Poikkis sanoi "sä et sitten sipsejä osta, onko selvä" vaikka olen hoikka
Olen 19-vuotias ja poikaystävä 22. Olen mitoiltani 166cm ja 54kg. Olenko lihava?
Kommentit (38)
Ehkäpä ostat niitä sipsejä joka helvetin kerta ja ukkoa vaan vituttaa
Ja vähän aikaa kun olet sipsuja mussuttanut niin oletkin yllättäen 166/104. Ja sinkku.
Onhan tossa vielä matkaa siihen alle 50 kiloon... sanompahan vaan.
M22
Et ole lihava. Olet hyvin hoikka. Jätä poikaystäväsi jos jatkaa moista kettuillua.
Mitä järkeä on syödä jotain sipsejä? Tai karkkia? Tai juoda limukkaa?
Täysin turhia "hyödykkeitä".
No jos poikkis vaikka aattelee, että kun sinä ostat sipsejä niin poikkis syö niistä kuitenkin osan ja poikkis ei oikeesti haluais niitä syödä jotta poikkis ei syö epäterveellisesti? Joten haluaa ettet osta ettei tule itse syödyksi niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vähän aikaa kun olet sipsuja mussuttanut niin oletkin yllättäen 166/104. Ja sinkku.
Muutaman rekkalastillisen saa kyllä sipsejä mussuttaa menemään, että lihoo yli satakiloiseksi.
Minä olen puolestani kieltänyt mieheltä sipsien syönnin. Yöllä sängyssä.
Onko poikaystävä lihava?
Monilla lihavilla miehillä on hoikka tyttöystävä egobuustina.
Höpö höpö sä oot taas se sama sekopää joka tekee näitä ihmeellisiä aloituksia. 0/5 kaikki sun keskustelus nolo.
Onko rahat tiukilla? Kannattaa muutenkin syödä kunnon ruokaa eikä korvata aterioita naposteltavilla.
Varmaan sanoit poikkikselle, että sä et sitten osta sitä kaljaa. Ei ole terveen parisuhteen merkki määrätä toisyen syömisiä. Yhdessä tietty voisitte ottaa kesän terveyshaasteen ja jättää sipsit, kaljat ym ostamatta.
Ei hoikkuus ole mikään tekosyy syödä epäterveellisesti.
Ukkoa harmittaa kun ostat sipsejä eikä itse voi vastustaa kiusausta vaan rohmuaa suurimmanosan :D Yrittää pitää omaa painoaan kurissa!
Poikkis.