Onko Samu Haber vielä yhdessä Viviannen kanssa?
Kommentit (49)
Samu ei sitten kauaa sinkkuna viihtynyt!
Eikö Sunrise Avenuella ole kappale I can´t dance :D Ehkä Samukin oppii pitämään tanssimisesta :D
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki miehekkäät miehet aina päätyy tollasiin miniatyyrinaisiin? Vituttaa.
Elämäni intohimosuhde valitsi lopulta sellasen 154cm nuken ja nyt mun elämää piristänyt pikku celebrity crush tapailee tollasta teekannun kokoista. Perr. Vaikeaa samaistua!!
Samu on ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kuolaavasti ainakin siinä paparazzikuvassa näytti Samua silmiin katsovan... Toivottavasti olisi vaan joku kiva tyyppi, ettei mikään pyrkyri.
Mun mielestäpäinvastoin Samu katto sitä kuolaavasti. Sanotaan ny näin, että kyseessä on nainen, joka on saanut jo itsekin jotain aikaan elämässä, eikä tartte kenenkään auringonlaskun rokkarin rahoja. Eiku auringonnousun sori.
Mutta en osaa sanoo, ollaanko ihan friendzonella vai ei.
Eli siis voisi olla komeampaa ja rikkaampaakin miestä tarjolla tälle tytölle? No aika näyttää miten Samun käy.
Samu on komea julkkis ja miljönääri, jolla on upea ääni, joten eiköhän tilanne ole toisinpäin. Nainen ainakin tekee kuulemma kovin itseään tykö.
Mun mielestä Samu OLI komea, ennen kuin laihdutti itsensä tuollaiseksi ananastukkaiseksi lipputangoksi. (älkääkä nyt linkittäkö taas noita iänkaikkisia ryppyisiä kirka-lookalike -aamuhaastattelu -kuvia, missä tukka takana).
Mies oli oikeasti n 2014-2016 jumalaisen hyvännäkönen! Ennen uutta ikipoika- Donald Trump - lookkia
Samu Haber jumalaisen hyvännäköinen?!? Kyllä hiljaseks vetää että makuja voikin olla monia:O
Mitä se Samu nykyään Suomessa pyörii? Onko routa ajannut porsaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Samu nykyään Suomessa pyörii? Onko routa ajannut porsaan kotiin.
Ainahan Samu on Helsingissä asunut, ei se estä seikkailemasta maailmalla. Toiset pärjäävät katsos kotimaassa että ulkomailla!
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki miehekkäät miehet aina päätyy tollasiin miniatyyrinaisiin? Vituttaa.
Elämäni intohimosuhde valitsi lopulta sellasen 154cm nuken ja nyt mun elämää piristänyt pikku celebrity crush tapailee tollasta teekannun kokoista. Perr. Vaikeaa samaistua!!
Ehkä vain tanssii jossain musavideossa. En oikein usko tai siis jotenkin tuntuu, että on Samun naismakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vain tanssii jossain musavideossa. En oikein usko tai siis jotenkin tuntuu, että on Samun naismakua.
Heh, siis tuntuu, ettei ole Samun naismakua.
Ihmekös tuo, Samuun on varmaan helppo ihastua, jos livenä tapaa :) Mutta kauheaa olis treffailla, kun missään ei saisi olla rauhassa ja kaikki kiinittäis huomiota, kun tääkin pari on bongattu useasti.