Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja turvonnut vatsa, ohjeita

Vierailija
14.07.2017 |

Kuinka voisi pukeutua mies, jonka vatsa on turvonnut niin, että oikein mitkään housut eivät ole mukavat. Collegehousuissa ei viitsisi lähteä joka paikkaan. Tilanne alkaa olla äärettömän stressaava.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulta testattu keliakia?

Ei, eikä lääkärikään ole ehdottanut. Olisiko siinä muitakin oireita? Olen kuitenkin muuten terve ja jaksava.

Vierailija
22/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. itsellä nimenomaan puuttunu valkosipuli ruuasta ku vatsa turpoaa. ei ole päässyt kunnolla pieremään. Toinen ongelma oli vähäinen syönti joka myös teki sen että varosi pieremistä ettei siitä tulisi ns löysiä pieruja.

Joten itseni kohdalla osaisin duunata pihviä, soossia ja perunaa runsaalla valkosipulikastikkeella ja syödä reippaasti jopa toinen tai kolmaskin ateria päälle että alkaa tunkemaan ulostetta ulos makkaroina eikä vain hiutaleina ja nimenomaan noita kaasua aiheuttavia että pieree kuin viimeistä päivää. Ilman pieruja paska pakkaantuu ja on vaikeaa saada ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No peruna ja läskisoosi -dieettiä en vielä olekkan kokeillut.

Vierailija
24/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan oikea ratkaisu selvittää vatsan vaatteiden ongelmat? Tai yrittää selvittää.

Vierailija
25/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat housut?

Vierailija
26/26 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulta testattu keliakia?

Ei, eikä lääkärikään ole ehdottanut. Olisiko siinä muitakin oireita? Olen kuitenkin muuten terve ja jaksava.

Lue itse netistä keliakin epätyypillisistä oireista. Niitä ovat mm laihtuminen (kun ruoka ei vioittuneesta suolesta imeydy) ja epämääräiset suolisto-ongelmat, mm. tuo turvotus. Alustavan testin saa tehtyä helposti verinäytteestä.