Mies ei vastaa viestiin, eikö ole kiinnostunut enää
Eli siis treffailin yhtä miestä pari kuukautta. Laitettiin viestejä melkein joka päivä. Tavattiin 1-2kertaa viikossa. Vähän yli viikko sitten lähetin Facebookissa viestin "mitä kuuluu?". Näkyy että on lukenut viestin ja ollut paikalla mutta ei ole vieläkään vastannut. Annanko olla? Kehtaanko enää kysyä että mikä on?
Kommentit (32)
Joskus hajamielisiltä miehiltä menee aikaa vastata, mutta jos nainen jättää vastaamatta on se sillon nou-nou.
Vierailija kirjoitti:
Vain kaikista tasokkaimmilla miehillä on varaa ghostailla naisia tai pyöritellä monia.
Tavismies pitää kiinni kovasti siitä naisesta jonka saa.
Kaikki miehet pettää kaikkia naisia. T: palstamiehet
Vierailija kirjoitti:
Moikka!
Älä lähetä miehelle enää mitään. Mietipä asiaa nimittäin toisin päin. Jos mies, josta olisit kiinnostunut laittaisi sinulle viestiä, niin jättäisitkö hänelle vastaamatta? Et jättäisi. Älä siis tuhlaa enää aikaa hänen ajattelemiseen, vaan etsi parempaa arvoistasi seuraa :)
Tämä miesten pelaaminen oli itsellenikin arkea sinkkuaikoina reilu kaksi vuotta sitten. Todella rasittavaa toimintaa. Syytän Tinderiä. Ihmiset ei malta/halua sitoutua, kun aina on tarjolla uusiakin. Veikkaan, että tällä miehellä on ollut jo teidän tapailun aikaankin monta eri viritystä meneillään.
No kyllä tätä on ollut iät ja ajat ennen kuin mitään tinderiä on edes ollut olemassa. Tökeröt ihmiset (sukupuoleen katsomatta) on aina jättäneet muita ”langalle soittelemaan” mitä nykyään ”ghostaamiseksi” kutsutaan.
Aloittajana pyytäisin kyllä selityksen, ihan vain siksi, että saisi tilanteelle jonkinlaisen closuren. Itse en tuosta edes lähtisi toivomaan mitään viritystä enää, sillä vaikka miehen saisi uudelleenlämmiteltyä niin kuka haluaisi ihmisen, joka jättää viikoiksi vastaamatta viestiin?
Etsi uusi. Se on takuulla parempi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi olla, ettei siksi tosiaan kuulu, että toinen kokee vaikeana kertoa, ettei kiinnosta - ei halua loukata toista ihmistä. Itselläkin vaikea keksiä selityksiä, miksei toinen kiinnosta. Usein miehet haluaisivat kuulla syyn. Jollei vaan tosiaan oo mitään kemiaa, ei vaan seksuaalisesti mies kiinnosta yhtään? Sen kyllä huomaa heti. Oon kokeillutkin tapailla jotakin kivaa vaikkei vetovoimaa oo ollut. Ei sitä myöhemminkään tullut. Kavereita en oo ettimässä Tinderissä.
Mun mielestä tämä sun viesti on lapsellinen. Mikset voi tajuta, ettei ihminen sillä pahaa tarkoita, jollei siitä kuule? Ehkä haluaa säästää sua, ei halua loukata. Kai sen nyt herranjestas tajuu, ettei toista kiinnosta, jollei siitä treffien jälkeen juuri mitään kuule.
No mä olen sitten keksinyt jotain tyhmiä tekosyitä miksen miestä halua enää tavata. Typerää sekin.
Se että ghostaa, on p-reikä käytöstä ja sitä saa mitä tilaa. Jos ei kiinnosta niin sanoo että nyt on toinen ja kiinnostavampi löytynyt ja vaikka kiva olitkin niin jäit hopealle. Mutta jos ghostaa niin silloin myöhemmät tapaamiset on ikäviä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi olla, ettei siksi tosiaan kuulu, että toinen kokee vaikeana kertoa, ettei kiinnosta - ei halua loukata toista ihmistä. Itselläkin vaikea keksiä selityksiä, miksei toinen kiinnosta. Usein miehet haluaisivat kuulla syyn. Jollei vaan tosiaan oo mitään kemiaa, ei vaan seksuaalisesti mies kiinnosta yhtään? Sen kyllä huomaa heti. Oon kokeillutkin tapailla jotakin kivaa vaikkei vetovoimaa oo ollut. Ei sitä myöhemminkään tullut. Kavereita en oo ettimässä Tinderissä.
Mun mielestä tämä sun viesti on lapsellinen. Mikset voi tajuta, ettei ihminen sillä pahaa tarkoita, jollei siitä kuule? Ehkä haluaa säästää sua, ei halua loukata. Kai sen nyt herranjestas tajuu, ettei toista kiinnosta, jollei siitä treffien jälkeen juuri mitään kuule.
No mä olen sitten keksinyt jotain tyhmiä tekosyitä miksen miestä halua enää tavata. Typerää sekin.
Typerää! Enemmän se loukkaa, jos ei vastaa eikä sano ettei kiinnosta!
Tappanut itsensä? Kysy onkohan joku huonosti, ei kai ole tehnyt itselleen mitään ettävaikutti vähän itsetuhoiselta.
Nainen 42v kirjoitti:
Anna olla. Jos sitä kiinnostaa, niin kyllä se vastaa. Naiset usein "kaivaa verta nenästä" ja pitäis rautalangasta vääntää että juu ei kiinnosta.
Ja mikä v*ttu siinä on ettei osaa sanoa suoraan ettei kiinnosta?? Ei me siitä loukkaannuta, päinvastoin. Miehet on kyllä niin typeriä, vaikka taidat olla nainen nimimerkkisi perusteella🤦🏻
Nolo ukko. Tsemppiä ap, prinssi odottaa!
Käytöstavat on historiaa. Toista ihmistä kohdellaan kuin saastaa. Ei kannata ihmetellä miksi Suomella menee kuten menee tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Moikka!
Älä lähetä miehelle enää mitään. Mietipä asiaa nimittäin toisin päin. Jos mies, josta olisit kiinnostunut laittaisi sinulle viestiä, niin jättäisitkö hänelle vastaamatta? Et jättäisi. Älä siis tuhlaa enää aikaa hänen ajattelemiseen, vaan etsi parempaa arvoistasi seuraa :)
Tämä miesten pelaaminen oli itsellenikin arkea sinkkuaikoina reilu kaksi vuotta sitten. Todella rasittavaa toimintaa. Syytän Tinderiä. Ihmiset ei malta/halua sitoutua, kun aina on tarjolla uusiakin. Veikkaan, että tällä miehellä on ollut jo teidän tapailun aikaankin monta eri viritystä meneillään.
Pakko kyllä korjata, että valtaosalla miehistä ei todellakaan ole mitään vientiä tinderissä (tai missään muuallakaan). Se, että miehille olisi "aina tarjolla uusia" on täyttä utopiaa ja ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Voi tietenkin olla, että nyt ei puhuta mistään keskivertomiehestä, vaan sellaisesta miehestä jota suurin osa naisista tavoittelee. Hänellä voi toki olla useita samanaikaisia virityksiä.
Nyt olet kyllä täysin hakoteillä.
Tavismies ajattelee enemminkin niin, että kun sain naisen niin hänestä pidetään kiinni todella hanakasti, koska et voi olla enää varma saatko ketään muutakaan hänen jälkeen.
Itse olen ollut nyt 1.5 vuotta vastentahtoisesti sinkkuna kun edelliseltä naiselta tuli pakit, karu todellisuus.