Petin naistani minun kodissani vieraan kanssa-Naiseni pamahti kotiini ja jäimme kiinni. Nyt naiseni ei suostu poistumaan asunnostani ennen kun olemme selvittäneet asian . En aio keskustella.
Olemme seurustelleet naiseni 25v ja minä 32v kohta 8 vuotta. Ongelmia on paljon esim. Vahvoja riitoja ym. Sekä minua on alkanut häiritsemään naiseni ei niin hyvä kroppa. Päätin sitten tänään etsiä netistä seuraa ja löysinkin. No,puuhastelut keskeytyivät ja jäimme kiinni,kun naiseni tuli kotiini. Nyt hän ei suostu poistumaan minun asunnostani ennen kun ollaan keskusteltu. Mitä teen? En aio keskustella hänen kanssaan asiasta.
Kommentit (14)
Selvitä asia ja heitä hänet ulos jos ei lähde soita 112.
No vähintä mitä voit tehdä on edes "suostua" keskustelemaan. Sen verran kunnioitusta sentään. Jutelkaa asiat selviksi, ja siitä sitten eri suuntiin.
Anna sillekki nii on naiset samanveikkasia
Lol mikä provo 😂😂et sä täällä ois jos noin ois oikeesti tilanne kasva aikuiseksi
Soita poliisit paikalle. He kyllä poistavat naisen asunnostasi, jollei hän itse suostu lähtemään.
Eli naisystävänsä seisoo siinä vieressäsi kun kirjoitat av:lle?
26v mies ja 17v nainen. Alkoi suhteeseen. Joo just
Vierailija kirjoitti:
24* siis
Vierailija kirjoitti:
AP. Sanoi että kohta..
Mulla näkyy ostikosta vain:
Petin naistani minun kodissani vieraan kanssa-Naiseni pamahti kotiini ja jäimme kiinni. Nyt naiseni ei suostu poistumaan asunnostani ennen k...
Mutta veikkaan silti, että aikuiset ihmiset voisivat jakaa asunnon k...n kestoon saakka.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisystävänsä seisoo siinä vieressäsi kun kirjoitat av:lle?
Ongelma kuin ongelma, av tietää vastauksen.
Sataako Porvoossa vettä?