Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät miehet ovat varattuja tai homoja!!!

Pettynyt71
11.07.2017 |

Tällaista olen saanut taas katkerana huomata. Ensin ihastuin homokaveriini ja sen jälkeen uusi ihastukseni paljastuikin varatuksi.

Muilla samankaltaisia ajatuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyisi hyvätuloinen ja hyväkropoainen hyvä käytöksinen fiksu mies, joka osaa puhua naisille. Eipä mua silti ole huolittu. Toisaalta en itsekään ketä tahansa ottaisi tuohon pyörimään.

Ps. Oon hyvä köyrimään

Vierailija
22/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän karu käpy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Carita kirjoitti:

Pettynyt71 kirjoitti:

Tällaista olen saanut taas katkerana huomata. Ensin ihastuin homokaveriini ja sen jälkeen uusi ihastukseni paljastuikin varatuksi.

Muilla samankaltaisia ajatuksia?

Eli ihastuksesi olikin varattu? Eikö se tee varatuista miehistä paskoja? Niistä kyllä on kokemusta...

Ihastuminen ei tee varatusta paskaa miestä. Ellei se petä.

Kyllä ne aina pettää. Kokemusta on.

Mulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mee läpi kirjoitti:

Muuttuko mies silmänräpäyksessä paremmaksi parisuhteessa, en usko.

Itse taioin hulivili-pahastapojasta kunnon miehen kuudessa kuukaudessa. Mies pääsi alkoholiongelmastaan sekä sukupuolitaudeistaan eroon ja oppi rakastamaan. Nykynaiset valittavat vain kun eivät osaa huolehtia miehistään. Kun on pöperöä pöydässä ja lettu levällään niin routa tuo porsaan kotiin. Kielenkäyttöni voi olla rajua, mutta toisaalta mitään mammanpoikaa en ottaisikaan.

Vierailija
24/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Tunnen 2 homoa, naamassa ei kummallakaan ole vikaa, mutta ryhti on kuin lapamadolla ja pisteliäs, häijy luonne molemmilla.

Ovat sinkkuja, eikä ihme.

Vierailija
25/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete 38v kirjoitti:

Täältä löytyisi hyvätuloinen ja hyväkropoainen hyvä käytöksinen fiksu mies, joka osaa puhua naisille. Eipä mua silti ole huolittu. Toisaalta en itsekään ketä tahansa ottaisi tuohon pyörimään.

Ps. Oon hyvä köyrimään

Moikka! Mä oon nainen 24-vee, harrastan fitnessiä ja opiskelen lääkäriksi. :) Oon ettiny sun kaltasta miestä tyyliin ikuisuuden. Asutko pääkaupunkiseudulla? (Asu pliiiiis!!)

Vierailija
26/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko muut tehneet saman havainnon, mutta homomiehet on hyvin usein paremman näköisiä kuin heterot. Itse oon tunnistanut homot yleensä siitä, että ne näyttää paremmalta mun silmään kuin muut miehet. :D

Vaihdetaanko osia? :D Oma kokemukseni on täysin päinvastainen.

Homo21

Vierailija
27/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään: poikani (20-v) neitsyys elähtäneelle keski-ikäiselle tädille.

Vierailija
28/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete 38v kirjoitti:

Ps. Oon hyvä köyrimään

Moikka! Mä oon nainen 24-vee, harrastan fitnessiä ja opiskelen lääkäriksi. :) Oon ettiny sun kaltasta miestä tyyliin ikuisuuden. Asutko pääkaupunkiseudulla? (Asu pliiiiis!!)

Asun valitettavasti Torniossa.

Vierailija
29/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winner364785 kirjoitti:

Rane Ranualta kirjoitti:

Mene äidiksi homoparin lapselle. Hyvässä lykyssä pääset kimppakivvaan mukaan. Paska puoli vaan että joudut olemaan raskaana 9kk ja sitten synnyttämään

mä oon päässy 3:n kimpaan 2:n lesbomimmin kaa \m/

M29

Luulet vaan, kun olit niin kännissä.

Lesbot ei äijiä huoli, ellei kyseessä ole maksettu sessio.

Minä olen oikeasti ollut muutaman kerran 2-3:n miehen kanssa yhtäaikaa ja on muuten upea kokemus!

Suosittelen kaikille naisille.

Vierailija
30/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla on niin samanlainen miesmaku että varatuilla riittää vientiä mutta sinkkumiehet pysyy ikisinkkuina?

Ne on lampaita jotka menee masdan mukana myös miesmaun suhteen. Sitten jos löytyy kriteereihin sopiva vapaa mies niin ei sytytä kun se ei ole kenenkään oma

Vierailija
31/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Nizzassa ja siellä eräillä jatkoilla kookas homomies tunki kuminyrkkiä perseeseeni. Hän ei ollut naamaltaan mikään Steven Tyler mutta kuitenkin ihan hyvän näköinen. Pointtini on että homotkin voivat olla kohtuu hyvän näköisiä.

Vierailija
32/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winner364785 kirjoitti:

Rane Ranualta kirjoitti:

Mene äidiksi homoparin lapselle. Hyvässä lykyssä pääset kimppakivvaan mukaan. Paska puoli vaan että joudut olemaan raskaana 9kk ja sitten synnyttämään

M29

Minä olen oikeasti ollut muutaman kerran 2-3:n miehen kanssa yhtäaikaa ja on muuten upea kokemus!

Itse olen ollut kuuden miehen kanssa samaan aikaan. Tehtiin myös niin sanottu "triple double ". Pridessä minua haukuttiin kun kerroin tämän. Tekopyhyyttä

Vierailija
33/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner364785 kirjoitti:

Rane Ranualta kirjoitti:

M29

Itse olen ollut kuuden miehen kanssa samaan aikaan. Tehtiin myös niin sanottu "triple double ". Pridessä minua haukuttiin kun kerroin tämän. Tekopyhyyttä

Mäkin oon ollu monta kertaa useamman miehen kaa yhtäaikaa. Joskus otan suihin samalla kun mua rakastellaan takaapäin. Joskus annan miesten ottaa mut vuorotellen. Mä oon moderni nainen ja luulen et suurimmal osal aikuisist naisist om vastaavanlaisii kokemuxii.

Vierailija
34/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HALUAN PANNAAA!!!!

T. SEKSIHULLU

TULE TÄNNE JA HYPPÄÄ SELKÄÄNI!!!!

T. SEKSIHULLUTAR

Ps. Onko meitä pervoja lisää?

Vierailija
35/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiltti heteromies. Olen vakavarainenkin. Komeaksikin minua on haukuttu ja verrattu esim. John C Reillyyn. Silti en vaikuta löytävän kunnon naisia. Paras jonka olen saanut on ollut perseestä 8,5 naamasta 7 tisseistä 9 pillusta 8 eli keskiarvoltaan 8:n luokkaa. Naiset: miksi en saa arvoistani naista (eli 10)?

Vierailija
36/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner364785 kirjoitti:

Rane Ranualta kirjoitti:

M29

6 miestä kerrallaan voi olla jo liikaa?

Miten pystyy keskittymään jokaiseen?

Minusta ehkä paras seksiaktini on ollut naisena kahden miehen kanssa samaan aikaan,

ihan rauhassa, minun isossa makuuhuoneessani,

klassinen musiikki taustalla, hymy huulilla.

Teimme sattumoisin irl pienen sitoumuksen. Ei lainkaan varsinaista penetraatiota; lähinnä sylissäpitämistä, sormia ja suudelmia.

Haluaisin kokea samanlaista joskus uudelleen.

Vierailija
37/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihko_auki kirjoitti:

Minä olen kiltti heteromies. Olen vakavarainenkin. Komeaksikin minua on haukuttu ja verrattu esim. John C Reillyyn. Silti en vaikuta löytävän kunnon naisia. Paras jonka olen saanut on ollut perseestä 8,5 naamasta 7 tisseistä 9 pillusta 8 eli keskiarvoltaan 8:n luokkaa. Naiset: miksi en saa arvoistani naista (eli 10)?

Sun täyttyy käyttää rajuja otteita. Itse ainakin tykkään että mies ei saa olla mikään gentlemanni vaan täytyy olla mukaa. N48

Vierailija
38/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluun pilluuuuuuuu!!!!!!!!1

Vierailija
39/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Tää keskustelu on niin aistillista että mulla kihelmöi "siellä"! Pitänee avata rosépullo ja antaa sormille jotain tekemistä, you know...

Vierailija
40/42 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy parhaita sinkkumiehiä? Itse olen etsinyt baareista niitä jo vuosia. Ei ole löytynyt. Olleet joko varattuja tai kelvottomia. Tekisi mieleni mennä internerin deittipalveluun mutta kaikki tietää että ne on vain pervoille luusereille. N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan