Lupauduin juuri päästämään mieheni miesporukassa lomalle Pattayalle
Kommentit (92)
Siis muiden jo edellä lueteltujen syiden lisäksi. Jos helsinkiläinen perheenisä haluaa pettää Helsingissä on riski jäädä kiinni suurempi, koska aina voi joku vaimon kaveri nähdä baarissa jne. Kun menee jonnekin kauemmaksi esim. Pattayalle niin riski jäädä kiinnin on jo huomattavasti pienempi. Tiedän tämän, koska olen niin monen onnellisen pariskunnan eroon saanut, kun olen saanut miehen kiinni teossa eli nähnyt hänen pettävän tyttöystäväänsä Helsingin yössä. Nykyisin ko. miehet sitten käyvät " kaveriporukassa" lapissa ja muissa kaupungeissa pettämässä nykyisiä puolisoitaan.
ja toiselta sitten ruikutetaan siihen vielä lupaa. Me ollaan kai aika tylsiä ja vanhanaikaisia miehen kanssa, kun ajatellaan, että lomat lomaillaan yhdessä ja halutaan vielä molemmat tehdäkin niin.
Minulla ja miehellä on erilaiset matkustusmieltyvyydet. Kun mies lähtee Pattayalle niin minä lähden lasteni ja siskoni kanssa Egyptiin lomalle.
t. ap
Jos luottaa, niin kyllä voi päästää miehen reissuun minne vain - jopa pattayalle :) Jos haluaa pettää, niin kyllä sen voi tehdä vaikka levin reissullakin, ei sen vuoksi tarvitse thaimaan reissulle lähteä.
Kauhea, kun te olette yksinkertaisia...
kaveripporukassa?
Pikkasen hei eri asia lähteä seksiturismin keitaaseen kaveriporukalla, kuin egyptiin lasten kanssa... huh ap, taas yksi vedätettävä pikkuvaimo...
Tietenkin, ilman muuta. Viihtyisköhän ne lapset yhtään siellä Thaimaassa?
Vierailija:
Minulla ja miehellä on erilaiset matkustusmieltyvyydet. Kun mies lähtee Pattayalle niin minä lähden lasteni ja siskoni kanssa Egyptiin lomalle.t. ap
se nyt ihan eri asia lähteä reissaamaan miesporukalla, kun vaimo ei ole mukana. Ymmärrän kyllä hyvin. Itsekin käyn joskus tyttöjen kanssa reissussa ilman miestä, eikä siellä silti mitään luvatonta tehdä. Mä en ymmärrä sellasia vaimoja, joiden on pakko päästä aina mukaan kyttäämään, mitä mies tekee...
pieni irtiotto kavereiden kanssa on ihan ok, mutta tarvitaanko siihen tosiaan kaksi viikkoa? ja kyllä siellä Thaimaassa täytyy olla lapsillekin JOTAIN tekemistä, koska kaikki tuntemani siellä matkailleet ovat olleet lapsiperheitä, jotkut käyvä jopa joka vuosi lasten kanssa.
Ja minä tykkään lomailla lasten kanssa, Egyptiin on lisäksi paljon lyhyempi lentomatka ja pienempi aikaero kuin Thaimaassa.
Mies taas menee ystäviensä kanssa Pattayalle, jossa olen aikoinaan käynyt miehen kanssa kahdestaan ja mies piti sitä monipuolisena lomakohteena. Minä taas mielummin menen aina uuteen paikkaan, mutta mies siis menee kavereineen Pattayalle.
t. ap
Vierailija:
Jos luottaa, niin kyllä voi päästää miehen reissuun minne vain - jopa pattayalle :) Jos haluaa pettää, niin kyllä sen voi tehdä vaikka levin reissullakin, ei sen vuoksi tarvitse thaimaan reissulle lähteä.Kauhea, kun te olette yksinkertaisia...
Eikös lomailu oman perheen kanssa nyt ole mukavampaa kuin miesporukassa.
pettämisen mahdollisuutta..ja se mahdollisuus on suuri -pettäminen siis! Thaimaassa nuo huorat tunkee päälle kaikkialla ja kännipäissään mieslauma ilman vaimoja ei välttämättä ajattele seuraamuksia. Ajattelevat ehkä, että kun ovat niin kaukana niin eihän pikkuvaimo saa tietää jos vähän hauskaa pitää. Haluan vain sanoa, että ole realistinen ja varovainen, ettei taas pääse hiv leviämään yhden ajattelemattoman miesporukan takia.
Ei kukaan voi olla noin naiivi kuin ap.
Kyllä siellä Thaimaassa voi tehdä paljon muutakin kuin huoritella.
Juuri uutisoitiin, että kaikki thai-hierolat tarjoavat seksipalveluja. Mies ei tykkää Egyptistä eikä halua matkustaa muslimimaahan. Hänen ystävät olivat lähödssä Thaimaahan ja mies sitten päätti lähteä mukaan, ei siinä sen kummempaa. Me asumme samassa talossa ja ei todellakaan ole mikään pettämisen merkki tai huonon avioliiton merkki jos on 2 viikkoa eri maassa lomalla. Tekisi varmaan hyvää teillekin nirppanokat. Teen vuorotyötä, lapset ovat joskus silloin mummolassa. Mies voisi pettää silloinkin. Pettää voi jokaisessa suhteessa, onneksi meidän suhde on sen verran vahva, että kestää matkat ja parin viikon eron.
t. ap
Voi siellä tehdä muutakin, mutta suurinosa tekee sitä.
(Kaikki miehet ei tietenkään siellä petä, sitä en väitä)
Olen kova Thaimaan kävijä ja sanoisin, että jos miehillä olisi puhtaat jauhot pussissa, menisivät jonnekin muualle Thaimaassa. Upeita ja sanotaanko, siistimpiä kohteita kun on paljon!
T.m 30