Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pinttynyt haju muovilattiassa..

Vierailija
13.07.2017 |

Eli siis, about viikko sitten muutin uuteen (mulle uuteen oikeasti vanhaan) kerrostalo asuntoon, ja täällä on tällänen siisti muovimatto lattiana, tollanen puukuvioinen. Mutta keittiössä on pieni ongelma. Yks kohta nurkassa tosta lattiasta haisee ihan kamalalle pinttyneelle ja ummehtuneelle roskalle, ja siinä näkyy ihan haaleesti joku kellertävä läikkä joka ei mun melestä kuulu puun kuvioihin mukaan. En osaa sanoa et miten siihen on tullu toi haju, tiedän ettei edellisellä asukkalla ollut lemmikkejä et mun paras arvaus on että siihen on jotenki roskapussista valunu jotku roskamehut. Mitenhän tosta hajusta pääsis eroon jollain kotikonsteilla? Se ns. tahra ei haittaa kun se ei edes näy jossei sinne kyyki ja oikeen tarkasti kato, mutta hajusta tahdon eroon. Oon siis tietty pessyt sen ihan perus lattianpesuaineella, jollain sitruunaisella yleispuhdistusaineella, ja eilen keittelin vesi/domestos sopan jolla hinkkasin sitä mutta haju ei silti lähtenyt. Nyt mulla on siellä vesi/väkiviinaetikka seos lattiassa likoomassa, ajattelin ruokasoodaa lisätä siihen soppaan myös vielä jos auttaisi.. Mutta en tiedä auttaako tai lähteekö haju tolla, eli siis pliis jotain keinoja jos tämä ei toimi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla ongelma syvemmällä, jolloin ei mikään putsaus auta. 

Vierailija
2/2 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla