Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni vaihtoi lääkärivaimonsa 10 vuotta nuorempaan ja nätimpään naiseen

Vierailija
11.07.2017 |

Nyt muutama vuotta myöhemmin veli valittaa mulle kun uusi vaimo ei tuo juurikaan rahaa talouteen (myyjän palkka ei kummoinen ole). Olen salaa varsin vahingoniloinen (ja edelleen parempi kaveri sen edellisen vaimon kanssa).

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei rahaa katso.

Vierailija
2/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi veljen rahatilanne on sinusta kiinnostavaa?

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonni

Vierailija
4/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa blaa..

0/5

Vierailija
5/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuskin olisi tehnyt samoin, miehet tekee päätöksiä hepin ehdoilla.

Vierailija
6/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ikis sai provonsa läpi. Onnistunut näkökulman muutos tuo rahan mukaan ottaminen.

Vierailija
7/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miksi luulet että se minua kiinnostaisi? 

ap

Vierailija
8/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Aloituksen ihan ajatuksen kanssa lukemalla varmaankin siksi, jos veli itse rahatilanteesta ap:lle valittaa.

Vaikka tämä provo hyvin todennäköisesti onkin.

Vierailija
9/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä olisi provo? Ei kai tässä mitään erityisen epätavallista ole?

Itse olen samaa ikäluokkaa ex-vaimon kanssa ja pidin aika törkeänä temppuna sitä että veli tuhosi ihan toimivan parisuhteen heti kun hehkeä teinipimu (no ok, taisi olla jo 20 v) vähän pyllyä pyöritteli ja räpsytteli tekoripsiään.

ap

Vierailija
10/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun veli rahaa haluaa, niin tehkööt itse enemmän töitä.

Vierailija
11/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotan, että te kaikki: sinä, veli, veljen exä ja veljen nyyxä kokoontuisitte kaikki herkkuaterialle juttememaan nämä asiat selviksi. Suosittelen aterialle Äityliinin mahtavia ruokareseptejä http://www.vauva.fi/comment/28012372

Hyvä ruoka, parempi mieli !

Vierailija
12/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veli ei enää rakastanut lääkäriexäänsä niin mikä ongelma siinä on?

Vierailija
13/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi voi esim. hankkia parempi palkkaisen työn tai sivutyön. Jos jotain haluaa elämässä, niin se pitää tehdä itse.

Vierailija
14/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos veli ei enää rakastanut lääkäriexäänsä niin mikä ongelma siinä on?

Kyllä se tuntui rakastavan aina siihen baari-iltaan asti jolloin tuo herkkupeppu (niin kuin veli itse tätä nimitti) tuli liehittelemään, pettikin tuon kanssa ilmeisesti heti samana iltana.

ap

Vierailija
15/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä olisi provo? Ei kai tässä mitään erityisen epätavallista ole?

Itse olen samaa ikäluokkaa ex-vaimon kanssa ja pidin aika törkeänä temppuna sitä että veli tuhosi ihan toimivan parisuhteen heti kun hehkeä teinipimu (no ok, taisi olla jo 20 v) vähän pyllyä pyöritteli ja räpsytteli tekoripsiään.

ap

Ei siinä mitään epätavallista ole, mutta multa ei liikene sympatioita ikikselle.

16/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi huono jos oli provo, koska eihän tämä nyt oikein provosoi edes mitenkään. Mies saa varmasti parempaa menoa. Talous siitä tietysti kärsii, jos lääkärin vaihtaa myyjään.

Kyllä mulla ainakin on niin, että kun vaihdoin paremman näköiseen (joskokin saman ikäiseen), niin seksi maistui paljon paremmin, koska nainen kiihotti tosi paljon. Tosin elintaso tippui mullakin vähän. Mutta eihän näistä ikinä pidemmän päälle tiedä, ja kyllä edellinen tyttöystävä mua kiihotti tosi paljon kun sai vihdoin itsensä hoikaksi. Hänen vartalonsa oli kuitenkin lähes täydellinen. Vaihto tapahtui lopulta pelkästään hirveän persoonallisuuden takia. Aluksi oli tosi mukava, mutta kun muutimme yhteen, niin hän muuttui täysin. Ei tarttenut edes naimisiin mennä. Aika on kullannut muistot, joten usein ajattelen hän yhä myös tätä ekaa tyttöystävää kiihoksissa, mutta tiedän kyllä ettei siinä parisuhteessa voinut elää.

Vierailija
17/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis se jaksaa... Aloitus menettelee, mutta nuo muut kommenttisi paljastavat sinut.

Vierailija
18/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukan on ikis? Tai mikä?

Vierailija
19/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kenen tästä aloituksesta kuuluisi vetää herneet nenään? Ei oikein innosta puolesta tai vastaan.

Vierailija
20/31 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon vielä että veljeni ei ole erityinen komistus ja oli varmasti heti lääpällään kun ekan kerran elämässään ulkonäöllisesti tasokkaampi tuli iskemään.

Veli on kohtuullisen varakas mutta ei varmaan kunnolla ymmärtänyt että yhden hyvätuloisen ja yhden pienituloisen liitossa ei ylletä läheskään samaan elintasoon kuin kahden hyvätuloisen taloudessa. Siinäpä makselee asuntolainaa yksinään ja purjeveneet jää hankkimatta.

ap