Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gigantin asiakaspalvelu on huonontunut silmissä

Vierailija
12.07.2017 |

Ainakin kahden viime kerran perusteella Itiksessä ollaan leipääntyneitä ja tyrkytetään oheissälää asiakkaille. Loukkaannutaan, kun asiakas kieltäytyy. Hyi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suutuin siellä urakalla. Aiemmin ostit puhelimen, sait sen kaapista, maksoit ja ulos. Nyt pitää kaikki hakea varastolta lappujen kanssa. Ihan turhaa hankaluutta. Ensin jonotat puhelinosastolla asiakaspalvelijalle, sitten kassalle ja lopulta varastolla. Viimeksi jonotin 24 minuuttia varastolla, edessä tasan kaksi asiakasta ja kauhea sähläys. Yksi työntekijä. Lopulta paloi hihat ja kysyin, että oikeastiko täällä on vain yksi ihminen töissä ja halusin vain ostaa puhelimen. Se varastotyyppi suuttui ihan tosissaan ja tuli samantein semmoista tekstiä takaisin, etten ole sellaista vielä asiakaspalvelusta saanut. Marssin takaisin myymälään ja otin rahani takaisin perusteena täysin kohtuuttomat jonotukset pienen oston takia.

Vierailija
22/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin Expertiinkin ku Giganttiin. Valitettavasti.

Expertillä ja Gigantilla on sama omistaja, joten ihan sama kummasta haluat ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en oo sitä aiemmin noteerannu, kun en niin usein käy. Mies on valittanu ennenkin. Tulevaisuudessa maksan ennemmin vähän enemmän mukavalle myyjälle/liikkeelle kuin halvemmasta hinnasta + pahasta mielestä.

Vierailija
24/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantista ostettiin toukokuussa vanhan hajottua uusi telkkari (Samsung), joka oli maanantaikappale ja meni saman tien palautukseen ja uusi samanlainen tilalle. Asiakaspalvelussa ei valittamista kummankaan telkkarin osalta, mutta kesti viikon, ennen kuin se uusi Skanssin Giganttiin tuli. Onneksi meillä oli tuo 23-tuumainen, jonka kuskasimme makuuhuoneesta olohuoneeseen, ettei tarvinnut ihan ilman telkkaria viikkoa olla.

Sen ensimmäisen telkkarin varasin netin kautta eräänä sunnuntaipäivänä, Pari tuntia tilauksen jälkeen puhelimeni soi ja siellä oli Gigantin heppu, joka halusi myydä minulle vielä 4K-telkkarin kalibroinnin hintaan jotain sata euroa. Minä olin juuri lueskellut telkkareiden hintoja vertaillessani nettiartikkeleita tuosta ja pidin pääni: en sellaista ota. Heppu oli tyytymätön, mutta sentään kohtelias ja hyväksyi päätökseni kiroamatta ainakaan ääneen. Se osoittautui hyväksi ratkaisuksi minun puoleltani: se eka masiina oli meillä vain yhden viikon, ennen kuin palautimme sen vaihtaaksemme sen toiseen. Siitä kalibroinnista ei rahaa olisi saanut takaisin eli se olisi mennyt täysin hukkaan.

Gigantin asiakaspalvelusta ei siis pahaa sanaa - ainakaan tällä kertaa. Elisan liikkeissä meno olikin sitten ihan toisenlaista. Niin Hansakorttelin kuin Raision Myllyn Elisan "asiakaspalvelijat" saisivat hävetä liittymämyyntikiimaansa, eli asiakkaan tarvetta ei siis kuunneltu, haluttiin vain myydä mahdollisimman kallis liittymä, mutta osasin sitäkin vastustaa. Siihen meni tosin aikaa ja vaivaa, ja olin henkisesti ihan kypsä näihin parikymppisiin pentuihin, joiden olisi vielä aika olla äidin luona kasvamassa miehen mittaan. Hampaitani kiristellen lähdin Myllystä, mutta sentään sen liittymän kanssa, jonka halusin. Olisi pitänyt laittaa palautetta, tiedän, mutta enpä sitä tehnyt, ja nyt taitaa olla liian myöhäistä. Elisan puhelinpalvelussa oli sitä vastoin miellyttävä nuori miesääni, kun lähdin Myllyn myyjän aiheuttamia sotkuja puhelimitse parin päivän päästä selvittämään, ja tämä puhelinääni toivotti minulle vielä lopuksi hunajaisesti hyvää juhannusta. Mietin, että hän on ymmärtänyt asiakaspalvelun aivan oikein, liikkeiden myyjät todellakaan eivät.

Vierailija
25/33 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvät provikat kai saa liittymistä, kun niin raivokkaasti niitä tyrkyttävät.

Vierailija
26/33 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä uusi ei tiennyt tuotteesta mitään. Huonoa asiakaspalvelua453

Vierailija
27/33 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, ei näy mikään muuttuneen. Liittymiä tyrkytettiin ja myyjä ihan suuttui. Yritettiin tyrkyttää tarpeettomia palveluita myös. Tämä Itiksessä. Kaikista huonointa palvelua olen saanut Foorumissa. Kysyin pelikonsolista. Myyjä lähti kysymään lisätietoja, eikä sitä enää näkynyt. Ostettiin sitten konsoli muualta.

Vierailija
28/33 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole todellakaan muuttunut. Päinvastoin - se tuntuu vain huononevan. Työntekijöiden asenteesta päätellen ei ole mikään mahtipaikka olla töissä. Yleensä ennen konkurssia työntekijöiltä loppuu mielenkiinto. Sellaisen aistii kun mikään ei enää toimi. Nyt se välittyy suoraan myös asiakkaille. En tiedä onko siitä kyse - enkä todellakaan enää halua olla missään kosketuksissa.

Tympeintä asiakaspalvelua mitä olen saanut koskaan mistään. Ei koskaan enää. 

Ei minulla muuta.

Vierailija
29/33 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Jyväskylässä ihan tosi hyvä palvelu. En valitettavasti muista tämän nuoren miehen nimeä, vaikka vielä katsoin sen nimilapustaan . Oli pari päivää ennen poikkuestilan julistamista ja ostimme tietokonetta kehitysvammaiselle sisarukselleni. Hän otti koko ajan huomioon myös sisarukseni eikä vain kommunikoinut edunvalvojan kanssa. Ja niin paljon olen sisarukseni kanssa 40 vuotisen taipaleemme aikana asioinut, että huomana kyllä mikä on asiallista ja mikä nuoleskelua. Tämä nuori mies olisi ansainnut kyllä kehut sinnekin. Jäi valitettavasti laittamatta. Ehkä se kyllä onnistuisi vieläkin

Vierailija
30/33 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntemus kannattaa hakea netistä ja tilata Gigantista tuote noudettavaksi. Itsellä ei ole siinä mielessä lafkasta pahaa sanottavaa. Ottivat kolme vuotta sitten 3000 € Oled telkkarin vastaan kolmen viikon kokeilun jälkeen (kuten lupaavatkin) ja rahat maksettiin mukisematta takaisin.

Vierailija
31/33 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme kysymässä Gigantista kertakäyttökameroita yhteen juttuun ja kysyimme käytävällä vastaan tulleelta nuorelta myyjältä, että onko teillä kertakäyttökameroita. Tämä nuorimies silmin nähden huvittuneena toteaa, että "no ei meillä sellaisia ole millä otetaan yksi kuva ja heitetään pois". Jatkoimme matkaa toiseen paikkaan, kun ei tuon vertaa tiennyt mikä on kertakäyttökamera, mutta etenkin tuon asenteen takia. Ajatteli varmaan että mitkä muumiot kyselee jonkun tuollaisen kameran perään.

Vierailija
32/33 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kaiken tarpeellisen verkkiksestä joten evvk kivijalkamyymälöiden tyrkytykset. 

Enemmän ihmetyttää miksi verkkis pitää pystyssä kivijalkamyymälöitä.

Vierailija
33/33 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin puhelimen talvella ja se oheismyynti ärsyttää, lisäksi aina jotain hässäkkää hinnoissa kassalla. En käy enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme