Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimistotyöntekijä? Päästelläänkö teidän työpaikalla suolikaasuja?

Vierailija
13.07.2017 |

Itse hieman rupsuttelen ja toivon etteivät muut kuule. Tai haista :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se tehdään vessassa. Vessaan saa mennä silloin, kun siltä tuntuu. Vahingon sattuessa tietysti eri asia, mutta aika piittaamaton ja lasika saa olla, jos ei vessaan viitsi mennä.

Vierailija
2/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se tehdään vessassa. Vessaan saa mennä silloin, kun siltä tuntuu. Vahingon sattuessa tietysti eri asia, mutta aika piittaamaton ja lasika saa olla, jos ei vessaan viitsi mennä.

Kuka menee vessaan muuten kuin kuselle tai paskalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolikaasuja ei päästellä missään sisätiloissa muiden läsnäollessa. Toimistossa ei varsinkaan. Jos se ei onnistu, niin jonkinlainen (mielen)terveysongelma lienee kyseessä.

Vierailija
4/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolikaasuja ei päästellä missään sisätiloissa muiden läsnäollessa. Toimistossa ei varsinkaan. Jos se ei onnistu, niin jonkinlainen (mielen)terveysongelma lienee kyseessä.

Suolistosairaudet luokitellaan nykyään sitten mielenterveysongelmiksi.

Vierailija
5/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hankittiin juuri suolikaasugrilli. hyvin makkarat paistuu.

Vierailija
6/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuppailen konottorissa vapautuneesti. Jos joku pahastuu, niin pahastukoon keskenään.

Vierailija
7/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen ihan vapaasti ja runsaasti. Eteenkin valkosipuliruokien jälkeen. Joskus tää on johtanu siihen että olen saanut oman huoneen ja päässyt siten pois avokonttoreista :D

Tehokkuus nousee ja tulee pomolta kiitosta ja bonusta päälle vrt ylistressaantuneet äänekkäässä avokonttorissa.

Piereminen on kilpailuetu.

Vierailija
8/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistossa parasta päästää äänetön ja sitten vierittää syy jolleki toiselle :D

Vierailija
9/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuppailen konottorissa vapautuneesti. Jos joku pahastuu, niin pahastukoon keskenään.

Pahastuu? Meillä yhdessä nautiskellaan ja arvioidaan pierujen laatua.

Vierailija
10/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma huone, joten rupsuttelen miten haluan. Pistän oveen punaiset palamaan, jos haiskahtaa kampaamokatkulta.

Vierailija
11/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruhuumori menee (lyhyenä) sketsinä televisiossa, mutta jos vieras,naapuri,sukulainen tms. tulee minun kotiini tai mökilleni sitä harrastamaan, katson hänet ns. II-ihmiseksi, jota en todellakaan arvosta. Osoittaa ihmisessä sivistymättömyyttä. Kotonaan tehkööt mistä tykkää ;) 

Vierailija
12/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka menee vessaan muuten kuin kuselle tai paskalle?

Mm. ilmavaivaiset, sidettä tai tamponia tms. vaihtavat, lääkettä piikittävät jne. Jos ei jaksa odotella seuraavaan pissaan tai kakkaan, niin menee vessaan päästämään ilmat ulos.

Vierailija
13/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä kyllä kukaan täällä pieremään rupea. Tupakilla porukalla käydessä jos ilmavaivoja niin siirtyy yleensä sitten kauemmas piereskelemään. Eikä kukaan ilmoita erikseen lähtevänsä vessaan pieremään, sen kun menee sinne tekeen mitä haluaa, ketään kiinnosta.

Itsehän toki piereskelen vapaasti, sillä mulla on oma huone jossa ei ikinä käy muita :D

Vierailija
14/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäg kirjoitti:

Pieruhuumori menee (lyhyenä) sketsinä televisiossa, mutta jos vieras,naapuri,sukulainen tms. tulee minun kotiini tai mökilleni sitä harrastamaan, katson hänet ns. II-ihmiseksi, jota en todellakaan arvosta. Osoittaa ihmisessä sivistymättömyyttä. Kotonaan tehkööt mistä tykkää ;) 

Minkä luokan ihminen katsot itse olevasi?

Vierailija
15/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sattuu napsahtamaan sellainen hiljainen hiihtäjä.

Vierailija
16/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen täällä avokonttorissa äänettömiä fiisuja. Kun duunikaverit lähteneet kotiin, päästelen oikein kunnolla töräytellen. Meillä koneellinen ilmastointi, joka on säädetty huutamaan täysillä, ilmastointikanavat tuossa ihan korvan juuressa. Varmaan piereskelyjen takia meidän ilmastointilaitteessa on väännetty nupit kaakkoon. Aah, kohta tulee taas...

Vierailija
17/17 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse väänsin ripulit viereisen konttorin roskikseen. Ensi viikolla tulossa uusi työntekijä sinne.