Lupauduin juuri päästämään mieheni miesporukassa lomalle Pattayalle
Kommentit (92)
Suomi-baarissa. Siellä ne tytöt tulee heti juttelemaan, ovat nättejä ja iloisia. tarjoavat suoraan hintansa jne. Ja joukossa tyhmyys tiivistyy! Käyttäytymisesimerkki näkyy katukuvassa (joka toinen pari on nuori thai-nainen ja länsi-mies). Siellä prostituutio on arkipäiväistä ja sitä tekee mieli kokoeilla.
Olen viettänyt yhden talven Thaimaassa ja kyllä oli uskomatonta katsoa, kuin kilteimmätkin perheenisät sekosi porukalla. Lopuksi tuli itku, kun piti thai-ihanuus jättää ja kotona odotti tylsä vaimo vaan. Monet sanoivat, etteivät ole koskaan ennen pettäneet ja jotenkin uskoin sen heidän olemuksestaan. En tiennyt siellä yhtään ilman naista reissussa ollutta miestä, joka ei olisi vähintään kerran lähtenyt baaritytön mukaan.
... tuntui että koko alue oli yhtä isoa ilotaloaluetta... :( Tytöt ottivat innokkaasti kontaktia ihan kadulla vain käveleviin miehiin, riippumatta siitä oliko miesseurueessa myös naisia mukana... näin ainakin 90-luvun lopulla. Lisäksi hotellin uima-altaalla oli tylsää kun joutui ottamaan aurinkoa " äijäseurueitten" keskellä... vastaavaan en ole muualla törmännyt.
toivottavasti palaa suunnilleen ehjänä kotiin. Todennäköisesti vetävät viikon viinaa putkeen, käyvät strippipaikoissa, viettävät poikamiesmaista lomaa.. Luotan mieheeni kuitenkin täysin, ja vaikka hän nyt olisi vähän pussannutkin, mutta kertoo siitä itse minulle, en ota siitä pulttia.
ovat lähdössä maaliskuussa ALpeille laskettelemaan 4 kundin voimin. Ei tulisi mieleenkään " kieltää" tuollaista. Minusta aikuisia ihmisiä ei yleinsäkkään voida kieltää lähtemästä matkalle. Toki voi pyytää, että toinen ei lähtisi, mutta en minä lähde edes sille linjalle. Ihan kiva,että pääsevät reissuun. Me teemme niin, että matksutamme noin 2/3 matkasta yhdessä ja sit joka kolmannen erikseen. Silloin mies pääsee harrastusmatkalle ja minä shoppailumatkalle.
MUTTA tuota kyseistä pattaya kohdetta minäkin hieman AP:n asemassa ihmettelisin. Onhan siellä kauheasti kaikkea ikävää kuten se, että lapsia myydään miesten seksileluiksi. Vaikka oma miehesi ei olisikaan mikään hirviö joka naiskentelee 12-vuotiasta tyttöä lomallansa, niin siitä porukasta luultavasti joku sellaista harratsaa ja minä en kyllä ikimaailmassa haluaisi mieheni osallistuvan moiselle matkalle. Oletko AP miettinyt, että MIKSI miehet haluavat lähteä juuri tuohon kohteeseen? Jos lämpöä ja olutta kaipaavat, niin se löytyisi kyllä muualtakin!
Ap, olet hullu, kun sallit ja tuet tuollaista.
Ei ole vaikea arvata mix miehet lähtee just Thaimaaseen. Sehän on päivän selvää. Ja voin taata etten päästäisi omaa miestäni kaveriporukalla sinne.
Onko teillä tasaveroinen kumppani vai koira? Useimmilla ilmeisesti koira...
Onko sekin ok, että siellä on suuri osa prostituoiduista LAPSIA??? Eli jos hyväksytte, että käyttää seksipalveluja, niin onko sekin ok, että on vaikka 12-vuotiaan tai 15-vuotiaan kanssa?
Pattaya is renowned for its nightlife, which caters primarily to foreigners. While some of this is unrelated to prostitution, the central Pattaya Beach Area is known as a destination for sex tourism (alongside several districts in Bangkok and Phuket). While prostitution is technically illegal in Thailand, it is widely tolerated.
The city has literally hundreds of beer bars, go go bars, and night clubs/discotheques. Virtually all of these are venues for meeting working men or women. The nature of commercial sex varies widely; the standard system of " bar fines" is the most common, but there are many exceptions. Most notably, discos and nightclubs are venues for freelancers, independent sex workers unaffiliated with a commercial establishment. There are also several large massage parlours.
Britit, ranskalaiset yms. eurooppalaiset maat eivät enää järjestä sinne matkoja, koska se on niin saastunut ettei meressä voi uida.
Vierailija:
toivottavasti palaa suunnilleen ehjänä kotiin. Todennäköisesti vetävät viikon viinaa putkeen, käyvät strippipaikoissa, viettävät poikamiesmaista lomaa.. Luotan mieheeni kuitenkin täysin, ja vaikka hän nyt olisi vähän pussannutkin, mutta kertoo siitä itse minulle, en ota siitä pulttia.
Voiko joku olla näin hyväuskoinen.....
Ai että pussailee.
Kyllä se on nähty miten siellä ne kilteimmätkin perheenisät sekoaa kun thaitytöt tulee syliin itseään hieromaan (ne kirjaimellisesti tunkee syliin jne.).
Mikäs sen mukavampaa kun toisella puolella maapalloa käydä poikaporukalla vähän paneskelemassa. Eikä ole kiinnijäämisen riskiä kun " hoidot" ei kävele vahingossakaan Suomen kaduilla vastaan.
jonkun muun kuin oman puolison kanssa lomalle. Haluamme sillä tavalla huolehtia suhteestamme kun arki joskus tahtoo olla liiankin kiireistä. Meillä on kyllä samantyyliset matkustusmieltymykset- aina jokin uusi kohde, eikä ainakaan mikään ylimassaturismikohde jossa suomalaiset käy. Olemme menossa Seychelleille seuraavaksi.
Mies sekä minä voitaisiin käydä erikseen lomilla, jos haluttaisiin. Ei vaan vielä ole tullut sellaista tilannetta. Enkä oikein tiedä, mikä minä olisin " päästämään" miestäni mihinkään, aikuista ihmistä.
Olimme Thaimassa perhelomalla, ja aivan ihana paikka olikin. Mutta jos mies haluaisi sinne kaveriporukalla ihmettelisin, jos pystyisi olemaan pettämättä. Ne tytöt on NIIN kauniita, mukavia ja herttaisia, että en usko oman mieheni selkärankaan =) Ihmettelisin kyllä sitäkin, jos hänellä olisi pokkaa haluta yksin sinne.....
Minä ainakin päästän mieheni reissuun minne haluaa ja hän minut. Luotamme toisiimme täysin. Ei toista saa kahlita. Mieheni sukeltaa ja harrastaa myös melomista ja vaeltamista, kumma jos olisin esteenä.
Suurimman osan reissuista teemme kuitenkin perheenä.
Mieheni matkustelee ilman minua ja niin minäkin matkustelen ilman miestäni. Ei sitä aina tarvii olla kuin paita ja perse. Mies lähtee kaverinsa kanssa luultavasti alkuvuodesta Thaimaahan. Ovat käynneet jo monta monta kertaa. Itsekin kävin alkuvuodesta.
Ei meidän ainakaan tarvitse toiselta LUPAA kysyä. Kunhan ilmoittaa ja jos sopiva aika on, niin miksi ei.
Osan matkoista teemme koko perheen voimalla.
Ei kaikki todellakaan mene Thaimaaseen eikä Tallinnaan huoraamaan. Ehkä eräiden miehet menevät, kun noin katkerasti kirjoittavat.
Itse luotan mieheeni ja hän luottaa minuun.
Oppikaan luottamaan miehiinne.
Kuulostat siltä kuin teidän parisuhde ei olisi kunnossa!
Oletko varma ettei miehesi käy Thaimaassa vähän panemassa muijia?
Vierailija:
Kuulostat siltä kuin teidän parisuhde ei olisi kunnossa!
Oletko varma ettei miehesi käy Thaimaassa vähän panemassa muijia?
Kuinka niin parisuhde ei ole kunnossa ? Perustele.
Parisuhde juuri meillä on kunnossa. Pystyn *päästämään* mieheni matkalle ilman minua. Kovin moni mamma täällä ei PÄÄSTÄ miestään Thaimaaseen juuri huonon parisuhteen takia. Eivät luota toisiinkan pätkääkään.
Olen täysin varma miehestäni. Sinä ei luultavasti ole omasta miehestäsi. Oletko varma ettei se juuri tällä hetkellä pane jotain suomalaista muijaa ??
duuniporukan risteilyille tai joukkueen pelireissuille. Mutta kyllä karmisi ihan hirveästi jos ehdottaisi että lähtisi äijien kanssa Pattayalle. Olen kuullut häneltä ihan riittävästi juttuja millaisia ne pelireissut on... Yhtälö 6 miestä + 2 viikkoa + viinaa + ympärillä pyöriviä naisia = ............... täytä itse puuttuva kohta.
Mutta voihan se olla että nämä reissuun lähtevät ovat kulttuurinharrastajia ja tutkivat esim. pyhättöjä?
Omasta kokemuksesta voin sanoa että omaan aviomieheeni voin luottaa.
Kuinka monta kertaa se pitää täälläkin sanoa, ennen kuin menee jakeluun?
Te jotka näin väitätte, että siellä ole varmaankaan käyneet?! Sinne meidän perhe matkustaisi useammin, jos olisi rahaa.
ja kaikille, joita kiinnostaa thai-naiset, ja thai-naisten ja länsimaalaisten miesten väliset suhteet, lukekaa kirja: Miesten paratiisi / Annabella Åsvik, Annika Åsvik.
On todella hyvä kirja! Ja suomalaisten naisten kirjoittama! Ehdottomasti kannattaa lukea!!!