Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari deittineuvoa naisille, joille on netissä paljon miehiä tarjolla

Vierailija
12.07.2017 |

Älkää tehkö liian rajua esikarsintaa miehille, koska silloin saatatte antaa liian paljon painoarvoa sinänsä merkityksettömille ominaisuuksille tai merkityksettömän pienille eroille henkilöiden välillä. Rajatkaa ennemmin vain sellaiset miehet pois, joilla on ominaisuuksia, joita ette ehdottomasti hyväksy.

Käykää mieluummin lyhyillä treffeillä monien miesten kanssa kuin pitkillä treffeillä muutaman miehen kanssa. Kasvotusten jutellessa tulee tutustuttua ihmiseen tavalla, joka ei oikein netissä onnistu. Kaikki hyvät miehet eivät ole kirjallisesti hyviä, ja toisaalta moni epäsopiva mies saattaa olla turhankin hyvä.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti joku ilmianto mun kommentin jossa sanoin syyt jotka karsii miehet mun listalta?

Noh. Tässä uusiks lista hylkyyn johtavista syistä:

30+ ikä

Kalju

Läski

Parrakas

Rintakarvallinen

Alle 180cm

N26

Tämä on hyvä esimerkki huonosta esikarsinnasta. Mitä järkeä on karsia pois parrakas mies? Eikö miehelle saa kasvaa parta ollenkaan? Vai eikö sinulle oikeasti kelpaa elämänkumppaniksi mies, joka on sattunut jossain vaiheessa elämäänsä pitämään partaa?

Ap

Seksi on mulle tärkeää parisuhteessa ja mä en pysty pitämään parrakasta miestä seksuaalisesti haluttavana. Samoin jos mies on surkea sängyssä, niin vaihtoon menee.

N26

Minusta on hassua rajata miehiä pois sellaisen ominaisuuden perusteella, joka on viidessä minuutissa muutettu. Samoin nuo tasalukuihin perustuvat rajat (180 cm, 30 v) ovat ihmeellisiä - 179 cm hyväsydäminen, luotettava ja mestaripanomies karsiutuu, mutta sentin pidempi naisvihaajanarsisti pääsee treffeille. Tärkeä sentti.

Ap

Hyvä pointti, mutta naiset taitavat miettiä näitä kriittisesti ("järjellä") aika harvoin ja vähän.

Miksi sinua kiinnostavat naiset, jotka eivät ajattele järjellä? Lähestyisit niitä, jotka ajattelevat. Jatkuva valitus naisten "vääristä kriteereistä", vaikka voisi yksinkertaisesti ohittaa sellaiset naiset, jotka laittavat tyhjäpäisiä kriteereitä.

(Ei, itselläni ei ole nettideitti-ilmoitusta eli ei ole oma lehmä ojassa. Silloin kun oli, ohitin ihan valittamatta miehet, joilla oli kriteereinä asioita, jotka joko eivät sopineet itseeni tai joita pidin tyhjäpäisinä.)

Järkevä nainen ei ole läheskään aina kovin naisellinen.

Sovinismi ei ole koskaan haluttava piirre. Yksi syy miksi puhua netissä pitkään niin todennäköisesti tämmöinen paljastaa itsensä eikö tarvitse kummankaan aika tuhlata tapaamalla.

Vierailija
82/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten hassu juttu, mikä jälleen kerran tulee vastaan. Pk-seudulla asuvat sanovat, että siellä on niin hyvä asua, koska kaikki palvelut,aktiviteetit ja nähtävyydet ovat niin lähellä, mutta sitten kun tarkemmin miettii, niin ihan yhtä kaukana ne palvelut sielläkin ovat kuin täällä maalla. Varsinkin, jos ei ole autoa eikä halua mennä julkisilla. Ja sanotaan, että maalaisilla on pieni elinpiiri, mutta sitten kaupunkilainen voi noin vain sanoa, ettei suostu lähteä kotoaan kauemmas kuin kävelymatkan päähän. Niin, kummalla se pienempi elinpiiri sitten onkaan? 

Pääkaupunkiseutulaisena olen aivan samaa mieltä. Ruokakaupat, pankkiautomaatit, apteekit, postipalvelut, pizzeriat yms palvelut löytyvät kävelymatkan päästä, isommat kauppakeskukset, lääkäriasemat, leffateatterit, kirjastot, kuntosalit yms korkeintaan lyhyehkön bussimatkan päästä. Näitä palvelukeskittymiä on pääkaupunkiseudulla useita ja sen vuoksi itähelsinkiläiset eivät lähde Isoon Omenaan Espooseen vaan käyvät mieluummin lähellä olevassa Itäkeskuksessa. Länsiespoolaisia ei kiinnosta lähteä Vantaalle Jumboon vaan he asioivat lähempänä olevissa kauppakeskuksissa. 

Kun sitten pitäisi sopia treffit, ne sovitaan sellaisen paikkaan, johon kummallakin on suurinpiirtein sama matka tai ainakin mahdollisimman nopea tai kulkuyhteyksiltään helppo matka. Ja mikä tämä paikka on, riippuu ihan siitä, missä kumpikin asuu. 

Näin. Ja vielä kun ottaa huomioon julkisen liikenteen haasteet (aikataulut, reitit), niin voi olla, että minulla maalaisena menee omalla autolla suunnilleen sama aika lähteä treffeille naapurikaupunkiin kuin kaupunkilaisella julkisilla. 

Mutta näköjään joillekin se pk-seutukin on liian laaja deittailusäde, kun kävelymatkaa kauemmat kumppaniehdokkaat tarkoittavat etäsuhdetta. :D 

Sama nauratti minuakin. Mulla ei edes ystävät ja kaverit asu kävelymatkan päässä minusta. Tai no siskoni asuu, mutta ei muut. Olen asunut täällä koko ikäni ja mulle on ihan luontevaa kulkea julkisilla, vaikka siihen meneekin aikaa. Mutta en käytä toista tuntia aikaa matkoihin, jos perillä on tarkoitus olla vain 10-15 minuuttia (pikatreffit). En edes ystäviäni tavatakseni vaan silloinkin on tarkoitus viettää yhdessä aikaa vähintään tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elämänkumppanin, joka pitää minulle tärkeistä asioista ja on viehättäväkin vielä. Ei riitä, että lukee ja pelaa videopelejä, pitää olla sama maku ja pitää kirjoista ja peleistä oikeista syistä jne. Niin, ja tuon lisäksi pitää olla viehättäväkin vielä. Eikä tuossa ole kuin murto-osa vaatimuksistani. Silti täydellisiä miehiä löytyy vaikka millä mitalla.

Kirjoittelen pitkään ja harvat kutsun ulos. Inhoan treffejä ja ensimmäiset tapaamiset ovatkin lähinnä tarkistuksia, ettei mies ole joku häirikkö. "Treffeille" minulla on yleensä jopa ystäviä mukana.

No, neljä miestä ehdin tavata kymmenistä. Yhden kanssa olen asunut nyt kolme vuotta, loput viisi ovat läheisiä ystäviä - sekä minun että kumppanini kanssa. Kaksi näistä miehistä ovat oikein sydänystäviä, minulla kun on huonojen kriteerieni kautta tapa erotella tietynlaisia miehiä, jotka tulevat hyvin toimeen tietyssä seurassa.

Sitä en kiellä, ettenkö voisi olla onnellinen jonkun satunnaisen baarista löydetyn miehen kanssa. Varmasti sielläkin on hyviä ihmisiä, ystäviä ja kumppaneita. Mutta miksi deittailisin paljon satunnaista porukkaa, kun on varaa valita itselleen mieluisia ja keskittyä heihin?

Vierailija
84/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti joku ilmianto mun kommentin jossa sanoin syyt jotka karsii miehet mun listalta?

30+ ikä

Kalju

Läski

Parrakas

Rintakarvallinen

Alle 180cm

N26

Tämä on hyvä esimerkki huonosta esikarsinnasta. Mitä järkeä on karsia pois parrakas mies? Eikö miehelle saa kasvaa parta ollenkaan? Vai eikö sinulle oikeasti kelpaa elämänkumppaniksi mies, joka on sattunut jossain vaiheessa elämäänsä pitämään partaa?

Ap

Seksi on mulle tärkeää parisuhteessa ja mä en pysty pitämään parrakasta miestä seksuaalisesti haluttavana. Samoin jos mies on surkea sängyssä, niin vaihtoon menee.

N26

Minusta on hassua rajata miehiä pois sellaisen ominaisuuden perusteella, joka on viidessä minuutissa muutettu. Samoin nuo tasalukuihin perustuvat rajat (180 cm, 30 v) ovat ihmeellisiä - 179 cm hyväsydäminen, luotettava ja mestaripanomies karsiutuu, mutta sentin pidempi naisvihaajanarsisti pääsee treffeille. Tärkeä sentti.

Ap

Sä lienet mies, joka ajattelee naista materiaalina, jota voi alkaa muuttaa mielensä mukaiseksi. Ap taas etsii miestä, joka on puoleensavetävä ja kelpaa sellaisenaan.

Vierailija
85/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta ihan hyvä neuvo, mutta miten tuollainen käytännössä järjestyy? Jos ajatellaan, että mulla olisi esim ensi viikolla kahtena päivänä mahdollisuus töiden jälkeen käydä tunnin verran treffeillä, niin sopiiko ap yksien treffien per päivä sijasta kahdet treffit per päivä? Siis tapaa 4 treffikumppania ja kumpaakin 30 minuuttia? Sovitko samana päivänä treffattavien kanssa treffit samaan kahvilaan? Jos sovit, miten saat varmistettua, että heistä ensimmäinen ymmärtää lähteä ennenkuin toinen tulee? Ja ettei toinen tule etuajassa? Vai sovitko eri kahviloihin? Miten toimit, jos ensimmäisenä tapaamasi kanssa juttu luistaakin oikein hyvin eikä 30 minuuttia tunnu riittävän? Ilmoitatko vaan, että sori, mutta mun on nyt pakko lähteä, ja menet siihen toiseen kahvilaan? Vai annatko toisessa kahvilassa olevan odottaa, kunnes ensimmäisen kanssa on luonteva hetki päättää treffit? 

Vierailija
86/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä mm. karsivat miehet pois:

Ruokkoamaton pitkä parta, "elämän kova koulu" kuvauksena, eka yhteydenotto "moi", ei osaa keskustella vaan kommentit tyyliin "mjuuhh", alkaa raivota jstkn käsittämättömästä, ei kerro omia taustoja, mitä tekee, JÄNNÄMIES, kuvana joku alaston torso, naamaa ei näytetä, ryhmäkuva, jossa ei tiedä kuka tää heebo on, onhan näitä. Osalla ei kuvaa ensinkään. Jankuttaa.

Ai niin, ja on VARATTU.

Vierailija
87/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yhden lapsen yh ja karsin nämä:

- ei halua lapsia tai ei pidä lapsista

- tuo selvästi ilmi halunsa "elää", matkustella, ym eli ei halua asettua aloilleen vielä aikoihin

- allerginen kissoille tai koiranomistaja

- alhainen koulutustaso tai ei koulutusta

- todella ylipainoinen tai niin ruma, etten voisi mitenkään kuvitella ihailevani hänen ulkonäköään

- tupakoitsija

- tuo ilmi taipumuksen ryypätä usein tms

Haluan miehen, joka on valmis asettumaan aloilleen, jolla on elämässä jokin suunta eli töitä ja muita järkeviä suunnitelmia. Yhtään juoppoa en enää katsele, enkä tupakoitsijaa. Mulla ei ole enää aikaa tai halua katsella ja tunnustella, olisiko joku ihminen sopiva, vaikka hän esim ei haluaisi ihan vielä vakiintua.

Vierailija
88/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ ikä

Kalju

Läski

Parrakas

Rintakarvallinen

Alle 180cm

N26

Ap

N26

Ap

Hyvä pointti, mutta naiset taitavat miettiä näitä kriittisesti ("järjellä") aika harvoin ja vähän.

Miksi sinua kiinnostavat naiset, jotka eivät ajattele järjellä? Lähestyisit niitä, jotka ajattelevat. Jatkuva valitus naisten "vääristä kriteereistä", vaikka voisi yksinkertaisesti ohittaa sellaiset naiset, jotka laittavat tyhjäpäisiä kriteereitä.

(Ei, itselläni ei ole nettideitti-ilmoitusta eli ei ole oma lehmä ojassa. Silloin kun oli, ohitin ihan valittamatta miehet, joilla oli kriteereinä asioita, jotka joko eivät sopineet itseeni tai joita pidin tyhjäpäisinä.)

Järkevä nainen ei ole läheskään aina kovin naisellinen.

Noinhan se taitaa miesten mielestä mennä. Mutta silloin ei kannata ulista naisten järjesttömistä kriteereistä.

Niinpä. Miehen logiikka: "Järkevät naiset eivät ole naisellisia. Mutta miksi ihmeessä ne ihanata naiselliset naiset ovat niin sietämättömän tyhmiä?" 

Vierailija
89/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetteloitte tosi monenlaisia vaatimuksia.

Kuinka sitten selitätte, että ihan tavallinen kissaa haliva iloinen mies oli suosituin tutkimuksessa, toisena amistyylinen rento mies, ja vasta kolmantena älykkö hipsterimies? http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000922469.html

Suomalainen nainen kiinnostuu todennäköisimmin ihan tavallisesta kivasta, vähän pehmeästä miehestä ja miehestä, joka on rento ja tekee ihan perusfyysistä hommaa.

Vierailija
90/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin valtti Suomessa miehellä on, että hän on tavallinen, mutkaton ja vaatimattoman oloinen. Vaikka tällaisella palstalla voisi luulla kaikkea muuta.

Vierailija
91/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vinkkejä, juuri näin itse teen. 

Kriteerini:

- Yli 180 cm

- Maisterintutkinto

- 27-35-vuotias

- Kiinnostunut maailman menosta

- Kiinnostunut ulkomaista

Nämä kun täyttyy niin lähden muutaman viestin jälkeen kahvikupin ääreen. :) Jos olisin tiukempi, saattaisin lähteä rajaamaan pois ihmisiä jo pääaineen perusteella. 

N25

Kiitos, tämä on erittäin realistinen ja varmaan heijastelee aika monen 25 vuotiaan naisen rajaehtoja. Olen jotain tämän tapaista kyllä epäillytkin omien kokemusteni perusteella, siksi en olekaan deittaillut enää 10 vuoteen. En ole katkera vaan realisti.

Vierailija
92/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sitten selitätte, että ihan tavallinen kissaa haliva iloinen mies oli suosituin tutkimuksessa, toisena amistyylinen rento mies, ja vasta kolmantena älykkö hipsterimies? http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000922469.html

Suomalainen nainen kiinnostuu todennäköisimmin ihan tavallisesta kivasta, vähän pehmeästä miehestä ja miehestä, joka on rento ja tekee ihan perusfyysistä hommaa.

Luetteloimme omia vaatimuksiamme siksi, että vaikka todennäköisimmin kiinnostus on tuon testin mukainen, me naiset olemme kuitenkin yksilöitä. 

Vierailija
93/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetteloimme omia vaatimuksiamme siksi, että vaikka todennäköisimmin kiinnostus on tuon testin mukainen, me naiset olemme kuitenkin yksilöitä. 

Ette tutkimusten mukaan niin hirveän yksilöllisiä kuitenkaan.

AVlta tuskin löytyy montakaan naista, joka ei tykkäisi jommasta kummasta kahden kärjessä eli kissahalimiehestä ja bisset ja lonkrerot pöydällä ulkona chillailevasta miehestä.

Vierailija
94/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette tutkimusten mukaan niin hirveän yksilöllisiä kuitenkaan.

AVlta tuskin löytyy montakaan naista, joka ei tykkäisi jommasta kummasta kahden kärjessä eli kissahalimiehestä ja bisset ja lonkrerot pöydällä ulkona chillailevasta miehestä.

Tutkimuksissahan nimenomaan haetaan yhdenmukaisuuksia ja ne, jotka poikkeavat näistä löydetyistä yhdenmukaisuuksista, ovat tilastopoikkeamia. Esimerkiksi tuolla edellä oli erään naisen vaatimuslista, jossa yksi vaatimus oli yli 180 cm pituus. Minulla taas on alle 180 cm pituus. Olen itse vain 155 cm enkä halua näyttää parisuhteessa lapselta aikuisen vieressä. Sopivin pituus miehelle on omasta mielestäni 167-172 cm. Tietenkin moni nainen haluaa yli 180 cm pitkän miehen, koska suurin osa naisista on pidempiä kuin minä. On ihan tavallista toivoa, että mies on pidempi kuin mitä itse on. Niinhän minä itsekin toivon. Mutta kaikki naiset eivät toivo reilusti itseään pidempää miestä. Muutenhan kaikki 170 cm pitkät naiset esittäisivät toiveeksi vähintään 195 cm pituuden ja 175 cm pitkille täytyisi olla vähintään kaksimetrinen mies. 

Vierailija
95/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ ikä

Kalju

Läski

Parrakas

Rintakarvallinen

Alle 180cm

N26

Ap

N26

Ap

Sä lienet mies, joka ajattelee naista materiaalina, jota voi alkaa muuttaa mielensä mukaiseksi. Ap taas etsii miestä, joka on puoleensavetävä ja kelpaa sellaisenaan.

Ei henkilöä tarvitse muuttaa, mutta kampaukset ja parrat muuttuvat ihan luonnostaan. Hylkääkö N26 miehen, jos tämä kasvattaakin parran?

Vierailija
96/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miksi täällä ylipäänsä alettiin luetella omia vaatimuksia sen sijaan, että keskusteltaisiin aloittajan aiheesta.

Itselleni aloittajan logiikka ei aukea. Kuvittelisin, että helpompi siihen naiseen olisi treffeillä tehdä vaikutus, jos se nainen ei treffailisi isoa määrää miehiä. Kuvitellaan tällainen hypoteettinen tilanne, että nainen on valinnut hänelle vastanneista miehistä viisi, joiden kanssa hän käy treffeillä, ja aloittaja on yksi heistä. Ja tässä leikissä nainen myös jatkaa tutustumista yhteen tapaamistaan miehistä. Todennäköisyys, että aloittaja jatkaisi tutustumista nimenomaan aloittajaan olisi tällöin 1/5.

Kuvitellaan sitten muuten vastaava tilanne, mutta aloittajan ohjeen mukaisesti nainen on päättänyt tavata mahdollisimman monia miehiä, vaikkapa 45. Tällöin todennäköisyys, että aloittaja on se, johon hän jatkaa tutustumista on 1/45.

Tietenkään tosielämässä deittailu ei toimi noin vaan miehet ja naiset tapailevat uusia ihmisiä siihen saakka, että joku "kolahtaa" tai he väsyvät yrittämään ja ottavat profiilin pois. Mutta silti en ymmärrä, miten aloittajan tilanne siitä helpottuisi, jos naiset juoksisivat treffeillä lähes jokaisen heihin yhteyttä ottaneen miehen kanssa.

Vinkkini aloittajalle: Ota yhteyttä sellaiseen naiseen, joka hakee juuri sinun kaltaistasi miestä. Toivo, että hän nimenomaan ei treffaile kaikkia vähänkin sopivia miehiä vaan ehtii ja haluaa tutustua juuri sinuun, ensin kirjoittelemalla, sitten tapaamalla ja sitten sopimalla uuden tapaamisen ilman, että hänen pitää välillä käydä tapaamassa monia muitakin.

Vierailija
97/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ ikä

Kalju

Läski

Parrakas

Rintakarvallinen

Alle 180cm

N26

Ap

N26

Ap

Ei henkilöä tarvitse muuttaa, mutta kampaukset ja parrat muuttuvat ihan luonnostaan. Hylkääkö N26 miehen, jos tämä kasvattaakin parran?

En ainakaan enää suutele ja harrasta seksiä niin kauan kuin mies yrittää kasvattaa partaa. Parta on turn off, eikä mun sellaisen kanssa tarvitse olla.

N26

Vierailija
98/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin teen naisten suhteen karsintaa, kenen kanssa kirjoittelen tai ketä pyydän deiteille. Hulluahan se olisi, jos ei mitään karsintaa tekisi. Kokemus on opettanut, että tietynlaiset ominaisuudet naisissa johtavat siihen, että suhde on epätyydyttävä tai tuhoon tuomittu. Esim. uskovaiset, typerät, pitkäaikaistyöttömät, sporttisuuttaan koko ajan korostavat ja seksissä surkeat /pihtailijat lentää kaaressa pihalle heti. Olin kerran naimisissa uskovaisen naisen kanssa, se ja sen samanhenkiset kirkossa ravaavat kaverit oli kaikki ihan täysiä idiootteja. Muija yritti saada mua mukaan kirkkoon ja käännyttää kaikki ne helvetin seitsemän vuotta. Enää en koske tällaisiin naisiin pitkällä seipäälläkään. Landella asuville en myöskään kirjoittele. Eräs pitkä monivuotinen suhteeni päättyi siihen, kun nainen vonkui koko ajan haluavansa maalle pikkupaikkakunnalle asumaan, asuttiin yhdessä. Minä olen taas paljasjalkainen stadilainen, joka tykkää asua isossa kaupungissa. No eihän sellaisesta suhteesta mitään tullut, tajusin onneksi erota. Käyn mieluummin harvoin deiteillä silloin, kun toisessa jokin erityisesti kiinnostaa sen sijaan, että juoksisin jatkuvasti treffeillä.

Vierailija
99/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ ikä

Kalju

Läski

Parrakas

Rintakarvallinen

Alle 180cm

N26

Entä jos tykkää pitää parran sängellä?

Turha lähteä mielistelemään mitään yksittäistä naista. Olen ainakin itse huomannut, että todella moni nainen pitää parrasta ja se on yleisin asia, jota minussa tullaan kehumaan, vaikka se ei edes ole mitenkään erityinen, vaan ihan tavallinen lyhyt kokoparta, jota olen vähän trimmaillut kaulalta ja poskista.

Ainoa negatiivinen puoli parrassa on, että se vanhentaa helposti, joten kannattaa ehkä vähän miettiä missä pitää partaa ja missä ei. Tosin lähinnä nuoret naiset ovat kyllä partaani tulleet kehumaan. 

Vierailija
100/108 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuelämään ja olen seurustellut tarpeeksi monen miehen kanssa, että tunnen itseni ja makuni hyvin. Siksi en lähde edes treffeille ellei mies ole:

- väh. 180 cm pitkä (itse olen 172 cm)

- normaalivartaloinen tai treenattu, laiheliini tai läskimahainen ei kiihota

- akateeminen tai muuten menestynyt, esim. yrittäjyyden kautta

- kirjallisesti taitava eli osaa kirjoittaa yhdyssanat yhteen eikä harrasta :):):):) ????!!!!- kirjoitustyyliä

- tummahiuksinen. En syty vaaleista.

Ei ole keneltäkään pois, että harjoitan esikarsinnan näiden perusteella. Jos jossain on joku ihana mies joka on 175 cm pitkä ja amiksen käynyt 25 000 euron vuosituloja nauttiva putkimies, säästyy hänkin luultavasti paljolta kun ei joudu treffeille kanssani haaskaamaan aikaansa.

Mina. 

181cm

farkut 33" paino 90kg, vatsaa jonkin verran tuon farkku vyotaron paalla. Urheilullinen.

Fyysikko ja yrittaja vuosiansiot 100k + paaomatuloja

En osaa yhdyssanoja ja typotan myos (ääkkosiä en jaksa copy pastata, en asu Suomessa) 

tumat harvenevat hiukset

Tinderissa en saa matheja. Kait mulla on huonoja kuvia sitten :/

Toisaalta haluaisin naiselta myos tasoa

hoikka

+45k

Ei saa olla vasemmistolainen tai vihrea