Pystyisitkö tapailemaan miestä, joka tapailee toistakin naista ja jolla on lisäksi yhdenillanjuttuja
jos hän viettäisi eniten aikaa sinun kanssasi? Jos sinulla olisi tunteita häntä kohtaan?
Kommentit (95)
Surkea juttu ap, jotenkin käy sääliksi. Minä en pystyisi tuollaiseen.
Jos ihan tosissasi haluat itsellesi tämän helmen niin KÄSKE hänen valita. Joko on vain ja ainoastaan sinun kanssasi tai jättää sinut rauhaan.
Kummallista ? Naisilla puheet ja teot, ei mitenkään korreloi keskenään.
Tietenkin on kyse niistä muista naisista, ihan sama kenenkanssa asioista juttelisi. Mutta ne toiset naiset kyllä käyttäytyvät siten että samat miehet kiinnostaa, vaikka asia on tiedossa. Oikeammin sanottuna, jos on sormus sormessa kun käy baarissa niin on suurempi mahdollisuus löytää seuraa.
Sitten toinen juttu, jos menee kauniin serkkutytön kanssa baariin, niin silloin on jo suoria ehdotuksia ja naisia muutenkin kertyy ympärille. Tai sattuu vanha tuttu nainen tai työkaveri baaritiskille juttelemaan , niin siihen väliin alkaa joku kohta kiilata.
Korrrooostaan että kysymys on niistä muista, ei täällä kirjoittelevista.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on kyse niistä muista naisista, ihan sama kenenkanssa asioista juttelisi. Mutta ne toiset naiset kyllä käyttäytyvät siten että samat miehet kiinnostaa, vaikka asia on tiedossa. Oikeammin sanottuna, jos on sormus sormessa kun käy baarissa niin on suurempi mahdollisuus löytää seuraa.
Sitten toinen juttu, jos menee kauniin serkkutytön kanssa baariin, niin silloin on jo suoria ehdotuksia ja naisia muutenkin kertyy ympärille. Tai sattuu vanha tuttu nainen tai työkaveri baaritiskille juttelemaan , niin siihen väliin alkaa joku kohta kiilata.
Hohhoijaa. Taas sadanteen kertaan saa selittää jollekin tampiolle, että ei ole mitään kaikkien naisten yhteistä mielipidettä, vaan naisetkin ovat ihan yksilöitä. Iso osa naisista ei halua jakaa miestä. Sitten on niitä naisia, jotka saa kiksejä varattujen iskemisestä. Nämä kaksi naisryhmää ovat pääasiassa erillisiä. Sitten on se pieni joukko tekopyhiä, jotka kuuluvat molempiin, mutta näiden perusteella on täysin turha leimata koko sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailemaan toki pystyisin mutta en vakavissani. Miksi miehellä muita? Miksi sinä et riitä? Sen verran pitää itsekunniotusta löytyä naiselta ettei suostu tuollaiseen. Onko mies siis avoimesti kertonut vai perustuuko epäilyksiin?
Mies ei halua sitoutua, mutta tykkää minusta ja haluaa tapailla, ei seurustella. Varjeli yksityisyyttään kunnes yksityiskohtia paljastui. Ongelma on se, että minä rakastuin.
ApEi halua sitoutua lainkaan, vai ei vielä?
Olin tuollaisessa kuviossa kerran vuoden päivät, ja mielenterveyteni säilyi ainoastaan siksi että emme harrastaneet seksiä. Kun tilanne kävi liian sietämättömäksi kannaltani, aloin itsekin tapailla muita. Vuoden jaksoin elätellä toivoa, että mies lämpenisi minulle. Liian kauanhan sekin oli, mutta en uskalla kuvitellakaan millainen soppa olisi syntynyt, jos olisimme harrastaneet seksiäkin vielä - silloin olisin voinut jäädä koukkuun varmaan useiksi vuosiksi.
Nykyään olen onnellisesti elämäni rakkauden kanssa ja kiitän onneani siitä, että tuo aiempi mies oli niin päättämätön että kyllästyin häneen. :)
Seksiä on ja paljon. Kuulemma seksi kanssani on parasta, mitä hän on ikinä saanut ja siksi hän on ollut eniten minun kanssani.
Ap
Kuulostaa valitettavasti aika pahalta. Jos seksi kanssasi on noin hyvää, hän ei ilmeisesti ole kiinnostunut rakkaussuhteesta kanssasi vaan pelkästään siitä seksistä. Hän siis saa tällä hetkellä kaiken, mitä haluaakin. Sinä taas et saa sitä mitä itse haluaisit.
Miksi ajattelet rakastavasi miestä, joka kunnioittaa sinua niin vähän että tieten tahtoen pitää tuollaisessa tilanteessa? Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Minkälaisesta parisuhteesta haaveilet?
t. 12
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Taas sadanteen kertaan saa selittää jollekin tampiolle, että ei ole mitään kaikkien naisten yhteistä mielipidettä, vaan naisetkin ovat ihan yksilöitä. Iso osa naisista ei halua jakaa miestä. Sitten on niitä naisia, jotka saa kiksejä varattujen iskemisestä. Nämä kaksi naisryhmää ovat pääasiassa erillisiä. Sitten on se pieni joukko tekopyhiä, jotka kuuluvat molempiin, mutta näiden perusteella on täysin turha leimata koko sukupuolta.
Ja sitten paljon niitä jotka yrittää selittää asiat parhainpäin, niitä tapaa eniten juuri tavallisessa elämässää, työpaikoilla ja muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailemaan toki pystyisin mutta en vakavissani. Miksi miehellä muita? Miksi sinä et riitä? Sen verran pitää itsekunniotusta löytyä naiselta ettei suostu tuollaiseen. Onko mies siis avoimesti kertonut vai perustuuko epäilyksiin?
Mies ei halua sitoutua, mutta tykkää minusta ja haluaa tapailla, ei seurustella. Varjeli yksityisyyttään kunnes yksityiskohtia paljastui. Ongelma on se, että minä rakastuin.
Olin tuollaisessa kuviossa kerran vuoden päivät, ja mielenterveyteni säilyi ainoastaan siksi että emme harrastaneet seksiä. Kun tilanne kävi liian sietämättömäksi kannaltani, aloin itsekin tapailla muita. Vuoden jaksoin elätellä toivoa, että mies lämpenisi minulle. Liian kauanhan sekin oli, mutta en uskalla kuvitellakaan millainen soppa olisi syntynyt, jos olisimme harrastaneet seksiäkin vielä - silloin olisin voinut jäädä koukkuun varmaan useiksi vuosiksi.
Nykyään olen onnellisesti elämäni rakkauden kanssa ja kiitän onneani siitä, että tuo aiempi mies oli niin päättämätön että kyllästyin häneen. :)
Seksiä on ja paljon. Kuulemma seksi kanssani on parasta, mitä hän on ikinä saanut ja siksi hän on ollut eniten minun kanssani.
Ap
Mies voi sanoa näin niille kaikille muillekin. Älä anna huijata itseäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNoin ne sanoo kaikille. Kokemusta on. Mikä ei tietysti sulje pois sitä vaihtoehtoa, että kanssasi seksi todella olisi parasta.
Varmasti niinkin, mutta tätä hän ei sanonut alunperin minulle vaan kaverilleen ja kuulin sen sitä kautta. Mutta eipä nuo sanat minua hivele, koska ne vesittävät sen tunnepuolen ja sitoumuksen, joka minä haluaisin. En halua olla parasta seksiä, haluan olla rakas ja oma, jonka kanssa hyvää seksiä. Tuntuu vain niin kipeältä päästää irti ja menettää ne yhteisetkin hetket. Mutta kun niiden hetkien välissä sattuu. Lapset on molemmilla hankittuna eli mitkään perhehaaveet eivät tässä kariutuisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuulostaa valitettavasti aika pahalta. Jos seksi kanssasi on noin hyvää, hän ei ilmeisesti ole kiinnostunut rakkaussuhteesta kanssasi vaan pelkästään siitä seksistä. Hän siis saa tällä hetkellä kaiken, mitä haluaakin. Sinä taas et saa sitä mitä itse haluaisit.
Miksi ajattelet rakastavasi miestä, joka kunnioittaa sinua niin vähän että tieten tahtoen pitää tuollaisessa tilanteessa? Mitä rakkaus sinulle merkitsee? Minkälaisesta parisuhteesta haaveilet?
t. 12
Niinpä. Hän on onnenpoika. Saa sekä parisuhteen että sinkun edut. En halunnut rakastua, piti tapailla kevyesti. Olemme irtautuneet monta kertaa ja aina palaamme yhteen. Tiedän että seksillä saan hänet aina takaisin eli päätös erota kokonaan on minun. Se vain raastaa sydämen rikki.
Ap
Ei. Koska jos minä en yksistään jollekin riitä, niin sitten koko suhde saa minun puolesta loppua siihen.
Olen yhden kerran suostunut sellaiseen kuvioon, jossa mies tapaili minun lisäkseni toista naista.
Tosin se mies oli enemmän sen toisen, kuin minun kanssani.
Mutta koska en muutenkaan kannata mitään polyamorisia suhteita, tai epäselviä tilanteita, niin asia oli minulle erittäin selvä, leli opetin siis kyseisen suhteen toptykkänään.
Miksi muuten joillekin ihmisille ei yksi ihminen elämässä riitä?
Tietysti. Näinhän me monet naiset toimimme jo nyt; kun mies on tarpeeksi jännä niin annamme todella paljon anteeksi :)
Ei mies tapailisi muita jos se seksi on sinun kanssa parasta.
Itse tapailin jokin aika sitten johtajatason miestä,jolla myös jälkikasvu hankittuna.Sama kuvio,tapaili muita naisia(olen yli 40 ja hän myös)ei halunnut sitoutua.Erosin hänestä omasta aloitteestani,koska en pystynyt hyväksymään hänen muita naisia,enkä halunnut olla yksi rakastajattarista(haaremi)Tietysti seksi minun kanssani oli hänen mielestä myös parasta.Yrittää kuitenkin pitää kiinni haaremistaan vaikka ero tuli.Vaikea paikka tietysti jos olet jo rakastunut niin olet jo koukussa häneen ja hän tietää sen.Minulla olisi lopulta mennyt mielenterveys,jos olisin ollut yksi hänen rakastajattaristaan.Jos vaadit mieheltä enemmän esim.valitse minut vain ja jätä muut naiset,hän todennäköisesti lopulta jättää sinut,ei halua sitoutua,koska tuollaisia naisia kuin sinä (ja mitä minä olin,kunnes älysin riuhtaista itseni irti..hän kyllä soittelee vielä perääni)löytyy aina lisää.Sääli Ap että ehdit rakastua.
Ahdasmielistä ajattelua nykyihmisiltä antiikin aikanakin ajateltiin vapaamielisemmin. Jos vaan pidät hänestä etkä itsekkään vältämättä halua naimisiin niin seurustelkaa ja naikaa vaan ihan vapaasti miksei? Anna miehen nauttia monesta naisesta jos häntä rakastat. jos hänellä ei ole aikaa sinulle tai jotain onglemia tulee niin olethan vapaa lähtemään. Maailma olisi paljon parempi paikka jos ihmiset ajattelisivat vapaammin ja unohtaisivat keskiajan raamatusta revityt moraalikysymykset
Teoreettisessa tilanteessa sanoisin että no hyi helvetti en todellakaan. Keksisin myös aika monta negatiivista adjektiivia kuvaamaan kyseistä miestä. Mutta tässäkin asiassa on se surullisen kuuluisa MUTTA. Olen rakastunut. Olen rakastunut mieheen joka seurustelee (=tapailee toistakin naista) ja ei ole uskollisinta sorttia (=harrastaa yhden illan juttuja). Ja sitten on minä, aina nähdessämme päädymme samaan sänkyyn ja juttelemme päivittäin. Tiedän kyllä rakastumiseni olevan järjetöntä, ja tiedän senkin etten hänen tyttöystäväkseen tule päätymään vaikka haluaisinkin. Ja tiedostan myös sen, ettei hän minullekaan olisi uskollinen. Silti, olen rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ahdasmielistä ajattelua nykyihmisiltä antiikin aikanakin ajateltiin vapaamielisemmin. Jos vaan pidät hänestä etkä itsekkään vältämättä halua naimisiin niin seurustelkaa ja naikaa vaan ihan vapaasti miksei? Anna miehen nauttia monesta naisesta jos häntä rakastat. jos hänellä ei ole aikaa sinulle tai jotain onglemia tulee niin olethan vapaa lähtemään. Maailma olisi paljon parempi paikka jos ihmiset ajattelisivat vapaammin ja unohtaisivat keskiajan raamatusta revityt moraalikysymykset
Ei tuollaista voi kutsua nimellä seurustelu vaan tuo tyyppinen malli on tapailua,koska miehellä on myös muita samalla viivalla olevia naisia,kaikkia tapaillaan ja kukaan ei ole mitenkään erityinen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista voi kutsua nimellä seurustelu vaan tuo tyyppinen malli on tapailua,koska miehellä on myös muita samalla viivalla olevia naisia,kaikkia tapaillaan ja kukaan ei ole mitenkään erityinen hänelle.
Vihaan MIESTEN käyttämää sanaa tapailu,koska se mahdollistaa tämän useamman naisen hyötykäytön samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan MIESTEN käyttämää sanaa tapailu,koska se mahdollistaa tämän useamman naisen hyötykäytön samanaikaisesti.
Haluatko siis sanoa että vihaat jotain sanaa? Haluat kertoa että mielestäsi naisilla ei ole vastuuta omista tapailuistaan, vaan kaiken voi selittää jollain sanalla, jota miehet kuulemma viljelevät? Sitäkö haluat meille kertoa?
Itse olen periaatteessa tällaisessa tilanteessa tällä hetkellä. Tapailen miestä, joka ei varsinaisesti tapaile muita, mutta jos sattuu löytämään jonkun toisen ja/tai yhden illan jutun niin asia on ok. Sama minun kohdallani. Tilanne on siksi tällainen, koska meillä ei edes ole mahdollisuutta yhteiseen tulevaisuuteen, koska hän muuttaa syksyllä muualle. Siksi on helpompi olla sitoutumatta täysin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko siis sanoa että vihaat jotain sanaa? Haluat kertoa että mielestäsi naisilla ei ole vastuuta omista tapailuistaan, vaan kaiken voi selittää jollain sanalla, jota miehet kuulemma viljelevät? Sitäkö haluat meille kertoa?
Kyllä.
"Tuneita häntä kohtaan" – aikamoista sievistelyä. Ihmisillä nyt keskimäärin on kaikenlaisia tunteita toisiaan kohtaan.
Jos mies olisi sivistynyt ja kiinnostava, niin tapailemaan kyllä, seurustelemaan en. Kuten hän, minäkin eläisin omaa elämääni omilla ehdoillani ja tapaisimme kun molemmille sopii.
Rakkaussuhde on eri asia, silloin valitaan se rakastettu ja sitoudutaan yhdessä olemiseen. Ystäviä tietysti on ja pitää olla, mutta siitä ei tässä varmaankaan ole kyse.