Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sellasia naisia jotka tekonauraa jatkuvasti kaikelle turhalle missä ole mitään naurun aihettakaan?

Vierailija
12.07.2017 |

Meillä on tämmönen meidän avokonttorissa töissä ja kyseinen henkilö puhuu työasioita puhelimessa kohtalaisen paljon ja joudut sitten kuuntelemaan sitä turhaa naurua. Joku tilaus mennyt perseelteen niin reklamaatiopuhelu "tää on nyt mennyt jotenkin väärin hahahah" "voisko tätä korjata jotenkin hahaha" pitäs käydä tuuraamassa toisella konttorilla tai käydä hakemassa jotain "en mä pysty kun mulla ei ole autoa hahahaha". "Mä en osaa käyttää (pokka pettää) tätä ohjelmaa hahahaha" jollakin asialla olisi kiire ja joku henkilö pitäisi tavoittaa "mä en saa sitä kiinni (repeämin alkaa) kun se on koko ajan menossa hahaha" Aluksi kun tuo tuli firmaan oli, että täähän on iloinen tyyppi, mutta kun kuuntelet sitä väkisin väänettyä hihitystä viikon, ni kyllä rupee kypsymään. Keskustelu on ihan kaameta kyseisen henkilön kanssa, kun sillä ei pokka pidä mitenkään vaikka puhuisit juuri kuolleesta mummosta. Nauru on muutenkin epämääräisen väkinäistä. Ei siinä että jotkut nauraa vähemmän hauskoille jutuille, mutta siinä ole mitään hauskaa, jos projektit kusee ja kaikki saadaan asua töissä. Kai mulla on ankee elämä, kun en keksi naurettavaa siitä että muut on ryssineet ja saan painaa sen takia 12h päivää töissä ja ylityöt hävitetään tekemällä lyhyempää työpäivää eikä niitä saa rahana tai vapaana, niin on todella hauskaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Minä itse :D

Kai se jokin puolustusmekanismi ainakin minulla on; olen äärimmäisen ujo ja menen ihan paniikkiin kun täytyy jutella ylipäätään kenenkään kanssa, joten yritän ilmeisesti peittää paniikkini olemalla koko ajan huvittunut jostain. En kyllä mitään huutonaurua naura, ihan pieniä naurahduksia vain.

Tiedän kyllä sellaisenkin ihmisen, jolla on ihan oikeasti koko ajan hauskaa. Itseäni ei ärsytä - päinvastoin tulee aina mukava ja vapautunut olo tämän ihmisen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea aloitusta, mutta paniikissahan ne ovat. Heistä tulee mieleen, että ovat olleet lapsuudessaan perheväkivallan uhreja, tai jotain paljon pahempaa. Levottomia tyhjännaurajia, joilla paha olo kuuluu naurusta. Epämiellyttävää ja samalla surullista.

Vierailija
4/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu hermostumisesta tai jännittämisestä. On kyllä rasittavaa mutta repesin :D tsemppiä!

Vierailija
5/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia miehiäkin on.

Vierailija
6/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä yhdessä remppaohjelmassa on sellainen nainen joka höröttelee koko ajan. En varsinaisesti katso ohjelmaa, mulla vain joskus on ollut telkkari päällä ja on huomio kiinnittynyt siihen naureskeluun.

Vierailija
7/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraminen rentouttaa.

Minäkin nauran epäasiallisesti hihittäen ja hohottaen monta kertaa päivässä, joka päivä.

Todella hermostunut ja ahdistunut ihminen ei kykene nauramaan.

Hermostunut on jäykkä ja hiljainen viivahuuli.

Vierailija
8/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samanlainen tyhjänpäiväinen nauraja on meidänkin avokonttorissa, yäk. Kamalaa kuuneltavaa ne puhelut viikosta toiseen, ja sitten välillä vetää jopa kamalla murteella kun oikein innostuu.

Vierailija
9/9 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän. Heti tuli mieleeni telkkarista Huvila ja huussi, varsinkin ne jaksot, joissa mukana oli myös Meri-Tuuli Lindström. Hän ja Anita Koponen käkättivät jatkuvasti ja se jos mikä alkoi rassata. Tuota sarjaahan näytetään uusintana taas kerran tänä kesänä ja paremman tarjonnan puutteessa olen katsellut niitä. Nyt odotan vain, että alkaisivat ne jaksot, joissa ei ole Kopostakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi