SINÄ keski-ikäinen tai sen ylittänyt nainen, miksi katsot moottoripyöräilijää kuin spitaalista?
Aivan uskomatonta! Viikko taas reissattu ristiin rastiin moottoripyörillä ja joka ikisellä huoltoasemalla, hotellilla, kaupalla jne. on näitä helvetin mammoja tuijottamassa pahalla silmällä kun liikkuu ajovarusteet päällä.
Anteeksi vain, mutta en voi ajaa hellemekossa tukka kauniisti letitettynä tuota pyörää, toki tekisin niin jos se olisi vaihtoehtona. Eli tuijottamisesi ja halveksuntasi on täysin hyödytöntä.
Kommentit (24)
Säälittää moottoripyöräilijät kun tähän ikään mennessä on jo tullut niin monta huonosti päättynyttä tarinaa vastaan. Oma ukko loukkasi jalkansa muissa jutuissa ja molemmat huonekaverinsa olivat teloneet jalkansa moottoripyörillä. Vaarallista touhua!
Kateuttaan osoittavat, älä välitä.
Vihaan motoristeja ja jos olisi mahdollista, kieltäisin tuon erittäin kovaa melusaastetta ja pienhiukkassaastetta levittävän munanjatkeilun välittömästi. Olen herkkä kuulhäiriköille ja lievästi astmaattinen. Kaikki turha saastuttaminen ja meteli raivostuttaa. Jos se ahdistustasi helpottaa, niin sanon, että yhtä mieluusti kuin kaikki motoristit tappaisin myös kaikki joutokäynnillään autoaan pitävät, etenkin dieselautoilijat.
Häh kysyn minäkin? Kateellisena katson.
N49
Invaluvan saanut ystävä kertoi, että saa hirveästi paheksuntaa kun ajaa moottoripyörällä invapaikalle.
Ihmiset eivät hyväksy että invalidi ajaa moottoripyörällä.
Hyväksyyköhän av-mammat..
Joo, yleisesti ottaen evvk, omahan on harrastuksesi ja näin tulisi sinunkin tuijottajista ajatella provosoitumisen sijaan. Käyttäydytkö jotenkin sellaisella tavalla muuten joka voisi vetää huomiota puoleensa? Aggressiivinen/kovaääninen käytös varsinkin prätkäkamppeissa antaa no, aika kyseenalaisen kuvan ihmisestä ja herättää tiettyjä assosiaatioita ehkä, varsinkin (kieltämättä usein) ennakkoluuloisissa keski-ikäisissä. En nyt siis sano että ap on mitenkään tällaista ajattelua käytöksellään rohkaissut.
Voiko arvoisa prätkäilijä kertoa, miten spitaalista ja moottoripyöräilijää kuuluu katsoa. Olen keski-ikäinen nainen ja katson kaikkia samalla tavalla, paitsi tietenkin jos katseen kohde aiheuttaa metelöinnillä tai muuten typerällä käytöksellä sen, että hänestä säikähtää, ärtyy tai muuten vakavasti häiriintyy.
Jos moottoripyöräsi pitää helvetillistä pärinää, niin mulkoiluun on syytä. Jos ei, niin sitten en tiedä.
Koska tunnistan siitä ajoasustasi, että ohitit minut kaksikaistaisella kadulla oikealta puolelta, koska siinä sattui olemaan pyöränmentävä rakonen. Jos en olisi reagoinut ajoissa, olisin tehnyt pienen korjausliikkeet oikealle eikä sinua enää olisi. LIikennesäännöt koskevat myös kaksipyöräisiä ja myös ruuhkassa.
Katson kyllä moottoripyöriä, mutta en pahalla silmällä. Ilmeisesti kasvonpiirteet on jo niin valahtaneet, että näytän aina vihaiselta. Haaveilin nuorena moottoripyörästä, mutta se jäi haaveeksi.
Tehdäänkö motoristi silleen että tuun huudattaan vaikka sumusireeniä ikkunasi alle kun seuraavan kerran oon menossa aamuviideltä alkavaan työvuorooni? Ja turha alkaa mussuttaa, sumusireenin soitto on kato mun harrastus. Helevatan kakarat...
ps suhtautuminen voi alkaa parantua jos lopetatte sen nulikkamaisen revittelyn viimeistään puolen yön paikkeilla, mmmkei?
Miten niin katsovat pahalla silmällä? Minä katson aina moottoripyöriä ja niiden kuskeja, mutta ilmeeni on ihan tavallinen suomalainen ilme, josta nyt ei voi sanoa juuta eikä jaata. Omistan siis itse pyörän ja siksi kiinnitän niihin huomiota. Yleensä jos, olen itse autolla liikkellä, niin salaa kahdehdin mopolla olevaa naista :)
Siltäkö se vaikuttaa? Katson ja muistelen omaa nuoruuttani moottoripyörien parissa.
Koska 99% motoristeista pilaa sen jäljelle jäävänkin yhden prosentin maineen. Hirveitä, itsekkäitä, muutkin vaarantavia ja pelkkää saastetta tuovia mu***uja te olette.
En katso pahalla silmällä vaan ihmetellen miten joku pystyy olemaan niissä tosi kuumissa ja paksuissa mustissa nahka-asuissa kahvilla ulkona, auringon porottaessa selkään.
Samaa ihmettelen kun joku hevi-ihminen tulee hellepäivänä mustissa nahkahousuissa+rotsissa vastaan.
En vaan tajua, eikö niillä ole samanlaista tuntoaistia kuin meillä taviksilla vai miten ne ei pyörry kuumuuteen?
En halveksi. Pääsispä joskus kyytiin. Ei ole varaa ostaa omaa.
47N
MIESmotoristit on ihan kivoja katsella, naiset ei.
Tämä ketju taas todisti miten typeriä ja tietämättömiä suurin osa ihmisistä on.
Asia nro 1: voin 100% varmuudella sanoa että en ole koskaan "huudattanut" pyörääni kenenkään ikkunan alla puoliltaöin, olen silloin nukkumassa.
2: En käyttäydy provosoivasti, en melua, öykkäröi, roskaa tai tee mitään muutakaan ihmeellistä.
3: Olen aivan tavallinen kouluikäisten lasten äiti, josta et ikinä siviilit päällä uskoisi että kesällä harrastuksiin kuuluu moottoripyöräily.
4: Et koskaan ole "pelastanut" minua liikenteessä, koska voisin vaikka vannoa että yleisesti ottaen moottoripyöräilijät noudattaa huomattavasti paremmin liikennesääntöjä kuin autoilijat.
Onko tämä sama kuin mustalaisten kanssa, kymmenestä se 1 öykkäri pilaa lopun 9 maineen?
No älkää huoliko, kohta se on talvi taas.
Motoristit ällöttävät. Se hien lemu sen nahkapuvun alta, yöks.
Häh? Katson joo pitkään, koska mun haave on hankkia oma pyörä. Loput sä oot kuvitellut itse.
t nainen 48 v