Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö tapailemaan miestä, joka tapailee toistakin naista ja jolla on lisäksi yhdenillanjuttuja

Vierailija
13.07.2017 |

jos hän viettäisi eniten aikaa sinun kanssasi? Jos sinulla olisi tunteita häntä kohtaan?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies tapailisi muita jos se seksi on sinun kanssa parasta.

Itse tapailin jokin aika sitten johtajatason miestä,jolla myös jälkikasvu hankittuna.Sama kuvio,tapaili muita naisia(olen yli 40 ja hän myös)ei halunnut sitoutua.Erosin hänestä omasta aloitteestani,koska en pystynyt hyväksymään hänen muita naisia,enkä halunnut olla yksi rakastajattarista(haaremi)Tietysti seksi minun kanssani oli hänen mielestä myös parasta.Yrittää kuitenkin pitää kiinni haaremistaan vaikka ero tuli.Vaikea paikka tietysti jos olet jo rakastunut niin olet jo koukussa häneen ja hän tietää sen.Minulla olisi lopulta mennyt mielenterveys,jos olisin ollut yksi hänen rakastajattaristaan.Jos vaadit mieheltä enemmän esim.valitse minut vain ja jätä muut naiset,hän todennäköisesti lopulta jättää sinut,ei halua sitoutua,koska tuollaisia naisia kuin sinä (ja mitä minä olin,kunnes älysin riuhtaista itseni irti..hän kyllä soittelee vielä perääni)löytyy aina lisää.Sääli Ap että ehdit rakastua.

Lähtiessäni meillä oli tiukkaa keskustelua. Mies sanoi taas kerran, että jos haluaisi sitoutua, minä olisin ollut se nainen, mutta tunne meni nyt, koska kyselin hänen yksityisyydestään. Minä sanoin että meidän välillä on jotain isoa, koska palaamme aina takaisin. Hän sanoi, että se oli se seksi, että sen takia hän halusi nähdä niin usein minua. En tiedä, miksi piti vielä niin satuttaa, viedä pois ne kauniit sanat.

Ap

Vierailija
42/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on oikeastaan samanlaista riippumatta niin naisesta jos ovat fyysisesti suunnilleen samanlaisia.Kaiken tässä ratkaisee kuinka HELPPO nainen on eli miten helppo on häntä pitää ringissä mukana,valittaako tai järjestäkään kohtauksia, jos on liian hankala niin hylkyyn.Jos nainen hyväksyy tämän ringissä olon niin silloin hän on helppo,koska ei temppuile ja on käytettävissä kun halutaan.Helppous on se tärkein ominaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdasmielistä ajattelua nykyihmisiltä antiikin aikanakin ajateltiin vapaamielisemmin. Jos vaan pidät hänestä etkä itsekkään vältämättä halua naimisiin niin seurustelkaa ja naikaa vaan ihan vapaasti miksei? Anna miehen nauttia monesta naisesta jos häntä rakastat. jos hänellä ei ole aikaa sinulle tai jotain onglemia tulee niin olethan vapaa lähtemään. Maailma olisi paljon parempi paikka jos ihmiset ajattelisivat vapaammin ja unohtaisivat keskiajan raamatusta revityt moraalikysymykset

Näinhän tämä toimisi, jos minulla ei olisi näitä tunteita.

Ap

Vierailija
44/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies viha ketju tästäkin on tullut. Kyllä teidän rakkkaat siskonne tekevät täysin samaa. Omaa muijaanikin pääsi pari poraamaan kuin 6kk vai tapailtiin. En syyllistä häntä itsekkään en tiennyt vielä mitä haluan ja olisin nussinnut vaikka ketä jos joku ois yrittänyt. Muija kumminki halusi vain minua koska suhteeseen raahasi

Vierailija
45/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on oikeastaan samanlaista riippumatta niin naisesta jos ovat fyysisesti suunnilleen samanlaisia.Kaiken tässä ratkaisee kuinka HELPPO nainen on eli miten helppo on häntä pitää ringissä mukana,valittaako tai järjestäkään kohtauksia, jos on liian hankala niin hylkyyn.Jos nainen hyväksyy tämän ringissä olon niin silloin hän on helppo,koska ei temppuile ja on käytettävissä kun halutaan.Helppous on se tärkein ominaisuus.

Höpö höpö. Minulla on ollut useita miehiä, lyhyitä ja pitkiä suhteita, ja kyllä ne miehet erottuvat selkeästi toisistaan. Tämän viimeisimmän kanssa seksi on ihan omanlaistaan, ei tavallista. Sinulla on suppea käsitys seksistä ja siitä, mitä sängyssä voi tapahtua. Sitten on ne kemiat. Toiset sopivat eti tavalla yhteen kuin toiset.

Ap

Vierailija
46/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samanlaisia naisia miehet joutuu tapailemaan, naisia joilla on monia eri säätöjä yht'aikaa menossa mutta se on tietysti ihan ok ?

Vierailija
47/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain seksin perässä. Mitä useammalta naiselta saa sen parempi hänen kannaltaan.

Hän antaa ymmärtää, että olet erityinen, mutta et kuitenkaan tarpeeksi riittävä hänelle. Sinä yrität koko ajan enemmän, että jos vaikka kelpaisitkin ja tulisit hyväksytyksi hänen rakkaakseen. Hyväksyt hänen ehdot ja säännöt, että hän haluaisi vain sinut.  Näin ei käy, hän pelaa vaan omaa kieroa peliään.

Panoksena on saada seksiä. Sinä luulet, että kyse on jostain suuresta tunteesta ja kemioista teidän välillä.

Kannattaa miettiä, että olisiko helpompi päästää irti nyt vai sitten vasta, kun olet menettänyt mielenterveytesi ja itsekunnoituksesi?

Vierailija
48/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailemaan toki pystyisin mutta en vakavissani. Miksi miehellä muita? Miksi sinä et riitä? Sen verran pitää itsekunniotusta löytyä naiselta ettei suostu tuollaiseen. Onko mies siis avoimesti kertonut vai perustuuko epäilyksiin?

Mies ei halua sitoutua, mutta tykkää minusta ja haluaa tapailla, ei seurustella. Varjeli yksityisyyttään kunnes yksityiskohtia paljastui. Ongelma on se, että minä rakastuin.

Ap

Ei halua sitoutua lainkaan, vai ei vielä? 

Olin tuollaisessa kuviossa kerran vuoden päivät, ja mielenterveyteni säilyi ainoastaan siksi että emme harrastaneet seksiä. Kun tilanne kävi liian sietämättömäksi kannaltani, aloin itsekin tapailla muita. Vuoden jaksoin elätellä toivoa, että mies lämpenisi minulle. Liian kauanhan sekin oli, mutta en uskalla kuvitellakaan millainen soppa olisi syntynyt, jos olisimme harrastaneet seksiäkin vielä - silloin olisin voinut jäädä koukkuun varmaan useiksi vuosiksi.

Nykyään olen onnellisesti elämäni rakkauden kanssa ja kiitän onneani siitä, että tuo aiempi mies oli niin päättämätön että kyllästyin häneen. :)

Seksiä on ja paljon. Kuulemma seksi kanssani on parasta, mitä hän on ikinä saanut ja siksi hän on ollut eniten minun kanssani.

Ap

Noin ne sanoo kaikille. Kokemusta on. Mikä ei tietysti sulje pois sitä vaihtoehtoa, että kanssasi seksi todella olisi parasta.

Varmasti niinkin, mutta tätä hän ei sanonut alunperin minulle vaan kaverilleen ja kuulin sen sitä kautta. Mutta eipä nuo sanat minua hivele, koska ne vesittävät sen tunnepuolen ja sitoumuksen, joka minä haluaisin. En halua olla parasta seksiä, haluan olla rakas ja oma, jonka kanssa hyvää seksiä. Tuntuu vain niin kipeältä päästää irti ja menettää ne yhteisetkin hetket. Mutta kun niiden hetkien välissä sattuu. Lapset on molemmilla hankittuna eli mitkään perhehaaveet eivät tässä kariutuisi.

Ap

Kuitenkin, miehenä sanon että jos valinnanvaraa on, niin  sen hyvän  seksin onnistuessa haluaa uusintoja.  Huonoa ei tartte, joten monet täälläkin ovat närkästyneitä. 

Vierailija
49/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mä oon ollut tuollaisessa tilanteessa. Mies johon olin mennyt rakastumaan, tapaili toistakin naista. Käyttäydyttiin niin kuin pariskunta mutta mies ei halunnut kutsua sitä seurusteluksi. Sanoin että ei ole kiire virallistaa mitään, mutta toivoisin että tapaillaan vaan toisiamme. Tuntui ymmärtävän silloin ja sanoi että olen ainoa. Hän ei vaan koskaan myöntänyt suoraan että tapailee toista naista, vaan valehteli. Kun aloin saada asiaa selville ja kysyin suoraan, niin vetosi vain siihen että eihän me seurustella joten hän saa tehdä mitä haluaa.

Mä tein vielä sen virheen että olin jo harrastanut seksiä useamman kerran hänen kanssa, alusta asti. Seksi ja muu hellyys on minulle sellaisia asioita mitä en tee ilman tunteita ja luulin että ne merkitsisi toisellekin jotain. No hänellä ei ollut koskaan tunteita ollutkaan. Sattui helvetisti. Minusta tämä oli pettämistä, vaikka kuinka "vaan tapailtiin." Toisaalta itse laskin sen seurusteluksi jo aikaa sitten. Se valehtelu ja tunteilla leikkiminen on se juttu mikä tästä teki törkeää. Nyt tämä mies seurustelee saman tyypin kanssa jota tapaili selkäni takana, vaikka koskaan sitä ei voinut myöntää eikä edes anteeksi pyytää kun tein selväksi että olen loukkaantunut.

Älä vaan jää tuohon suhteeseen. Minäkään en jäänyt ja katkaisin välit. Se oli paras päätös ikinä ja ainut virhe minkä siinä tein, oli se että en tehnyt sitä jo paljon aiemmin. Jatkamalla rikot vain itsesi. Ansaitset paljon parempaa. Jos on oikeasti kiinnostunut niin silloin ei kiinnosta kukaan muu. Voimia!

Vierailija
50/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe siinä mitään järkeä, että tapailisin jotain huoripukkia.

Ei mela soutamalla kulu.

Vierailija
51/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai tällainen "suhde". Alkuun halusin sitoutumista, mutta tein virheen kun en sitä suoraan vaatinut vaan minulle riitti että mies vaikutti hyvinkin sitoutuneelta kun aloimme harrastaa seksiä. Jossain vaiheessa sitten kävi ilmi ettei hän halua seurustelua ja hänellä on muitakin. Joksikin aikaa lopetin suhteen, mutta lopulta minusta alkoi tuntua että on helpointa hoitaa seksintarve tämän miehen kanssa, kun hän kerran on jo tullut tutuksi sängyssäkin. (En kykene yhdenillan juttuihin enkä seksiin ilman ihastusta).

Näin on jatkunut jo vuosikaudet, joiden aikana tuo mies on ollut minulle ainoa. Näemme silloin tällöin hänen aloitteestaan, vietämme illan yhdessä, juttelemme paljon kaikesta muusta paitsi tilanteestamme, harrastamme seksiä. Seksin kannalta tilanne on minulle parempi kuin selibaatti tai ventovieraiden paneminen, mutta muuten hyvinkin satuttava. Toisinaan pystyn suhtautumaan siihen viileästi pelkkänä järkevänä ja mukavana järjestelynä, joskus taas ahdistus ja kaipuu lyö yli. Pelkään päivää, jolloin törmään hänen jonkun toisen seurassa, vaikka tiedän että niitä muita on. Lisäksi luulen, että tämä "suhteen" irvikuva jollain tasolla estää minua löytämästä oikeaa, normaalia suhdetta.

Olen syvästi ihastunut häneen, mutta en kuitenkaan enää haaveile suhteesta hänen kanssaan tai edes halua sitä. Miksi haluaisin suhteeseen tuollaisen ihmisen kanssa? En pystyisi koskaan luottamaan häneen enkä voisi unohtaa miten hän on satuttanut minua.

Vierailija
52/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.Seuraava!

Vierailija
53/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minulla on ollut useita miehiä, lyhyitä ja pitkiä suhteita, ja kyllä ne miehet erottuvat selkeästi toisistaan. Tämän viimeisimmän kanssa seksi on ihan omanlaistaan, ei tavallista. Sinulla on suppea käsitys seksistä ja siitä, mitä sängyssä voi tapahtua. Sitten on ne kemiat. Toiset sopivat eti tavalla yhteen kuin toiset.

Ap

Seli Seli...helposti oot käytettävissä kuitenkin.Olet aika naivinainen.Et ymmärrä tätä meidän miesten toimintaa,etenkin seksuaalisessa mielessä.Luuletko,ettei ne n.s "kemiat"toimi muidenkin ringissä olevien naisten kanssa.Samanlaisia ne p***ut on kuitenkin.Reikä kun reikä.

Vierailija
54/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan.

Voisin ehkä vielä näin biseksuaalina jotenkuten kuvitella eläväni kolmen ihmisen keskinäisessä parisuhteessa (joko minä + 2 miestä tai minä, nainen ja mies), jossa kaikki siis seurustelevat keskenään, mutta tuollaiset avoimet suhteet ei ole mua varten.

Tuollaisessa joku on aina kolmaspyörä. 

Vierailija
55/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai tällainen "suhde". Alkuun halusin sitoutumista, mutta tein virheen kun en sitä suoraan vaatinut vaan minulle riitti että mies vaikutti hyvinkin sitoutuneelta kun aloimme harrastaa seksiä. Jossain vaiheessa sitten kävi ilmi ettei hän halua seurustelua ja hänellä on muitakin. Joksikin aikaa lopetin suhteen, mutta lopulta minusta alkoi tuntua että on helpointa hoitaa seksintarve tämän miehen kanssa, kun hän kerran on jo tullut tutuksi sängyssäkin. (En kykene yhdenillan juttuihin enkä seksiin ilman ihastusta).

Näin on jatkunut jo vuosikaudet, joiden aikana tuo mies on ollut minulle ainoa. Näemme silloin tällöin hänen aloitteestaan, vietämme illan yhdessä, juttelemme paljon kaikesta muusta paitsi tilanteestamme, harrastamme seksiä. Seksin kannalta tilanne on minulle parempi kuin selibaatti tai ventovieraiden paneminen, mutta muuten hyvinkin satuttava. Toisinaan pystyn suhtautumaan siihen viileästi pelkkänä järkevänä ja mukavana järjestelynä, joskus taas ahdistus ja kaipuu lyö yli. Pelkään päivää, jolloin törmään hänen jonkun toisen seurassa, vaikka tiedän että niitä muita on. Lisäksi luulen, että tämä "suhteen" irvikuva jollain tasolla estää minua löytämästä oikeaa, normaalia suhdetta.

Olen syvästi ihastunut häneen, mutta en kuitenkaan enää haaveile suhteesta hänen kanssaan tai edes halua sitä. Miksi haluaisin suhteeseen tuollaisen ihmisen kanssa? En pystyisi koskaan luottamaan häneen enkä voisi unohtaa miten hän on satuttanut minua.

Mitä yhdestä

särkyneestä sydämestä

mitä sen on väliä

kun olet niin lätkässä

että sinulle riittää

kun hän tulee käymään

edes silloin kun tykkää

vaikka antaa paljon vähemmän

kuin sinä

Vierailija
56/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailisin tällaista miestä?

Vierailija
57/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestä, niin pidä huoli, ettei hänellä ole yksinkertaisesti tarvetta tapailla muita. Nyt kaikki keinot peliin ;)

Vierailija
58/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä miehiä, joista moni todennäköisesti haluaisi olla sinunkin kanssasi ja sinä päätät käyttää vuosia suhteeseen, jossa tunteet ovat yksipuolisia. Kova tuntuu olevan naisten rakkaus jännämiehiin. 

Vierailija
59/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailemaan toki pystyisin mutta en vakavissani. Miksi miehellä muita? Miksi sinä et riitä? Sen verran pitää itsekunniotusta löytyä naiselta ettei suostu tuollaiseen. Onko mies siis avoimesti kertonut vai perustuuko epäilyksiin?

Mies ei halua sitoutua, mutta tykkää minusta ja haluaa tapailla, ei seurustella. Varjeli yksityisyyttään kunnes yksityiskohtia paljastui. Ongelma on se, että minä rakastuin.

Ap

Oot miehelle vakipano. Se siitä.

Vierailija
60/95 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä miehiä, joista moni todennäköisesti haluaisi olla sinunkin kanssasi ja sinä päätät käyttää vuosia suhteeseen, jossa tunteet ovat yksipuolisia. Kova tuntuu olevan naisten rakkaus jännämiehiin. 

Samaa mieltä.Miten voi olla mahdollista,että nainen jämähtää tuollaiseen mieheen?vaikka olisi kuinka karismaattinen mies jne. niin pitää niiden hältyskellojen soida.Jotkut naiset taitaa oikeasti olla päästänsä vialla.Kummallista,että tämä nainen ei ole löytänyt uutta miestä,ei kukaan ole niin hullu,että vuosia olisi tuolla lailla.Vaikka olisi minkälainen mies kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän