Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies.. oletko koskaan

Vierailija
14.07.2017 |

..jättänyt tutustumatta naiseen, joka on tehnyt sinulle aloitteen, sillä et ole voinut uskoa, että nainen voisi oikeasti olla sinusta kiinnostunut? Tai onko jotain muita syitä miksi olet jättänyt treffaamatta naisen vaikka olisit ollut kiinnostanut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan saanut mahdollisuutta tuollaiseen koska naiset eivät ole tehneet aloitteita minulle.

Vierailija
2/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin kun nainen ei minua kiinnosta. Miksi edes tutustuisin sellaiseen naiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on järjetön. Eivät naiset tee aloitteita.

Vierailija
4/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysyttiin, että oiletko antanut pakkeja VAIKKA OLISIT KIINNOSTUNUT NAISESTA. Eri asia jos et ole saanut iskuyrityksiä tai ollut muuten vain kiinnostunut.

Vierailija
5/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikävä kyllä pari kertaa ja nyt vuosien jälkeen harmittaa.

Vierailija
6/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa.

Vierailija
7/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi tiputtaa automaattisesti pois jatkosta, sorry vaan.

Vierailija
8/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysyttiin, että oiletko antanut pakkeja VAIKKA OLISIT KIINNOSTUNUT NAISESTA. Eri asia jos et ole saanut iskuyrityksiä tai ollut muuten vain kiinnostunut.

Jätä se mies hei rauhaan, se ei ihan oikeasti ole kiinnostunut. Se antoi pakit ihan syystä, älä uskottele itsellesi että se olisi kiinnostunut siitä huolimatta.

Vierailija
9/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..jättänyt tutustumatta naiseen, joka on tehnyt sinulle aloitteen, sillä et ole voinut uskoa, että nainen voisi oikeasti olla sinusta kiinnostunut? Tai onko jotain muita syitä miksi olet jättänyt treffaamatta naisen vaikka olisit ollut kiinnostanut?

Useastikkin. En pidä mitään niin epäaitona kun intiimiksi ryhtyvä nainen vaikka nähtiin toisemme vasta 5min aikaisemmin. Toiseksi ainakin puolet noista (6) olivat merkittävästi alle oman sosiaalisen statukseni. En olisi mitenkään voinut näitä alempia viedä näytille vanhempien luo häpeämättä heidän alaluokkaisuutta.

Toiset sentään jonkinlaista työväenluokkaa joita voi viedä, ei ne edelleenkään ole ihan samantasoisia mutta ei tarvitsisi hävetä. Toisaalta ei niitäkään ois vihille voinu viedä eri varallisuustasoista johtuen. Mutta jonkinlainen avosuhde is voinu olla mahdollista kunhan ois ollut aikaa tutustua ennenkuin tartutaan muniin tms.

Vierailija
10/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan saanut mahdollisuutta tuollaiseen koska naiset eivät ole tehneet aloitteita minulle.

Ihan sama juttu.

Vierailija
11/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia syitä on ollut miksi en muka ole ollut kiinnostunut, vaikka oikeasti olen ollut. Jälkikäteen harmittaa niin vietävästi!

Vierailija
12/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt treffeille vaikka naiset olisivat halunneet tavata. Olen ujo ja jännitän liikaa tuollaisia tilanteita.

Vierailija
13/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessani en.

Vierailija
14/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin mahtava tyyppi, etten osaa kuvitella miten joku nainen ei voisi olla minusta kiinnostunut ihan oikeasti.

Vierailija
15/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kyseessä ole jokin pietarilaisen rosvokoplan baarihuijaus hunajaisine tatjanoineen, en tiedä, miksei periaatteessa kuka tahansa nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Olen älykäs, sivistynyt ja hauska.

Vierailija
16/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä itsetunto, joten en.

Vierailija
17/17 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat ja viehättävät naiset ovat monesti epäsuorasti, ja joskus jopa suorasti ilmaisseet kiinnostustaan ja olen yleensä jättänyt nämä tilaisuudet hyödyntämättä. Erakkoluonne, en päästä ihmisiä lähelle. Paitsi kännissä. Jotain on mennyt ehkä rikki tai sitten olen vain Ihan luonnostaan tällainen. Sääli. Kaikki olisi voinut olla toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi