En mitenkään saa orgasmia seksissä, mies saa aina, tuntuu epäreilulta
Seksin jälkeen makaamme sängyllä, mies huohottaa vieressä kuinka ihanaa oli, kuinka kiihottava olen, kuinka paljon hän nautti. Minä en saanut edes pientä seksuaalista nautintoa. Toki nautin puuhasta läheisyyden ja rakkauden kannalta, on mukava tuottaa toiselle nautintoa, mutta silti mulla on usein jotenkin pettynyt ja alakuloinen fiilis. Jotenkin sitä joka kerta sortuu ajattelemaan "nyt olen niin kiihottunut ja märkä, yhdyntä tuntuu varmasti ihanalta nyt, nautin aivan varmasti!", mutta lopulta se aina tuntuu kummalliselta ja hieman epämiellyttävältä. Ja petyn jälleen kerran itseeni ja maailmaan. Kontrasti miehen tuntemusten ja minun pettymykseni välillä on jotenkin liian suuri. Seksin jälkeen mietin, että ei tämän näin kuuluisi mennä, tässä on jotain vialla. Ja mällit valuvat pikkuhousuihini päivän mittaan muistutellen minua miehen nautinnosta, jota minä en saanut jakaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen kykene saamaankaan orgasmia, vaan nauttimaan siitä passiivisesta hieronnasta ja ihon kosketuksesta. Orgasmi naisella on samanlainen urbaanilegenda, kuin Walt Disneyn syväänjäädytys.
Älä puhu poika paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Saan kyllä orgasmin yksin ollessani ja olen yrittänyt opettaa miestä tekemään samaa mulle, mutta se ei tunnu yhtään samalta miehen tekemänä, ja yleensä itse kyllästyn siihen mihinkään johtamattomaan vemputukseen ja pyydän miestä lopettamaan. Hän kovin mielellän antaa mulle suuseksiä, mutta en yhtään tykkää siitä, koska se ei tunnu miltään enkä pysty rentoutumaan, kun mietin vain maistuuko se pahalta tms.
Ap
Sää vaaan olet let lepso.
Varo tai susta tulee niin kuin musta, 33v katkera vanha kurppa joka ei ikinä halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sun oma mokas jos et saa orgasmia, jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmismeistaan.
LOL, jos näin olisi niin ikinä ei tulisi harrastettua seksiä kahdestaan vaan kumpikin runkkailisi yksinään :D
Lol vaan itsellesi. Ydessäkin runkatessa kumpikin on vastuussa omistaan.
Silloin miehen ei kylläkään pitäisi yhtyä naiseen, koska se ei tuota ap:lle nautintoa vaan päinvastoin. Eli molempien pitäisi hoitaa asia muulla tavoin.
Juuri tuostahan tuossa on kyse. Nainen on oletettavasti lepakko.
Vierailija kirjoitti:
Saan kyllä orgasmin yksin ollessani ja olen yrittänyt opettaa miestä tekemään samaa mulle, mutta se ei tunnu yhtään samalta miehen tekemänä, ja yleensä itse kyllästyn siihen mihinkään johtamattomaan vemputukseen ja pyydän miestä lopettamaan. Hän kovin mielellän antaa mulle suuseksiä, mutta en yhtään tykkää siitä, koska se ei tunnu miltään enkä pysty rentoutumaan, kun mietin vain maistuuko se pahalta tms.
Ap
Tuolle ei taida oikein voida tehdä mitään. Pystyt ilmeisesti kiihottumaan riittävästi vain yksiksesi, joten ehkä kannattaa suosia sitä seksin harrastamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sun oma mokas jos et saa orgasmia, jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmismeistaan.
Nää on niin ihania tällaset, jotka luulee olevansa ehdottoman oikeassa. Eivätkä osaa edes kyseenalaistaa sitä.
Naisia joiden mielestä mies on vastuussa heidän seksuaalisuudestaan.
Älä anna miehen yhtyä ennen kuin olet saanut orgasmin. Tai keskeytä yhdyntä ennen kuin mies saa orgasmin. Lisää motivaatiota opetteluun ja sinun huomioimiseen ja auttaa myös miestä ymmärtämään sinua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin 15 vuotta,että en saa orgasmia suuseksissä enkä yhdynnässä.Sitten tuli ero ja uuden miehen kanssa saan kumpaakin :) En olisi uskonut,mut kyllä,vaihtamalla parani!:)
Vaihtaminnen todellakin joskus kannattaa. Minäkin luulin pitkään että seksi on niin tylsää että enemmin runkkaa. Kunnes vaihdoin naista ja ymmärsin miksi seksi on hienoa.
Ap:n ongelma lienee osittain se ettei hän heittäydy nautintoon. Seksin aikana pitää miettiä vain omaa nautintoaan ja kumppaninsa nautintoa. Jos mies ei mielestäsi osaa tuottaa sulle nautintoa, sun pitää ottaa ohjat omiin käsiin.
Mikä on mielentilasi silloin kun saat itseksesi? Koita löytää samanlainen flow miehen kanssa. Ja sitten voisitte kokeilla jotain seksilelua.
Rentoutumista auttaa lämmin kylpy tai suihku. Ota se mies mukaan ja anna sen pestä sut. Sinä rentoudut eikä tartte pohtia maistuuko silliltä aktin aikana.
Rentoutumista varten tarvitaan myös esileikkiä. Keksikää miehen kanssa joku kiva, vaikka että levitättä rasvaa toisiinne tai hierotte ölyllä, yms. Älkääkä edetkö nopeasti vaan niin että kauppalistat ja veroilmoituksen unohtuu.
Laittakaa kännykät pois päältä, kääntäkä kellot seinään päin, jne.. verhot kiinni, niin etten näe ajan kulua mistään. Olet vaan siinä eikä ole kiire minnekään. Keksikää seksileikkejä, jotka hidastavat rytmiä ja antavat tilaa naurulle.
Siitä se lähtee.
Korvien välissähän tuo ongelma taitaa olla. Siinä hommassa pitää tosiaankin rentoutua ja heittäytyä mukaan tunteeseen, eikä miettiä mitä toinen ajattelee tai nyt mun on saatava. Varmasti jää saamatta. En mäkään saanut ennen miehen kanssa yhdynnässä, mutta alkoi huolehtimaan mun tyydytyksen aina eka ja sitten vasta yhdyntä. Kappas vaan mun keho jotenkin heräsi ja aloin saamaan monella tapaa orgasmin myös yhdynnässä. Haluan myös seksiä nykyään enemmän :-)
Minä en pystyisi miehenä olemaan naisen kanssa jolle en pytyisi orgasmia tuottamaan. Naisen nautinnon näkeminen tuottaa minulle aivan järkyttävän naitinnon. Enkä todellakaan syyttäisi naista, vaan minä en ole joko riittävän taitava tai sopiva naiselle.
Ja nainen ei todellakaan maistu pahalta jos on puhtaat paikat ja on terve.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ongelma on päinvastainen.. mä tulen helposti ja aika pian, joka kerta. Mies ei aina, mutta se tuntuu olevan mulle enemmän ongelma.. puhutaan kyllä avoimesti ja uskon, että jos häntä ihan hirveästi asia vaivaisi, niin se kyllä sanoisi.
Mä aloin nauttimaan seksistä vasta hänen kanssaan, aiemmin tulin vain kun olin itsekseni.
Meillä prikulleen sama! Ootkohan minä? :D
Jos pystytte puhumaan seksistä ja miehesi on kiinnostunut myös sinun nautinnosta (etkä valehtele/näyttele saavasi vaikket saa), niin ei hätää. Kyllä se O sieltä voi vielä sopivalla hetkellä tulla. Täytyy vaan ensin tietää itse mistä tykkää ja mistä ei ja sitten kokeilla niitä yhdessä. Suosittelisin menemään pesulle ja sen jälkeen sitä suuseksiä kun kerran mieskin sitä mielellään antaa. (Jos taas miestä kiinnostaa vain oma nautinto niin mies vaihtoon äkkiä.)
Itse en ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä, en edes vaikka lisukkeena olisi seksilelu tai sormet (yleensä ne vain häiritsee siitä itse yhdynnästä nauttimista). Onneksi nykyinen mies osaa antaa hyvää suuseksiä ja haluaa minun nauttivan. Saa kyllä kaikkea hyvää sitten itsekin. :)
Tsemppiä!
Joo, taitaa olla aika vakio-ongelma tässä.
Nainen (ap) ei pysty tulemaan miehen läsnäollessa, miettii varmaan miltä näyttää yms (kun miettii alakertansa makuakin).
Hoidoksi suosittelen masturbointia orgasmiin asto toisen läsnäollessa; alkuun vaikka pimeässä peiton alla, siitä sitten pikkuhiljaa siihen että toinen saa jo oikein katsella (ja oppia katselemalla mistä ap pitää).
Siitä se läjtee, mutta kokemukseni mukaan ap:n kaltaiset naiset eivät (estoisuutensa/estojensa vuoksi) useinkaan moiseen harjoitukseen edes ala.
Toivottavasti rohkeus löytyy, jos ei niin edessä tuskisesti hiipuva, eroon päättyvä suhde.
Miehenä mulla ainakin tulee vaan vaikeuksia niiden kumppaneiden kanssa, jotka oikein keskittyy mun orgasmiin. Tulee itselle vaan painetta että nyt pakko laueta ja tunnelma vesittyy kahden välisestä hetkestä tekniseksi suoritukseksi.
En minäkään saanut ekan kumppanin kanssa. Nyt uuden kumppanin kanssa olen pystynyt kertomaan asiasta. Kun sain itse kädellä, olemme vähitellen pystyneet siirtämään orgasmin yhdyntään. Ensin minä avustin kädellä, sitten mies. Näin saan joka kerta. Ilman kättä en vieläkään, mutta mitä sitten. Ilmeisesti klitta on väärässä paikassa, jotta se saisi tarpeeksi kiihotusta pelkästä naimisesta. Kaikkia mahdollisia asentoja on yritetty, jopa kynttilänjalkaa. Saan siis nyt joka kerta ja se riittää.
N33
Tässä sotketaan kaksi ihan eri asiaa: miehen laukeaminen ja orgasmi. Useimmat (edes miehet) eivät tiedä niiden erosta, enkä itsekään ole satojen yhdyntöjen aikana kertaakaan saanut orgasmia. Lauennut olen toki aina ja orgasminkin kokenut, mutta vain omin käsin...
Jatka opettamista! Ja tuskin maistuu pahalle jos mielellään sitä tekee..:)