Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MITÄ TEEN SUHTEELLE! !:((((

14.07.2017 |

^^^^^^^^^^^^^
4kk mutta minusta tuntuu että suhde ei toimi, olemme vielä nuoria. Poikaystäväni valittaa siitä kun hänen perheellään on asiat huonommin ja heidän raha asiat eivät ole niin hyvässä jamassa kun minun perheeni. Hänen ystävillään menee huonosti ja hän kantaa kaikkien huolia. Hän tietää myös aikasimmista suhteistani ja haluaa kysellä ja puhua niistä, itse haluan vain unohtaa ne asiat. Poikaystäväni myös valittaa minulle joka päivä asioistaan ja luulisin että hän kärsii lievää masennusta. Hän myös tietää että kamppailen ulkonäköpaineiden kanssa mutta silti heittää välillä läppää painostani.. Hän on itsetuhoinen ja minusta tuntuu että olimme kavereita liian vähän aikaa ennen suhdetta, en oppinut tuntemaan häntä kunnolla. Hänelle suhteemme on kaikki kaikessa ja hän haluaa viettää kaiken ajan kanssani. Itse haluan elää vielä vapaampaa elämää ja olen sanonut asiasta myös hänelle silloin hän saattaa suuttua vähäksi aikaa. KANNATTAAKO MINUN EROTA HÄNESTÄ? MITEN SANON SEN HÄNELLE ETTEI HÄN SATUTA ITSEÄÄN SUHTEEN LOPETUKSENI TAKIA? AUTTAKAA MUA! :(
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kirjoitin aikaisemmin noin ja nyt tarviis in oikeesti apua en jaksa enää sitä. Välillä valehtelee mulle ja tiedän että hänen kanssaan en tule loppuelämääni viettämään. Hän pyytää uusia mahdollisuuksia aina kun sanon tämä oli nyt tässä ja minä en ymmärrä miksi annan tiedän että aina tulee toistumaan virheet. Olen viettänyt oikeastaan kaiken vapaa aikani hänen kanssaan ja ystävyssuhteetkin ovat kärsineet. Sitten tulee vaan mieleen mitä teen vapaa ajat ja keneltä saan läheisyyttä :((

Kommentit (22)

21/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoton suhteen kanssa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä; eikä ole sun ongelma satuttaako itseään. Teet sen niin, ettei pääse satuttamaan sua.

Juu mut en tiedä oon ehkä liian sympaattinen ajattelen miltä siitä tuntuu ei ole helppoa kun tietää että toisen sattuu

Ajattele niin, että mitä enemmän pitkität asiaa, sitä enemmän häneen sattuu. Joka ikinen päivä, jonka olet hänen kanssaan, tekee eron entistä vaikeammaksi. Mitä nopeammin eroat, sitä parempi nimenomaan hänelle.

Ja kuten monet ovat jo sanoneet: hänen itsetuhoisuutensa ei ole sinun ongelmasi. Jos hän oikeasti uhkaa tekevänsä itselleen jotain ja tunnet hänen vanhempansa (olette ilmeisesti molemmat nuoria), ilmoita heille. Jos hän uhkaa tekevänsä itselleen jotain juuri sillä hetkellä, kun olet hänen seurassaan tai häneen yhteydessä puhelimella/Skypellä, soita 112 ja ilmoita tilanne. Siellä asiantuntijat osaavat kyllä päättää, mihin toimenpiteisiin ryhtyvät. On todennäköistä, etteivät lähetä ambulanssia paikalle vaan poliisi ottaa yhteyttä poikaan ja jututtaa tätä hänen aikeistaan.

Mutta älä vetoa siihen, että olet liian sympaattinen ja siksi pitkität asiaa, koska siinä teet juuri päinvastoin.

Joo suhde tosiaan on nyt over. Hän on manipuloiva ja nyt on ladellut listan ihmisistä keiden kanssa en saa alkaa seurustella. Ja hän vain sanoo että jos rikon listaa se on hänen elämänsä loppu. En ole kovin hyvissä väleissä hänen vanhempiensa kanssa mutta on kyllä hänen äidin numero. Hän myös puhuu ettei pysty olemaan ilman "pahoja tapoja" kun nyt menetti minut tarkoittaa tällä lääkkeiden syömistä ja itsensä satuttamista ja alkoholin käyttöä.

Hyvä, että suhde on poikki. Nyt olisi viisasta blokata hänet kaikista viestimistä. Äläkä ainakaan vastaa hänelle, kirjoitti hän mitä tahansa! Käyttäydy ikään kuin et olisi edes saanut hänen viestejään. Ja mieluummin tosiaan blokkaa ne ihan oikeasti.

Joo täytyy varmaankin tehdä niin vaikka en haluaisi koska tiedän hänen itsetuhoisuutensa

22/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä; eikä ole sun ongelma satuttaako itseään. Teet sen niin, ettei pääse satuttamaan sua.

Juu mut en tiedä oon ehkä liian sympaattinen ajattelen miltä siitä tuntuu ei ole helppoa kun tietää että toisen sattuu

Ajattele niin, että mitä enemmän pitkität asiaa, sitä enemmän häneen sattuu. Joka ikinen päivä, jonka olet hänen kanssaan, tekee eron entistä vaikeammaksi. Mitä nopeammin eroat, sitä parempi nimenomaan hänelle.

Ja kuten monet ovat jo sanoneet: hänen itsetuhoisuutensa ei ole sinun ongelmasi. Jos hän oikeasti uhkaa tekevänsä itselleen jotain ja tunnet hänen vanhempansa (olette ilmeisesti molemmat nuoria), ilmoita heille. Jos hän uhkaa tekevänsä itselleen jotain juuri sillä hetkellä, kun olet hänen seurassaan tai häneen yhteydessä puhelimella/Skypellä, soita 112 ja ilmoita tilanne. Siellä asiantuntijat osaavat kyllä päättää, mihin toimenpiteisiin ryhtyvät. On todennäköistä, etteivät lähetä ambulanssia paikalle vaan poliisi ottaa yhteyttä poikaan ja jututtaa tätä hänen aikeistaan.

Mutta älä vetoa siihen, että olet liian sympaattinen ja siksi pitkität asiaa, koska siinä teet juuri päinvastoin.

Joo suhde tosiaan on nyt over. Hän on manipuloiva ja nyt on ladellut listan ihmisistä keiden kanssa en saa alkaa seurustella. Ja hän vain sanoo että jos rikon listaa se on hänen elämänsä loppu. En ole kovin hyvissä väleissä hänen vanhempiensa kanssa mutta on kyllä hänen äidin numero. Hän myös puhuu ettei pysty olemaan ilman "pahoja tapoja" kun nyt menetti minut tarkoittaa tällä lääkkeiden syömistä ja itsensä satuttamista ja alkoholin käyttöä.

Tuo kaikki on puhdasta syyllistämistä, eksäsi haluaa että tunnet olevasi vastuussa hänen elämästään ja kuolemastaan. Aika harvoin nämä manipulointimielessä uhkailevat oikeasti toteuttaa uhkauksiaan, koska päätarkoituksena on todellakin vain syyllistää uhria. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.  

Joo tiedän vaan että hän on itsetuhoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi