Miksi seksuaalinen pidättyvyys näyttäisi olevan naisille niin vaikeaa?
Aina väitetään että miehet ne nussii menemään kuin viimeistä päivää, mutta omien tutkimusteni mukaan asia on paradoksaalisesti niin päin, että naisethan ne alkavat itkeä jos eivät saa melaa mekkoon säännöllisesti. Tällä hetkellä tilanne yhteiskunnassa onkin sellainen, että naiset ovat seksuaalisesti se aktiivimpi sukupuoli. Missä vaiheessa tällainen muutos tapahtui?
Kommentit (34)
Kyllä minä kaipaan seksiä säännöllisesti. En ymmärrä miksi pitäisi tukahduttaa seksuaaliviettinsä. Ainakin oma mieheni pitää siitä, että haluan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina olleet slutteja ja jakorasioita suurin osa. Ei kaikki. On kunnollisiakin naisia esim vaimoni. Olen hänen ainut seksikumppani.
Niinhän sinä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka paljon tälläkin palstalla kitistää päivästä toiseen kun naiset eivät "anna".Miten tämä nyt pitäisi tulkita.Hohhoijaa.
Mutta sekään ei ole hyvä, että annetaan, koska naiset on silloin slutteja kuten eräs ylläoleva keskustelija kommentoi. Kaikki mitä naiset tekevät on aina väärin.
Tässä on se, että naiset antavat aina niille väärille tyypeille. Alkakaa antaa oikeille tyypeille niin kaikki ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidättyväinen mies ei ole manipuloitavissa seksin antamattomuudella ja hän on siten pelottava.
Eli pidättyvyys on naisille vaikeaa, koska he haluavat melaa niin että itkevät jos eivät sitä saa. Ja pidättyväinen mies on heille pelottava, koska hän ei ole manipuloitavissa seksin antamattomuudella? Siis miksi melaa mekkoon jatkuvasti haluava nainen edes ryhtyisi mihinkään pidättyväisen miehen kanssa? Jos näin kävisi, niin eikö se mies silloin olisi se pihtaamisellaan manipuloiva osapuoli? Miten sinun logiikkasi oikein toimii - jos ylipäänsä toimii?
En ole AP, joten voit jättää "ja" sanan pois.
En ole koskaan itkenyt, jos en saa melaa, mutta kyllä minulla on joskus ollut kyyneleet silmissä kun olen mieheltäni saanut ja se on ollut oikein erityisen hyvää.
Itse en haluaisi miestä, joka painelee ympäri kyliä (koska itsekään en), mutta jokaisella omat mieltymykset.
Kaikilla on oikeus siihen, että painelee ympäri kyliä (myös naiset!) jos näin haluavat. Se, että on mies, ei ole yksinoikeus yhdenillan juttuihin. Ja ketään ei saisi h*oritella sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina olleet slutteja ja jakorasioita suurin osa. Ei kaikki. On kunnollisiakin naisia esim vaimoni. Olen hänen ainut seksikumppani.
Oletko varma että olet ainut?? :D
Oletko varma että olet ainut?? :D[/quote]
Olen varma koska häneltä vastausta tähän vaadin 15 vuotta sitten kun aloimme seurustelemaan. Eikä meidän tarvitse vieraissa käydä. Onko vaikea uskoa ettei kaikkien ole pakko juosta kylän jokaisen kyrvän päällä istumassa?
Ahaa, tämä selittääkin, miksi esimerkiksi nunnaluostareissa hyväksikäytetään pikkupoikia.
Ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani, mielialalääkkeet pitivät huolen siitä, etten tunne juuri yhtään seksuaalista himoa.
Okei. Ilman seksiä pian neljä vuotta ja ihan omasta tahdosta. Kaunis 27 vuotias nainen, jolla ottajia riittäisi. Ei oo vaan tullut miestä vastaan, jonka kanssa haluaisin harrastaa seksiä. Niinpä olen ilman :)
Miksi seksuaalinen pidättyvyys on miehille niin vaikeaa?
Jokainen mies ajattelee että jokaisen naisen pitäisi antaa ainoastaan hänelle eikä kenellekkään muulle. Muuten ollaan slutteja tai pihtareita. Nerokas yhtälö........