Miehet! Te miehet, joilla on salainen ihastus, mikset kerro tunteistasi ihastukselle?
Kommentit (43)
Ei ole järkeä kun nainen on parempitasoinen kuin itse on. Naiset kun ei pariudu alaspäin niin pakkien saanti 100% varma. Turha tulla nöyryytetyksi.
Viimeksi kun kerroin naiselle, joka oli kaveri ja josta aloin pitää muutenkin, niin hän suuttui ja katkaisi välit kokonaan.
Tässäkin ap varmasti kuvittelee mielessään, että nämä tunteitaan salassa pitävät miehet ovat erittäin komeita. Tuskinpa normi-penan rakkauden tunnustuksia kukaan kaipaa.
Itse olen varattu mies ja olen ihastunut sinkuna olevaan työkaveriini. Nainen on kaikin puolin ihana ja hänen kanssaan minulla voisi hyvinkin olla parempi tulevaisuus kuin nykyisen vaimoni kanssa.
Syy miksi olen ihastunut häneen on hänen osoittama arvostus minua kohtaan. Hän on minua kohtaan ystävällinen, kunnioittava ja selvästi sisimmässään osoittaa arvostusta minun hänelle apua kohtaan. Ja siis tuo apu mitä hänelle anna on puhtaasti ammattiin liittyvää.
Minulla on siis vaimo, jolta en saa tippaakaan arvostusta ja työkaveri joka sitä osoittaa. Ymmärätte varmaan, että työkaveriini on ollut mahdotonta olla ihastumatta.
En aio sanoa työkaverilleni mitään, koska en halua rikkoa perhettäni... Työkaverini kanssa tiemme eroaa syksyn mittaan ja ajattelin viimeisenä päivänä sanoa hänelle muutaman kauniin sanan, koska selvästi hän on ne ansainnut. Hyvän maun rajoissa tietysti oma suhdestatukseni huomioon ottaen...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole järkeä kun nainen on parempitasoinen kuin itse on. Naiset kun ei pariudu alaspäin niin pakkien saanti 100% varma. Turha tulla nöyryytetyksi.
Millä tavalla parempitasoinen? Koulutus? Ammatti? Palkkataso? Ulkonäkö? Sosiaalisuus? Elämäntilanne? Ikä? ...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varattu mies ja olen ihastunut sinkuna olevaan työkaveriini. Nainen on kaikin puolin ihana ja hänen kanssaan minulla voisi hyvinkin olla parempi tulevaisuus kuin nykyisen vaimoni kanssa.
Syy miksi olen ihastunut häneen on hänen osoittama arvostus minua kohtaan. Hän on minua kohtaan ystävällinen, kunnioittava ja selvästi sisimmässään osoittaa arvostusta minun hänelle apua kohtaan. Ja siis tuo apu mitä hänelle anna on puhtaasti ammattiin liittyvää.
Minulla on siis vaimo, jolta en saa tippaakaan arvostusta ja työkaveri joka sitä osoittaa. Ymmärätte varmaan, että työkaveriini on ollut mahdotonta olla ihastumatta.
En aio sanoa työkaverilleni mitään, koska en halua rikkoa perhettäni... Työkaverini kanssa tiemme eroaa syksyn mittaan ja ajattelin viimeisenä päivänä sanoa hänelle muutaman kauniin sanan, koska selvästi hän on ne ansainnut. Hyvän maun rajoissa tietysti oma suhdestatukseni huomioon ottaen...
Juu ja sitten arki iskisi teillekin päälle ja arvostus häipyisi, mutta eikun kolmannella kierrokselle ja lapset kiittää. Myös se kakkosen kanssa kiimassa tehty ankkuri.
En mä uskalla, koska en yhtään tiedä miten se reagoisi. Oli ainakin keväällä varattu, mutta epäselvää onko vieläkin vai ei. En todellakaan viitsi kysellä mitään.
Olen liian ujo ja olemme samassa osa-aikatyössä. Olisi todella omituista nähdä usein jonkun rakkaudentunnustuksen jälkeen. Kerron sitten kun emme enää varmasti näe.
Kerron varmasti joskus. Hänen on saatava tietää ja mitä jos hän lähtisikin treffeille? En voi jatkaa elämää jos en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla parempitasoinen? Koulutus? Ammatti? Palkkataso? Ulkonäkö? Sosiaalisuus? Elämäntilanne? Ikä? ...
Ulkonäöltä ihan eri tasoa ja saisi miehen kuin miehen niin miksi tyytyisi kaltaiseeni tavikseen...
Ei matchattu tinderissä niin en sitten uskalla muuta kautta lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja sitten arki iskisi teillekin päälle ja arvostus häipyisi, mutta eikun kolmannella kierrokselle ja lapset kiittää. Myös se kakkosen kanssa kiimassa tehty ankkuri.
Kyllä minä sen ymmärrän ja siksi en sitä eroa haluakkaan. Ja olen minä joskus ennenkin johonkin ihastunut suhteemme aikana ja olen antanut tunteiden vaan lipua ohi. Nyt tämä ihastus tuntuu vaan niin hyvältä, koska saan tältä työkaverilta sitä mitä kotoa en saa ja kaipaan kaikkein eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltä ihan eri tasoa ja saisi miehen kuin miehen niin miksi tyytyisi kaltaiseeni tavikseen...
Jos hän saisi miehen kuin miehen, niin miksi hän on yhä sinkku? Vai onko hän myös varattu? Keskusteletteko koskaan keskenänne? Onko hän muilta osa-alueilta myös parempi tasopinen vai päihitätkö hänet niissä heittämällä?
Varattu.