Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeeksi häpesit tai paheksuit jotakuta ja mitä oli tällöin tapahtunut?

Vierailija
14.07.2017 |

Itse paheksuin miestä kaupassa joka suorastaan vittuili myyjälle kassalla laittamalla myyjän punnitsemaan kasviksensa koska hän ei itse JAKSANUT ETSIÄ TUOTTEILLEEN OIKEITA NUMEROITA silloin kun keräsi ne. Oi että otti myyjän puolesta päähän.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kun olen niiin ihastunut yhteen mieheen vaikka minulla ei ole minkäänlasia mahkuja häneen.  Vois vähän ajatelle mihin niitä tunteitaan oikein kohdistaa. Onneksi tiedän missä hän liikkuu niin että voin kiertää paikan kaukaa!

Vierailija
22/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun lähestulkoon päivittäin ihmisiä, jotka käyttävät koko jalankulkijoille suunnatun alan kävelemällä samaan suuntaan. Vastaantulijoitakin on, eikä pyöräkaista ole heille oikea paikka. Jos haluaa kävellä vierekkäin niin voisi vaikka väistää kun joku onµenossa toiseen suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirpparilla n. 60-vuotias erittäin rehevä nainen pukeutui tosi hempukkamaisen marilynmaisesti. Tukkakin oli valkaistu ja se oli brigitte bardotmaisesti laitettu. Hurjasti oli meikkiä, sipsutuskorkkarit jalassa, iso antava kaula-aukko. Vähän niin kuin blondi betty boop, joka ei ole suostunut tajuamaan, että pinup-tytön eläkeikä koitti jo? Vaikutti tosi herttaiselta (puhui venäläisittäin suomea) ja myyjäkin suhtautui häneen ystävällisesti, oli selvästi vakkariasiakas. Silti kaikki se suhteellisuudentajuttomuus siinä rouvassa huokui jonkinlaista ymmärtämättömyyttä omasta iästä ja siitä, minkä verran kuuluu vilautella kroppansa muotoja ja laittautua. Ehkä skitsofreenikko? Vaikutelma oli yli-ikäinen prostituoitu. Ei voi mitään, valtava myötähäpeä nousi hänen puolestaan sekunniksi ennen kuin sai taas tunteensa kuriin. Hän oli samalla hirvittävän sympaattinen ja ehkä vähän mt-tapauksen oloinen. Veikkaan skitsofreenikkoa.

Tätä. Toisen leimaaminen skitsofreenikoksi tai muuten mielenterveydellisistä ongelmista kärsiväksi pelkän pukeutumisen perusteella on todella paheksuttavaa.

No huh huh. Jos olisit nähnyt sen daamin, olisit itsekin ajatellut, että tuolla rouvalla ei ole kaikki kunnossa mentaalisesti, sen verran yliampuva hän oli. Skitsofrenia-epäily tuli mieleen siitä, että tiedän jopa omasta suvusta yhden naispuolisen skitsofreenikon, jonka oireistoon kuului voimakas ja häpeämätön seksuaalisuuden esittely sekä samalla tavalla tolkuton meikkaaminen. Täti saattoi lähteä joskus kaupungillekin ihan vain alushoususillaan ja veikistellä miehille. Mitään pahaa en diagnoosillani tarkoitttanut, en tälle rouvalle enkä skitsofreenikoille. Tietynlainen suhteellisuudentajuttomuus seksuaalisesti kulkee skitsofrenian mukana, ei toki kaikilla mutta kuten sanottu, olen nähnyt tapauksia ja tässä tädissä oli sitä samaa. Itse sorrut nyt leimaamaan jostain syystä minua, kommentoijaa. Osuiko oletettu pilkka omaan nilkkaasi? Sehän on älähtämisen yleisin syy :/

Aina vain paheksuttavammaksi menee. Epäilet jo toisten mielenterveyttä vain koska he eivät pidä sinun ajatuksiasi sopivina. Mitä tulee kuvaamaasi rouvaan, on paljonkin eri asia mennä ulos voimakkaasti meikattuna ja yliampuvasti pukeutuneena kuin pelkissä alushousuissa. Mitähän tuumaisit cosplayta harrastavista ystävistäni, jotka käyttävät "rooliasujaan" ihan arkitilanteissakin.

Kun minun tyylini sinua näyttää kiinnostavan, kerrottakoon, että se on linjaa perusneule ja farkut, ei meikkiä. Taidelukion käyneenä ja erilaisissa taidepiireissä liikkuneena vain olen nähnyt niin monenlaista pukeutumista, ettei tulisi mieleenkään epäillä toisen mielenterveyttä pelkän ulkoisen olemuksen perusteella.

Vierailija
24/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun tuttavaani joka lähti festareille ryyppäämään kun kotona 2kk:n ikäinen vauva.. Raskausaikana joi lisäksi koko ajan ykkösolutta saunaoluena kun alkoholittomat ei tarinan mukaan maistuneet millekään.

Vierailija
25/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni, joka tahallaan maksaa väärin palkkoja, jättää lisät maksamatta ja kiusaa jatkuvasti työntekijöitään.

Vierailija
26/26 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt puhelinmyyntifirmat, jotka johtavat ihmisiä harhaan lupaamalla takuupalkan. Todellisuudessa tuon palkan saaminen kuitenkin edellyttää tiettyä (usein melko suurta) myyntimäärää per päivä.