Naapurini onanoi ikkunassa, ahdistaa
Muutimme mieheni kanssa keväällä rivitaloon, jonka naapurit ovat yleisestiottaen mukavia, mutta yksi heistä ahdistaa. Tämä keski-ikäinen mies asuu kämpässään yksin, pitää verhoojaan auki ja tuntuu että hän onanoi kaiken aikaa! Olen omalle ovellemme kävellessäni nähnyt hänet onanoimassa milloin sohvallaan, milloin keittiössä, milloin missäkin. Tämä ahdistaa suuresti! Miten häntä voisi vinkata sulkemaan edes verhot kun ei näköjään saa tuosta touhusta millään tarpeekseen?
Kommentit (61)
Itse ottaisin miehen touhut vain kohteliaisuutena. Pitäisi minua kuumana tapauksena
M kirjoitti:
Ap taitaa olla aika kiihottava pakkaus jos naapurin pitää tumputtaa aina kun näkee aapeen.
pistähän vähän tietoja jakoon,ikä,pituus,paino,liivien koko,hiusten väri ym.
ap ei vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei se tyyppi sojota aivan ikkunan edessä ei tuo laitonta ole jos vain verhot puuttuvat.
Mihin lakiin nyt tämän perustat? Ja kuinka paljon matkaa pitää olla ikkunaan?
Ota ensi kerralla tyttökaverisi mukaan. Räkättäkää miehen ikkunaan päin. Olkaa ottavinanne kännyllä kuvia ilmestyksestä ja poistukaa.
Kunnon kyylä! Anna miehen tehdä omassa kodissaan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei se tyyppi sojota aivan ikkunan edessä ei tuo laitonta ole jos vain verhot puuttuvat.
Mihin lakiin nyt tämän perustat? Ja kuinka paljon matkaa pitää olla ikkunaan?
Jos se on huoneen perällä,se on yksityisaluetta myös ilman verhoja.En usko että syytettä tulee.Eri juttu jos pihalla olisi.
Noniin, tänään olin ottamassa aurinkoa sisäpihallamme, niin tämä naapurini oli taas vetelemässä käteen omalla pihallaan. Nyt alkaa jo kohta mennä hermot!
-ap
Omassa kämpässä saa touhuta ihan mitä itse haluaa. Vaikka sitten tumputtaa. Ei todellakaan ole rangaistavaa. Rangaistavaa on, jos naapuri kyttää sitä touhua. Tirkistelyä, josta enimmäis rangaistus on 2v ehdotonta.
Jaaha, jos ap ei katsele sinne naapurin asuntoon jatkuvasti niin mistä tietää että siellä jatkuvasti tumputetaan? Ja harvemmin rivitalojen ikkunat on niin että asunnosta näkee toiseen. Eli pitää ihan varta vasten mennä sinne ikkunan eteen katsomaan. Ja se sitten ahdistaa. ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko muuttaa kulkureittaja niin ettet kulje hanen ikkunoidensa ohi?(tai vaikka laita loysat vaatteet tai verkkarit paalle .mahdollisimman tylsaa vaatetta).Lain mukaan verhojen tullee olla suljettuna
Kulkureittivinkkisi on hyvä, olenkin aina kun mahdollista koittanut käyttää pihakäytävän toisessa päässä olevaa porttia, mutta autokatokselle kävellessäni joudun kuitenkin aina kävelemään tämän onanoijan ikkunoiden ohi. Vaatetustani sen sijaan en haluaisi alkaa muuttamaan, sillä tuntuisi typerältä pukeutua johonkin telttaan vain jonkun runkkarinaapurin takia.
Ja ihan yhtä tyhmää tuijottaa sitä runkkausta, tai välittää siitä yhtään. Mitä sitten? Olisi eri asia, jos lapset joutuisivat tätä todistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostais vähä siltä, että kiihotus johtuu juurikin ap.n katseesta. Sen vuoksi "sattuu", aina kohdalle. Ainut mikä toimii, on se että unohdat etkä katsele (salaakaan) . Suhtaudu asiaan kuin nylkyttävään koiraan, tekemättä siitä numeroa.
Tuossa taitaa muuten olla perää. Kyselin asiasta nimittäin parilta naapurilta ja he sanoivat, etteivät ole koskaan hoksanneet tuota kyseistä naapuria tumputtamassa. Myöskään mieheni ei ole tällaista huomannut. Ja omalla kohdallani tämä on siis tapahtunut jo toistakymmentä kertaa. Välistä mies on ollut alasti, välistä pyyhe päällä ja välistä ihan täydessä vaatetuksessa ja käsi vain housuissa nykimässä edestakaisin. Tämä taas tekee asiasta vielä iljettävämmän, mikäli hän tosiaan käy kikkeliinsä kiinni aina minut nähdessään :(
-ap
Mitä naapurillesi kuuluu, vieläkö onanoi?
Ajattelin ehdottaa että ota aina puutarhasakset mukaan kävelylle, ja näytä että olet leikkaavinasi hänen kik.....nsä kun katsoo tumputtaessaan sinun suuntaasi.
Miksi se on muuten iljettävää?
En voi kuvitella tilannetta jossa olisi millään tasolla iljettävää että nainen runkkaisi mut nähdessään. Hitsit, tumputtaispa edes joku ukko! :D
Muista kun olin työn urani alussa ja rakennettiin kerrostaloa Läntiselläkadulla. Siellä vanhempi nainen tyydytti itseään vastapäisessä talossa. Ei jaksanut raksamiehiä kiinnostaa. Pitivät aina tauon kun näkivät Naisen itse teossa. Taisi olla joku hurskastelia olla joukossa joka soitti polisille, Mutta ne eivät viitsineet tulla paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, tänään olin ottamassa aurinkoa sisäpihallamme, niin tämä naapurini oli taas vetelemässä käteen omalla pihallaan. Nyt alkaa jo kohta mennä hermot!
-ap
Haiskahti jo ennestään, mutta tämä se viimeistään paljasti, että porvoostahan tämäkin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko katsoa, ei. Mutta jos henkilö touhuilee julkisesti verhot levällään, kyse on järjestyslain ja sukupuolisiveellisyyden rikkomista koskevan rikoslain pykälän rikkomisesta, kumpikin on rangaistava teko. Mitä kadulle tai yhteiselle pihakäytävälle näkyy, sen voi kuvata. Kuvaa ei kannata levitellä, mutta sen voi esittää poliisille todisteeksi rikosilmoituksen liitteenä.
Ei oo rikos tumputtaa verhot auki todellakaan.
Ja et todellakaan saa kuvata kenenkään pihalle, saati sisään kotiin, vaikka kadulta tai metsästä tai jostain sinne pihaan ja taloon näkyisikin. Ei se tee siitä julkista paikkaa.
Ihmeellistä osaamista ihmisillä.
Sori alkoi niin naurattaa tää tilanne. Mietin vaan onko sun verhot sitten kanssa aina auki Ap?