Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Te miehet, joilla on salainen ihastus, mikset kerro tunteistasi ihastukselle?

Vierailija
14.07.2017 |

Kertokaahan?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun erosin edellisestä poikaystävästäni, yllättävän moni vanha tuttu otti yhteyttä facebookin messengerin välityksellä ja osa heistä paljasti ihastuneensa minuun. Edellinen poikaystäväni ei varmaankaan ollut ulkonäöllisesti samaa tasoa kanssani ja se ehkä osaltaan helpotti tunnustuksen tekemistä. En tosin päätynyt suhteeseen kenenkään heistä kanssa.

Vierailija
22/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero varsinkin tekee ihastumisen tunnustamisen, ainakin tuntemattomaan haasteelliseksi. Yhden tytön silmät on piirtyneenä syvälle ajatuksiin, mutta kun ikäeroa on arviolta kymmenen vuotta, niin jotenkin lähestyminen on vähän "rikollisen" oloista, vaikka täysi-ikäisiä ollaankin. Ehkä se pelottaa jos toinen säikähtääkin että mikähän pervo vanha ukko se tuokin on :) vaikka tuntui että katseet kohtailivat, niin tytölle tarkoitetut sanat jäivät kyllä sanomatta. No jos se vaikealta tuntui livenä, niin kyllä se vielä ehkä vaikeampaa vielä näin jälkikäteen on facebookissa. Ehkä liiallinen tulevan reaktion pelko saa aikaan sen, että jää sillä tärkeimmällä hetkellä se aloite tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eihän se sitten enää olisi salainen. Siksi ihastelen vain salaa ja kaukaa.

Vierailija
24/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua saada pakkeja kauneimmalta ja älykkäimmäiltä koskaan tuntemaltani naiselta.

Pari seksi-ihastusta taas on niin sopimattomia että pakkien tullen tulisi selkäsauna jos en ehtisi muuttaa sitä ennen pakoon toiselle puolelle maapalloa. Erittäin epätodennäköistä että saisin kummaltakaan kun ovat vakiintuneita.

Vierailija
25/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ainahan se imartelee kun joku kertoo tykkäävänsä, rohkeasti vain kertomaan.

Toki pitää olla valmis siihen että mitään suhdetta ei tule mutta nainen muistaa tuollaisen kohteliaisuuden kauan ja joku päivä tulevaisuudessa saatatte törmätä eri tilanteessa.

Vierailija
26/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkeä kun nainen on parempitasoinen kuin itse on. Naiset kun ei pariudu alaspäin niin pakkien saanti 100% varma. Turha tulla nöyryytetyksi.

Millä tavalla parempitasoinen? Koulutus? Ammatti? Palkkataso? Ulkonäkö? Sosiaalisuus? Elämäntilanne? Ikä? ...

Ulkonäöltä ihan eri tasoa ja saisi miehen kuin miehen niin miksi tyytyisi kaltaiseeni tavikseen...

Jos hän saisi miehen kuin miehen, niin miksi hän on yhä sinkku? Vai onko hän myös varattu? Keskusteletteko koskaan keskenänne? Onko hän muilta osa-alueilta myös parempi tasopinen vai päihitätkö hänet niissä heittämällä?

Hehheh, onpas lapsellista kommentointia. Jos nainen on parempi tasoinen niin sillä ei ole pienintäkään merkitystä, jos mies päihittää hänet "heittämällä". Välillä tuntuu, että täällä kirjoittelee 13 vuotiaat.

Vierailija
27/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ainahan se imartelee kun joku kertoo tykkäävänsä, rohkeasti vain kertomaan.

Toki pitää olla valmis siihen että mitään suhdetta ei tule mutta nainen muistaa tuollaisen kohteliaisuuden kauan ja joku päivä tulevaisuudessa saatatte törmätä eri tilanteessa.

Höpöhöpö se mitään imartele, että alempitasoinen mies kertoo iljettävästä ihastuksestaan normaaliin tai suosittuun naiseen. Se luokkaa naista, koska tällöin mies antaa ymmärtää, että nainen olisi hänen kanssaan samalla alhaisella tasolla.

On monet kerrat nähty todella törkeät pakit, kun mies on ujosti tunnustanut rakkautensa suosittuun tyttöön. Ymmärrän kyllä naisia tässä asiassa.

Vierailija
28/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin näiden vastausten perusteella voi edes huijata itseään luulemaan, että kukaan ei iske vain siksi, että olisin niin paljon korkeammalla tasolla kuin ympärillä olevat miehet omasta mielestään. Todellisuudessa olen todennäköisesti lähes kaikkien mielestä jäätävän ruma, joten kiva että on edes mielikuvitusmateriaalia. >:')

Vierailija
29/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin muija.

Mä taas oon kusessa miehen kaveriin. :(

Vierailija
30/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on naimisissa. Itse olen vielä ruma duunari joten rikas ja kaunis nainen minulle tuskin lämpenisi.

Vierailija
31/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys miksi häiriintyneesti rakastunut naikkonen jatkaa häiriköintiä vaikkei tajua tulleensa torjutuksi.itsepintainen nuppi on yleensä tyhmä ja tyhmä nuppi luulee kaikenlaista ja,se ohjaa.

Fiksut naiset toimivat... Hieman toisin. Emme näe fiksun naisen seurassa sellaisia kuin tyhmänä loisena.

Vierailija
32/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on naimisissa. Itse olen vielä ruma duunari joten rikas ja kaunis nainen minulle tuskin lämpenisi.

Kuinka paljon tiedät naisesta? Ainakaan nuo mainitsemasi asiat naisesta eivät tee häntä mitenkään houkuttelevaksi, eli rikas ja kaunis. Ja se kuinka kuvaat itseäsi, on luotaan työntävää, noin et itseäsi ainakaan fiksulle naiselle pysty myymään, ilmeisesti et muillekaan. Ehkä siis on paras, että pysyttelet vain siellä taustalla.

Vierailija
33/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on ihastunut mies joka on paljon minua parempi, akateeminen, komea, sosiaalinen ja menestynyt. Minä vain myyjän planttu, vanha, ruma ja ylipainoinen. Siis ihan eri sarjaa. Miten tuollaisen ihastumiseen kukaan uskaltaa vastata, vaikka tunne on käsittääkseni molemminpuolinen (no okei minun puolelta paljon vahvempi)? Pakithan siitä tulee kun miehen hetken huuma menee ohi? Itse en kestäisi eroa hänestä. Joten parempi vain ihailla kauempaa, vaikka vuosikausia on kierretty kuin kissa kuumaa puuroa. En todellakaan tajua miksi mies on minusta kiinnostunut, saisi mielestäni kenet haluaa, siis ikäisensä. Ehkäpä hänessä on jotain niin omituista että muut on kaikonneet. Tai nauttii vain minun kiusaamisestani ja onkin naimisissa /parisuhteessa :(

Vierailija
34/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin muija.

Sama. Ja luulen että miehen kaveri myös minuun. Jotenkin meillä kipinöinyt viimeaikoina. Mutta tää mieskin on varattu. Käytöksestään huomaa että on ihastunut minuun. Tai sitten johtuu humala-tilasta. Ensimmäistä kertaa uskaltauduin laittamaan viestin hänelle. Ihan neutraalin, kiitin illasta että oli hauskaa ja kiitos kun kutsuit. Ei ole vastannut mitään. Pelkääkö hän että jos vastaa minulle, jatkan viestittelyä..? Tämä ei ollut aikomukseni. Vaikka olen palavasti ihastuntut.

Vierailija
35/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tiedät naisesta? Ainakaan nuo mainitsemasi asiat naisesta eivät tee häntä mitenkään houkuttelevaksi, eli rikas ja kaunis. Ja se kuinka kuvaat itseäsi, on luotaan työntävää, noin et itseäsi ainakaan fiksulle naiselle pysty myymään, ilmeisesti et muillekaan. Ehkä siis on paras, että pysyttelet vain siellä taustalla.

Eiköhän se ole päivänselvää, että kaunis nainen on ylimmällä portaalla. Rikkaus on tärkeää vain miehen kohdalla, siltä osin olet oikeassa. Ruma mutta rikas duunari voisi kyllä ihan hyvin koittaa kaunista naista. Raha kompensoi miehellä minkä tahansa puutteen. Naisella taas kauneus tekee saman.

Vierailija
36/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin muija.

Punainen tukka?

Vierailija
37/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs norkoilet miehen perässä? kirjoitti:

Herää kysymys miksi häiriintyneesti rakastunut naikkonen jatkaa häiriköintiä vaikkei tajua tulleensa torjutuksi.itsepintainen nuppi on yleensä tyhmä ja tyhmä nuppi luulee kaikenlaista ja,se ohjaa.

Fiksut naiset toimivat... Hieman toisin. Emme näe fiksun naisen seurassa sellaisia kuin tyhmänä loisena.

Kerrohan hieman tarkemmin. Oletko joku ihastuneen ihmisen sivustaseuraaja, jota jurppii katsella tilannetta?

Vierailija
38/43 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole päivänselvää, että kaunis nainen on ylimmällä portaalla. Rikkaus on tärkeää vain miehen kohdalla, siltä osin olet oikeassa. Ruma mutta rikas duunari voisi kyllä ihan hyvin koittaa kaunista naista. Raha kompensoi miehellä minkä tahansa puutteen. Naisella taas kauneus tekee saman.

mitä ihmeen portaita tarkoitat? Kauneus ei nosta ketään ylös, ensi myöskään kauneus ja rikkaus, niillä ei kuitenkaan loppujen lopuksi pitkälle pötkitä jos on tyhmä kuin saapas ja sisäisesti ruma. Tai ehkä joillekin miehen ressukoille kauneus on se juttu, mutta normaaleille itsensä tunteville fiksuille miehille ei. Mieti mihin kategoriaan sinä kuulut.

Vierailija
39/43 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimissa oleva työkaveri.

Vierailija
40/43 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha miehellä tuo hänelle itseluottamusta, ja hyvä itsetuntoinen mies kehtaa yrittää ketä vain. Saman itseluottamuksen tuo miehelle mikä tahansa menestys, vaikka rahaa ei niin olisikaan, kunhan on mainetta ja ihailua.

Mun nykyinen mies kierteli kuin kuumaa puuroa minua. Ei puhunut mitään tunteista mutta hakeutui samaan paikkaan ja koitti päästä viettämään aikaa seurassani. Ei siinä mitään sanoja tarvittu että hän toi ihastumisensa esille. Ja hyvä niin, sillä mieheni on ujo, varsinkin näissä asioissa.