Mies ei vastaa viestiin, eikö ole kiinnostunut enää
Eli siis treffailin yhtä miestä pari kuukautta. Laitettiin viestejä melkein joka päivä. Tavattiin 1-2kertaa viikossa. Vähän yli viikko sitten lähetin Facebookissa viestin "mitä kuuluu?". Näkyy että on lukenut viestin ja ollut paikalla mutta ei ole vieläkään vastannut. Annanko olla? Kehtaanko enää kysyä että mikä on?
Kommentit (32)
Anna olla. Jos sitä kiinnostaa, niin kyllä se vastaa. Naiset usein "kaivaa verta nenästä" ja pitäis rautalangasta vääntää että juu ei kiinnosta.
Kyllä se taitaa yrittää tehdä perinteiset feidit, mutta et menetä mitään jos kysyt suoraan. Saat sitten asian selväksi itsellesikin, ja ei tartte asiaa enää miettiä. Mitään tyhmää lapsellista valtapeliä ei kannata alkaa pelaamaan, vaan laita vaan se viesti kun kerran olet kiinnostunut. Jos mies nyt ajattelee, että lähetät liian usein viestejä tai et odottanut tarpeeksi kauan, niin mies on jäänyt aivoiltaan lapsen tasoiseksi ja ei hänestä kannata edes olla hirveän kiinnostunut.
Joo annan olla.. oli kyllä aika tyhmää vaan lopettaa juttu noin ettei vastaa viestiin. Ihastuin kovasti. Ehkä ahdistui siitä. Ap
Jos vaadit mieheltä selitystä, saat pakit. Ja ne on sitten lopulliset. Jos et vastaa mitään, voi olla että miestä jää kaivelemaan, ja hän ottaa yhteyttä joskus myöhemmin. Tai jos tapaatte joskus sattumalta uudelleen, niin hän voi kiinnostua. Mutta vain siinä tapauksessa jos et enää laita viestiä. Jos ahdistelet miestä ja kerjäät pakit, en usko että kiinnostus enää herää.
Moikka!
Älä lähetä miehelle enää mitään. Mietipä asiaa nimittäin toisin päin. Jos mies, josta olisit kiinnostunut laittaisi sinulle viestiä, niin jättäisitkö hänelle vastaamatta? Et jättäisi. Älä siis tuhlaa enää aikaa hänen ajattelemiseen, vaan etsi parempaa arvoistasi seuraa :)
Tämä miesten pelaaminen oli itsellenikin arkea sinkkuaikoina reilu kaksi vuotta sitten. Todella rasittavaa toimintaa. Syytän Tinderiä. Ihmiset ei malta/halua sitoutua, kun aina on tarjolla uusiakin. Veikkaan, että tällä miehellä on ollut jo teidän tapailun aikaankin monta eri viritystä meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei todennäköisesti ole enää kiinnostunut. Itse hyväksyisin tilanteen ja menisin eteenpäin, mutta laittaisin miehelle kuitenkin vielä yhden viestin: "Hei, et ilmeisesti enää ole kiinnostunut minua tapaamaan, kun et enää pidä yhteyttä. Ymmärrän tilanteen, mutta koska ehdimme tapailla jonkin aikaa, kaipaisin jonkinlaista selitystä. Eli mikä meni pieleen? Hyvää jatkoa kaikesta huolimatta sinulle!"
Mies vastaa viestiin, jos hänellä on ollenkaan käytöstapoja. Jos ei vastaa, niin sitten ei.
Jos miehellä olisi käytöstapoja, niin olisi vastannut ap:n viimeisimpään viestiin.
Vain kaikista tasokkaimmilla miehillä on varaa ghostailla naisia tai pyöritellä monia.
Tavismies pitää kiinni kovasti siitä naisesta jonka saa.
Laitappa vaan viestiä sille :)
Jos se on vaikka käyny esim myöhään fb:ssä ja ei oo sillon viittiny/jaksanu vastata ja sitte jälkeenpäin ei enäää oo muistanutkaan.
Meinaan vaan että usein asiolle on joku muu selitys kun se mikä tulee ekana mieleen.
Ghostaaminen on persiistä. Koin moista useammankin kerran kun aikoinaan tapailin netistä naisia. Toki monen kanssa keskusteltua tuli kattavastikin vaikkei sit jatkettukaan ja omanikin lopulta löysin. Mutta noi ghostaajat oli kyllä niin persiistä että toivottavasti eivät tule duunissa tai muualla vastaan, arvostus tasan 0 heitä kohtaan.
Nainen jonka kanssa kävin treffeillä, ei hyvistä viboista huolimatta halunnut jatkaa, vaikka tapaamisen jälkeen jo uudet treffit sovittiin - eli useampi mies kerralla kierrossa. No hän tulikin työpalaverissa samaan kokoukseen ja olisi halunnut luonteensa mukaan paljon vastuuta itselleen. Oli kyllä neiti niin vaikeana koko kokouksen etten voinut kuin hymyillä miten häntä hävetti oma käytöksensä, eikä hän saanut mitään vastuuta vaan istui ihan jäätyneenä koko ajan.Hän sentään ilmoitti että joku muu oli voittaja ja hänellä oli tietysti oikeus valita ketä tapaileen, enkä mitenkään kokoksessa antanut historian vaikuttaa.
Voin vain kuvitella jos joku ghostaaja tulisi vastaan työelämässä. Kyllä olisi tarjolla niin virkamiesmäistä toimintaa jossa oman työnkuvan mukaiset jutut toki tarjoan käyttöön, mutta ilman mitään extraa. Ja nää extrat on se mitä mun asiakkaat multa hakee, koska niillä erotutaan kilpailijoista busineksessa.
En ehkä vielä kehtaa laittaa mitään kun on mielestäni aika selkeää ettei halua minulta yhteydenottoa. Ihmettelen miksi joku tekee noin että jättää vain vastaamatta jos ei halua pitää yhteyttä enää. Mies oli kuitenkin lähettänyt minulle esimerkiksi linkkejä YouTube biiseihin jotka kertoi ihastumisesta ja siihen jotain että "ikävä sua". Olisikohan sitten tavannut kiinnostavamman eikä uskaltanut sanoa. Onko muille käynyt näin?
Vierailija kirjoitti:
En ehkä vielä kehtaa laittaa mitään kun on mielestäni aika selkeää ettei halua minulta yhteydenottoa. Ihmettelen miksi joku tekee noin että jättää vain vastaamatta jos ei halua pitää yhteyttä enää. Mies oli kuitenkin lähettänyt minulle esimerkiksi linkkejä YouTube biiseihin jotka kertoi ihastumisesta ja siihen jotain että "ikävä sua". Olisikohan sitten tavannut kiinnostavamman eikä uskaltanut sanoa. Onko muille käynyt näin?
No oletko oikeasti varma että on sinkku? Jos ei olekaan ollut rohkeutta lähteä suhteesta. Voi myös olla ettei ole kerennyt vastata tai ole enää kiinnostunut. Miksi et vastaa tuohon, onko mies varmasti sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vain kaikista tasokkaimmilla miehillä on varaa ghostailla naisia tai pyöritellä monia.
Ei pidä muuten paikkaansa
Oli aluksi kiinnostunut mutta sitten ehkä kyllästyi tai huomasi ettei olekaan enää ihastunut. Muuttuiko viime tapaamiskerroilla etäisemmäksi?
Joskus voi olla, ettei siksi tosiaan kuulu, että toinen kokee vaikeana kertoa, ettei kiinnosta - ei halua loukata toista ihmistä. Itselläkin vaikea keksiä selityksiä, miksei toinen kiinnosta. Usein miehet haluaisivat kuulla syyn. Jollei vaan tosiaan oo mitään kemiaa, ei vaan seksuaalisesti mies kiinnosta yhtään? Sen kyllä huomaa heti. Oon kokeillutkin tapailla jotakin kivaa vaikkei vetovoimaa oo ollut. Ei sitä myöhemminkään tullut. Kavereita en oo ettimässä Tinderissä.
Mun mielestä tämä sun viesti on lapsellinen. Mikset voi tajuta, ettei ihminen sillä pahaa tarkoita, jollei siitä kuule? Ehkä haluaa säästää sua, ei halua loukata. Kai sen nyt herranjestas tajuu, ettei toista kiinnosta, jollei siitä treffien jälkeen juuri mitään kuule.
No mä olen sitten keksinyt jotain tyhmiä tekosyitä miksen miestä halua enää tavata. Typerää sekin.
Äskeinen viesti oli siis viittaus Amatööriterapeutti-nimisen kirjoittajan viestiin (viesti 12).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä muuten paikkaansa
Tavismiehen ajatuksenjuoksu: jos kerran sain tuonkin naisen niin helposti vaikka olen tällainen luuseri, niin kai sitä voisi paria muutakin saman tien koittaa pyörittää! Pääsee näyttään jätkille, että oon alfa!
Tuo taitaa olla nykyään normitouhua. Ei kannata lähettää enää mitään viestejä. Antaa miehen olla.
Ei todennäköisesti ole enää kiinnostunut. Itse hyväksyisin tilanteen ja menisin eteenpäin, mutta laittaisin miehelle kuitenkin vielä yhden viestin: "Hei, et ilmeisesti enää ole kiinnostunut minua tapaamaan, kun et enää pidä yhteyttä. Ymmärrän tilanteen, mutta koska ehdimme tapailla jonkin aikaa, kaipaisin jonkinlaista selitystä. Eli mikä meni pieleen? Hyvää jatkoa kaikesta huolimatta sinulle!"
Mies vastaa viestiin, jos hänellä on ollenkaan käytöstapoja. Jos ei vastaa, niin sitten ei.