Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mitenkään saa orgasmia seksissä, mies saa aina, tuntuu epäreilulta

Vierailija
13.07.2017 |

Seksin jälkeen makaamme sängyllä, mies huohottaa vieressä kuinka ihanaa oli, kuinka kiihottava olen, kuinka paljon hän nautti. Minä en saanut edes pientä seksuaalista nautintoa. Toki nautin puuhasta läheisyyden ja rakkauden kannalta, on mukava tuottaa toiselle nautintoa, mutta silti mulla on usein jotenkin pettynyt ja alakuloinen fiilis. Jotenkin sitä joka kerta sortuu ajattelemaan "nyt olen niin kiihottunut ja märkä, yhdyntä tuntuu varmasti ihanalta nyt, nautin aivan varmasti!", mutta lopulta se aina tuntuu kummalliselta ja hieman epämiellyttävältä. Ja petyn jälleen kerran itseeni ja maailmaan. Kontrasti miehen tuntemusten ja minun pettymykseni välillä on jotenkin liian suuri. Seksin jälkeen mietin, että ei tämän näin kuuluisi mennä, tässä on jotain vialla. Ja mällit valuvat pikkuhousuihini päivän mittaan muistutellen minua miehen nautinnosta, jota minä en saanut jakaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sun oma mokas jos et saa orgasmia, jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmismeistaan.

Vierailija
2/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti vielä tosi nuori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sun oma mokas jos et saa orgasmia, jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmismeistaan.

Mikä on orgasmismi?

Vierailija
4/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin masturboidessa?

Jos saat, yhdistä se yhdyntään. 

Vierailija
5/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin 15 vuotta,että en saa orgasmia suuseksissä enkä yhdynnässä.Sitten tuli ero ja uuden miehen kanssa saan kumpaakin :) En olisi uskonut,mut kyllä,vaihtamalla parani!:)

Vierailija
6/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen kykene saamaankaan orgasmia, vaan nauttimaan siitä passiivisesta hieronnasta ja ihon kosketuksesta. Orgasmi naisella on samanlainen urbaanilegenda, kuin Walt Disneyn syväänjäädytys.

Vierailija
7/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelma on päinvastainen.. mä tulen helposti ja aika pian, joka kerta. Mies ei aina, mutta se tuntuu olevan mulle enemmän ongelma.. puhutaan kyllä avoimesti ja uskon, että jos häntä ihan hirveästi asia vaivaisi, niin se kyllä sanoisi.

Mä aloin nauttimaan seksistä vasta hänen kanssaan, aiemmin tulin vain kun olin itsekseni.

Vierailija
8/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epäreiluahan tuo on. Ja ihan syystä tuntuukin siltä. Kuulostaa, ettet saa tuosta touhusta niin paljon, että viitsisit kovin usein vaivautua. Seksi ei ole järki-asia. Mutta tuossa ei kyllä ole mitään järkeä.

En minäkään saa miehen kanssa orgasmia. Ja seksiä on miehen mieliksi ajoittain. Mutta ei tuohon vaan halua ryhtyä pelkästään toisen mieliksi ihan älyttömän usein.

Mällien valuminen estetään meillä sillä, että mies käyttää kumia. Jaa edes yksi ärsyttävä jälkivaikutus pois.

Vierailija
9/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin ihania tällaset, jotka luulee olevansa ehdottoman oikeassa. Eivätkä osaa edes kyseenalaistaa sitä.

Vierailija
10/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko orgasmin masturboidessa?

Jos saat, yhdistä se yhdyntään. 

Mulla ainakin se ukon muna on siinä tiellä.

Vierailija
11/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut pelkän yhdynnän aikana mieheni kanssa orgasmin 4 kertaa meidän 1,5v kestäneen suhteen aikana. Ollaan kokeiltu eri asentoja yms, mutta ei oikein auta. Mies osaa kyllä käsin hoitaa mut huipulle, joten tekeekin sen yleensä ennen yhdyntää. Ja ollaan kumpikin tyydytettyjä.:) Joskus mulla on sellainen olo, että haluan vain hellyyttä rakastelun muodossa ja silloin ei tosiaan ole itsellä tuleminen mielessä. Saan melkein samaa nautintoa itse yhdynnän läheisyydestä kuin orgasmista, joten mulle ei aina ole niin väliä, tulenko itse. Joskus mies on tyydyttämässä mua kädellään, mutta mulla tulee tunne, että haluan vain hänet lähelle, joten vedän hänet päälleni tms.

En tiedä, onko se jotenkin outoa, mutta näin meillä. Olen rehellisesti ensimmäistä kertaa elämässäni suhteessa, jossa olen tyytyväinen seksielämääni.

Vierailija
12/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat exältäni. Hän oli hyvin kiihottunut esileikistä, mutta itse penetraatio ei vissiin tyydyttänyt ollenkaan. Hän sanoi, että saa itse masturboimalla helposti orgasmin. Mutta vain G-pistettä koskettelemalla, klitoris ei hänelle tuottanut mitään tuntemuksia. Yritin tuota G-pistettä sormettaa useita kertoja, mutta en osannut sitä tehdä oikein :(

Olisin halunnut harjoitella sitä enemmän, mutta ex usein sanoi, että "tuutko jo sisään" eli jostain syystä  ei halunnut että opetellaan kuinka saadaan hänellekin orgasmi. Ja sitten valittaa, että hänkin haluaisi saada orgasmin, mutta ei halua opettaa minua siihen.... wtf mitä tein väärin?

Vierailija
13/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän seksi pelkkää yhdyntää? No ei ihmekään jos et saa. Mies voisi käyttää jotain muutakin kuin kaluaan sinun tyydyttämiseesi.

Vierailija
14/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL, jos näin olisi niin ikinä ei tulisi harrastettua seksiä kahdestaan vaan kumpikin runkkailisi yksinään :D

Vierailija
15/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on orgasmismi?

Kuten orgasmi mutta vähän enemmän

Vierailija
16/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia. Meillä vuosikausien suhde ja ikinä en ole puolison kosketuksesta saanut orgasmia. Aina vieläkin jaksan toivoa ja yrittää, mutta ei. Suuseksi voisi ehkä auttaa, mutta mies ei ole sen kannalla.

Vierailija
17/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, jos näin olisi niin ikinä ei tulisi harrastettua seksiä kahdestaan vaan kumpikin runkkailisi yksinään :D

Lol vaan itsellesi. Ydessäkin runkatessa kumpikin on vastuussa omistaan.

Vierailija
18/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän seksielämä ei kirjoituksen perusteella vaikuta kovin hohdokkaalta .

Vierailija
19/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol vaan itsellesi. Ydessäkin runkatessa kumpikin on vastuussa omistaan.

Silloin miehen ei kylläkään pitäisi yhtyä naiseen, koska se ei tuota ap:lle nautintoa vaan päinvastoin. Eli molempien pitäisi hoitaa asia muulla tavoin.

Vierailija
20/38 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä orgasmin yksin ollessani ja olen yrittänyt opettaa miestä tekemään samaa mulle, mutta se ei tunnu yhtään samalta miehen tekemänä, ja yleensä itse kyllästyn siihen mihinkään johtamattomaan vemputukseen ja pyydän miestä lopettamaan. Hän kovin mielellän antaa mulle suuseksiä, mutta en yhtään tykkää siitä, koska se ei tunnu miltään enkä pysty rentoutumaan, kun mietin vain maistuuko se pahalta tms.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän