Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut taas kuudesta asti hereillä kuten joka päivä

Vierailija
14.07.2017 |

Koska mies lähtee töihin. Tänään en aio tehdä yhtään mitään. Mitäs te muut meinaatte tehdä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Masennus taas puhjennut vissiin. En ole viikkoon uskaltautunut edes ulos asunnostani. En myöskään peseytynyt. Eli suihkuun tänään yritän.

Vierailija
2/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Masennus taas puhjennut vissiin. En ole viikkoon uskaltautunut edes ulos asunnostani. En myöskään peseytynyt. Eli suihkuun tänään yritän.

Kurja juttu. Mä kävin eilen kaupassa ja lapsen harrastus oli illalla niin tänään en viitsi oikein mitään tehdä. Jos ei sataisi niin voisi ulkoilla. Tsemppiä sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen ollut kuudesta saakka ja viideltä heräsin, kuten aina työpäivinä.

Vierailija
4/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen Poriin!

Vierailija
5/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita keksiä jotain uusia aiheita. Ei aina näitä samoja

Vierailija
6/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat ruokaa? 

Suihku on hyvä alku. Päätät tehdä joka päivä yhden jutun, sitten kaksi, kolme. 

Entisenä masennuspotilaana voin ehkä vähän kuvitella tilanteesi. Yritä jossain vaiheessa päästä ulos kävelemään, että aivosi saavat happea ja päiväsi jonkun rytmin. Tsemppiä!

Vierailija
7/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastauksena ap:n avaukseen:

En ymmärrä miten miehen töihinmeno on yhteydessä ap:n heräämisaikaan. Jos puoliso joutuu heräämään aikaisin, mutta itse ei ja vielä nukuttaa, niin sitä käännetään kylkeä ja nukutaan! Onko sekin nyt joku "haaste"? Jos taas on aamuvirkku, niin ei se kuudelta herääminen ole mikään asia tai aihe, oli mies tai ei, oli miehellä töitä tai ei. 

Mies ja lapset ovat kalassa. Tänään lähdetään kaupoille ja ostetaan viikon ruoka-aineet. Ehkä syödään kirkolla. Iltapäivällä otan nokkaunet. Aion uida ainakin kaksi kertaa, vaikka vesi saisi kyllä olla lämpimämpää. 

6

Vierailija
8/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

En ymmärrä miten miehen töihinmeno on yhteydessä ap:n heräämisaikaan. Jos puoliso joutuu heräämään aikaisin, mutta itse ei ja vielä nukuttaa, niin sitä käännetään kylkeä ja nukutaan! Onko sekin nyt joku "haaste"? Jos taas on aamuvirkku, niin ei se kuudelta herääminen ole mikään asia tai aihe, oli mies tai ei, oli miehellä töitä tai ei. 

Mies ja lapset ovat kalassa. Tänään lähdetään kaupoille ja ostetaan viikon ruoka-aineet. Ehkä syödään kirkolla. Iltapäivällä otan nokkaunet. Aion uida ainakin kaksi kertaa, vaikka vesi saisi kyllä olla lämpimämpää. 

6

No kun mies herättää myös minut kun hän joutuu lähtemään töihin. Ei hän nukkua anna.

Vierailija
9/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ajattelin hiukan tehdä ja kaupassa pitäisi käydä myös.

Niin ja kuntosalille voisin suunnata jossain vaiheessa.

On pitkä päivä aikaa tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
10/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat ruokaa? 

Suihku on hyvä alku. Päätät tehdä joka päivä yhden jutun, sitten kaksi, kolme. 

Entisenä masennuspotilaana voin ehkä vähän kuvitella tilanteesi. Yritä jossain vaiheessa päästä ulos kävelemään, että aivosi saavat happea ja päiväsi jonkun rytmin. Tsemppiä!

Lapseni kävi mulle kaupassa. Aikuinen siis. Enpä juurikaan syö pahemmin joten ei sieltä kaupasta kannata ruokaa raahata kamalia määriä. Kerta viikossa riittää. Ihmissuhteeni tässä ovat kärsineet, mutta nyt väsyneenä en oikeastaan jaksaisikaan reipasta ja aktiivista miesystävääni. Toivoisin suorastaan että löytäisi jonkun toisen. Oikeasti häntä rakastan, mutta nyt hän tuntuu riesalta.

Vierailija
11/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies lähtee töihin. Tänään en aio tehdä yhtään mitään. Mitäs te muut meinaatte tehdä?

Voisin tulla sun luokse,oltais vähän silleen?

Vierailija
12/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla sun luokse,oltais vähän silleen?

Ei.

Vierailija
13/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännät reippaasti kylkeä ja pieraiset kun mies tulee tönimään ylös. Ei sun tarvi sillon nousta. Ja mitä sä sitä täällä kitiset, moni muu herää joka päivä ennen sua. Minäkin herään puoli kuusi arkipäivinä. Ja koska arkena herään niin aikaisin niin ei viikonloppuisinkaan nukuta kuin korkeintaan kahdeksaan.

Vierailija
14/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännät reippaasti kylkeä ja pieraiset kun mies tulee tönimään ylös. Ei sun tarvi sillon nousta. Ja mitä sä sitä täällä kitiset, moni muu herää joka päivä ennen sua. Minäkin herään puoli kuusi arkipäivinä. Ja koska arkena herään niin aikaisin niin ei viikonloppuisinkaan nukuta kuin korkeintaan kahdeksaan.

Kyllä mulla unta riittäisi. Sunnuntaina  saa nukkua taas kun ei ole miehen työpäivää silloin.

Vierailija
15/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla unta riittäisi. Sunnuntaina  saa nukkua taas kun ei ole miehen työpäivää silloin.

No jos kerran on niiiiin pakko nousta ylös niin mene nukkumaan kun mies lähtee

Vierailija
16/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia?

Vierailija
17/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran on niiiiin pakko nousta ylös niin mene nukkumaan kun mies lähtee

No kun se soittelee sieltä mulle. Mä kuitenkin heräisin soittoihin.

Vierailija
18/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

6

No kun mies herättää myös minut kun hän joutuu lähtemään töihin. Ei hän nukkua anna.

No voi sua pientä raukkaa! :)

Olet antanut elämäsi toisen käsiin ja nyt harmittaa. 

Mua kiinnostaa miten mies estää sinun nukkumisesi. Heittääkö kylmää vettä päällesi, nostaa väkipakolla pystyyn, huutaa useita kertoja peräkkäin "Muija! Aamupalaa!"? Vai suuntaako hän silmiisi voimakasta valoa? Pitääkö luentoa siitä, että koska hänellä on työpaikka ja hän siis elättää teidät, niin vähintä mitä voit tehdä (sinä "lompakkoloinen") on nousta samaan aikaan kuin hän?

Elämäntapasi on minulle tuntematon, valista siis!

6

Vierailija
19/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin herään joka aamu viimeistään kuudelta. 3 v herää noihin aikoihin niin pakko nousta ylös. Mies tekee nyt töitä kotona. Itse ajattelin lapsen kanssa pestä pyykkiä ja siivota vähän. Töihin meno vasta klo 16. :)

Vierailija
20/31 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

6

No voi sua pientä raukkaa! :)

Olet antanut elämäsi toisen käsiin ja nyt harmittaa. 

Mua kiinnostaa miten mies estää sinun nukkumisesi. Heittääkö kylmää vettä päällesi, nostaa väkipakolla pystyyn, huutaa useita kertoja peräkkäin "Muija! Aamupalaa!"? Vai suuntaako hän silmiisi voimakasta valoa? Pitääkö luentoa siitä, että koska hänellä on työpaikka ja hän siis elättää teidät, niin vähintä mitä voit tehdä (sinä "lompakkoloinen") on nousta samaan aikaan kuin hän?

Elämäntapasi on minulle tuntematon, valista siis!

6

No en viitsi valistaa enkä ole lompakkoloinen. Sorry vaan mutta en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän