " miesten ja naisten kesken" , että on samaa sukupuolta kuin itse.

Vierailija
7/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekä tyttöjä että poikia ja kyllä tuo tuntuu jokaisesta yhtä paljon välittävän. Tuntuu pitävän kaikkia yhtä tärkeinä, eikä suosi ketään lasta sukupuolen, iän tai minkään muunkaan takia. Mieheni viettää jokaisen lapsensa kanssa yhtä paljon aikaa.

Ja meillä lapset ovat jo isoja, osa jopa murrosikäisiä, joten tilanne tuskin on muuttumassa myöhemminkään.

Vierailija
8/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen monesti toivonut, että meille olisi syntynyt tyttö, eikä poika. Koska mieheni tuntuu purkavan huonoa traumaattista isä suhdettaan poikaamme.

Monesti olen ajatellut olisiko tyttö ollut miehelleni rakkaampi kuin poika.

Itselleni poikani on todella rakas ja tärkeä. Mutta niin olisi ollut tyttökin.

Vierailija
9/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten tulin ajatelleeksi, että vaikka meillä mies ei erityisesti toivonutkaan poikaa, niin minä itse kyllä toivoin tyttöä, molemmilla kerroilla - ja sainkin sellaisen kummallakin kerralla. Joten eipä minulla taida olla varaa tuomita ketään kummankaan sukupuolen toivomisesta...

Mitään vähättelyä en kyllä ymmärrä, tyyliin " meille tuli VAAN poika/tyttö" . Ihan varmasti olisin rakastanut vauvaani yhtä paljon sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
10/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani voin sanoa että olen kiitollinen siitä että meillä on tyttö ja poika. Esikoinen on tyttö ja isälleen hirmu tärkeä. Poika on taas enempi mun heiniä,on kova äitin perään. Meillä ei ole kuitenkaan ollut tärkeää se että on poika ja tyttö,tärkeämpää se on tuntunut olevan anopille ja apelle. Poika kun syntyi ei 3v. tyttö ollut yhtäkkiä enää yhtään mitään. Tilanne on korjaantunut kun sain tyhjentävän paskalaakin kerran siellä kyläillessä. Silti pojasta puhuvat edelleen ihan kun se olis jotain arvokkaampaa kun tyttö.

Vierailija
11/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskimmat tai surullisemmat tapaukset ovat ne, joissa mies valittaa kun vaimo ei ole synnyttänyt hänelle poikaa ja vaihtaa sitten vaimoa vaikka normaali ihminen tietää, että ihmisellä siittiö määrää sukupuolen.

Vierailija
12/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosi onnellinen kun sain tytön. On ihanaa olla tytön äiti! Sisarellani on kolme poika, mutta hän rakastaa lapsiaan varmasti ihan yhtä paljon kun minäkin. Luulen, että monelle tietty sukupuoli on plussaa.

Vierailija
13/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on tyttö ja mies totesi heti laitoksella, että jos toinen saadaan toivottavasti sekin on tyttö. Vaari oli aluksi pettynyt, mutta kun tytön näki sanoi että on ihanin asia maailmassa ja parempi kuin yksikään pojankoltiainen.