Poikkis sanoi "sä et sitten sipsejä osta, onko selvä" vaikka olen hoikka
Olen 19-vuotias ja poikaystävä 22. Olen mitoiltani 166cm ja 54kg. Olenko lihava?
Kommentit (38)
Surkee provo. Jätä se mielikuvitus ukkos.
Fiksu poikkis. Sipsejä epäterveellisempää ei ole. Pelkkää rasvaa ja hiilihydraatteja. Ja rasvakin halvoissa sipseissä tyydyttynyttä. Vaikka olisit 44, sinut pitäisi lihottaa millä muulla tahansa kuin sipseillä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sanonut. Keksit koko jutun.
Juuri näin. Huvittaa nämä tarinat. Jokainen menee täydestä aina.
en minäkään sietäisi sipsejä syövää tyttöystävää, se pelkkä haju noista sipseistä on kuvottava. Viestii todella alhaista sivistystasoa vedellä noita kasviöljyssä uppopaistettuja suola-perunalastuja. Aivan kuten joten mcnuggetit.. hyi helvetti. Tai tupakointi sisätiloissa. Tai dokaaminen.
Poikkis. Sanompa. Limukkaa.
En kestä tätä ketjua, mutta p*skaahan aloitus onkin 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei hoikkuus ole mikään tekosyy syödä epäterveellisesti.
Ai ikinä ei saisi syödä mitään epäterveellistä? Kukahan jaksaa hengailla kontrollifriikin terveysnatsin tiukkiksen kanssa, paitsi toinen samanlainen.
Olethan kunnon tyttis ja kuuntelet tarkalla korvalla poikkiksen toiveita etkä naputa vastaan, jookos?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on syödä jotain sipsejä? Tai karkkia? Tai juoda limukkaa?
Täysin turhia "hyödykkeitä".
Sitä järkeä että ne on hyvän makuisia. Vaikka ne onkin ravinnollisesti turhia niin mitä sitten? En minä ainakaan halua elää elämääni vältellen kaikkia epäterveellisiä ruokajuttuja joiden mausta tykkään.
Sulla on ihan sama painoindeksi kuin minulla. Ja oon kyllä mielestäni selvästi hoikka. Tänään ostin sipsejä, edellisestä kerrasta on pari kuukautta aikaa. Välillä ne maistuu hyvältä. Nou problem.
Tuskin olet 19v, taisi tulla tuo ykkönen vahnigossa. Meillä on kesätöissä ikäisiäsi ja nuorempiakin ja kukaan ei kirjoittaisi tuollaista p******
Mutta; jos haluat syödä sipsejä, niin syöt sipsejä. Omilla rahoillasi jos ostat. Mikä ongelma? Ja miksi antaisit kenenkään määrätä itseäsi. Jos painosi jotenkin askarruttaa sinua, tee jotain tai hanki vaikkapa elämä.
Kai sanoit että syöt tasan sitä mitä tykkäät, ja ostit ne sipsit?
Vierailija kirjoitti:
Sipsit aiheuttaa syöpää.
Jos haluaa sipseistä saada syövän, niitä pitäisi syödä joka päivä vähintään oman painonsa verran.
Miten tämä liittyy sun painoosi. Sanoiko, että ei painon takia saa ostaa?
Jos mun poikkis tai tyttis tai avokki tai masuasukki tai esikko, tosikko, pikku-kakkonen tai oikeastaan kuka vaan kieltäisi tai komentaisi mua tekemään / olemaan tekemättä ihan mitä tahansa loppukaneetilla "onko selvä", hän saisi palkakseen lähinnä ikävystyneen silmäyksen ja demonstraation juuri siitä epätoivotusta toiminnasta.
Juu niin varmasti sanoi. :D juujuu