Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsia tehdä, jos vihaa teinejä?

Vierailija
13.07.2017 |

Mua ällöttää jo pelkästään teinien valokuvat. Erityisesti poikien, mutta kyllä tyttöjenkin.

Oppiiko sitä omaa teiniään sietämään? Pikkulasten kanssa olen viettänyt paljon aikaa ja heistä tykkään, samoin alakoululaisista, mutta pelottaa, että teini-iässä homma leviää käsiin jo pelästään teinivihan vuoksi.

Onko jollain ollut teinivihaa, joka on laantunut, kun omat lapset ovat kasvaneet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin ongelmaisen ihmisen kannata tehdä lapsia. Aikuinen, joka "vihaa teinejä".

Vierailija
2/10 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko teinejä tehdä, jos vihaa lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nykyteini on niin ihana, että odottaa vain sitä suurempaa pyyteetöntä tykkäämistä. Sitähän hyö itekin harrastaat koululoissaan kaikkia erilaisia ja paljon rakkautta vaativia ikätovereitaan huomioidessaan.

Vierailija
4/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se teini-ikä loputtomasti  kestä! Varmaan rankinta aikaa uhmaiän jälkeen mutta ohi menee ja aikuistuttuaan oppii taas arvostamaan uudelleen vanhempiaan. Itse olin kamala teini, mutta nyt mitä parhaimmat välit vanhempiini. :)

Vierailija
5/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muista enää itseäsi teininä? Vihasitko silloin itseäsi? Rakastat varmasti sitä omaa lastasi teininäkin.

Mun mielestä varsinkin teinipojat on niin hellyyttäviä,kun ne on vielä niin eksyksissä.

Vierailija
6/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa ne teineinä Teini Rescue -järjestölle. He etsivät teinille hyvän kodin ja monet ihmiset haluavat ottaa teinejä.

Samalla saat itsellesi steriloinnin 40€:lla.

Vierailija
7/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jättää väliin koska jokaisesta lapsesta kasvaa teini.

Ja vaikka ei teinejä edes vihaisi niin suurin osa sen ikäisistä on todella ärsyttäviä välillä. Ongelmateinit ovat sitten ihan oma juttunsa.

Yritän juuri saada 16v. nousemaan sängystä aamiaiselle ja klo on 14...jep jep. 

Vierailija
8/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lapsia tehdä jos vihaa aikuisia?

Vierailija
9/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista nyt lääkitys ainakin ensin ennen kuin rupeat lisääntymään.

Vierailija
10/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää jo pelkästään teinien valokuvat. Erityisesti poikien, mutta kyllä tyttöjenkin.

Oppiiko sitä omaa teiniään sietämään? Pikkulasten kanssa olen viettänyt paljon aikaa ja heistä tykkään, samoin alakoululaisista, mutta pelottaa, että teini-iässä homma leviää käsiin jo pelästään teinivihan vuoksi.

Onko jollain ollut teinivihaa, joka on laantunut, kun omat lapset ovat kasvaneet?

Olet vaan kateellinen teineille. Olet huomannut että teini-ikäisetkin pesevät sinut älyssä ja harrastuksissa. Sinua harmittaa nähdä kauniita hyvätuulisia ihmisiä jotka najttivat ensimmäistä kertaa elämässään yhteenkuuluvuuden tunteesta kaveriporukoiden muodostuessa. Sinä jäit siitä paitsi ja olet katkera. Ei se ole niiden teinien vika. Ei kannata hermostua jos pari teiniä sulle hihittelee junassa tai kaupassa. Välillä näyttävät kuvia kotonakin ja ihan syystä ovat hihitelleet. Kenessäkään teinissä ei ole mitään vikaa. Vain itsessäsi.