Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinne tinderiin pitäisi oikeasti kirjoittaa, jos haluaa löytää vakavan parisuhteen?

Vierailija
11.07.2017 |

Olen kirjoittanut lyhyen kuvauksen itsestäni, mitä harrastan, mitä teen työkseni, mitä olen etsimässä. Mutta ilmesesti on kauheaa harhaanjohtamista kun siellä ei lue esimerkiksi pituuttani ja painoani. Ei löydy belfietä enkä etsi myöskään miestä joka haluaisi minun laittavan perskuvia nettiin muiden pällisteltäväksi. Mutta en myöskään halua tuhlata molemmin puolin aikaa jos painoni tai ulkonäköni on todellinen turn off miehelle, haluan kuitenkin tuntea itseni viehättäväksi. Ja kyllä minä läskeineni olen joillekin miehille silti kelvannut, vaikka painoindeksini onkin hirveät 22. Tutkimusten mukaanhan keskivertomies suosii naisia suunnilleen painoindeksillä 18.5-20 jos nyt oikein muistan. Minulla on kaiken lisäksi päärynävartalo ja pienet rinnat. Pitääkö tästäkin laittaa joku varoitusteksti? Onko virhe että minulla on tinderissä kuva jossa urheilen, olen kyllä hyvässä kunnossa fyysisesti mutta se ei välttämättä juurikaan ulospäin näy, minulla on mm sellulliittia eikä lihakset näy mistään...

Haluaisin oikeasti löytää loppuelämän suhteen, mutta se tuntuu olevan täysin mahdotonta kun miehet ja naiset käyttävät tinderiä täysin eri tavoin. Erityisesti toivon kommenttia miehiltä jotka itse etsivät vakaavaa suhdetta ja niiltä naisilta jotka ovat löytäneet parisuhteensa tinderistä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mun mielestä on ihan toivottavaa että olisi selkeä kroppakuva, ei tarvitse olla belfie.

Lisäksi voisi olla teksti että on tosissaan tai tositarkoituksella tai etsii parisuhdetta tai pitkäaikaista.

Vierailija
2/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho anteeksi se painoindeksi oli oikeasti 17-20, muistin väärin! Pahoittelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä mun mielestä on ihan toivottavaa että olisi selkeä kroppakuva, ei tarvitse olla belfie.

Lisäksi voisi olla teksti että on tosissaan tai tositarkoituksella tai etsii parisuhdetta tai pitkäaikaista.

Kroppakuva kyllä siis löytyy, mutta se ei ole mikään itseni esittelykuva vaan siinä näyn harrastukseni parissa. Kuvasta näkyy kyllä että olen normaalipainoinen mutta vartaloni puutteet ei varmaan käy selkeästi ilmi.

Tekstissä lukee että etsin nimenomaan parisuhdetta. Silti saan superlikejä esim sellaisilta jotka ovat polyamorisia tai varattuja... Jepjep.

Vierailija
4/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen kirjoittaisi lyhyesti että vain vakava parisuhde kiinnostaa.

Sen jälkeen perustietoja itsestäsi, harrastukset, mielenkiinnon kohteet ym. JA kuvassa koko vartalo, mahdollisimman rehellinen kuva. Muutoin tulet pettymään, kun saat haukkoja tapaamisissa... Huono alku vakavalle suhteelle jos tapaamista varten jo pitää valehdella. Ei sellaiseen voi luottaa.

Vierailija
5/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tinderi edes hyvä paikka etsiä vakavaa parisuhdetta? Seksiähän sieltä etsitään.

Vierailija
6/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen perustietoja itsestäsi, harrastukset, mielenkiinnon kohteet ym. JA kuvassa koko vartalo, mahdollisimman rehellinen kuva. Muutoin tulet pettymään, kun saat haukkoja tapaamisissa... Huono alku vakavalle suhteelle jos tapaamista varten jo pitää valehdella. Ei sellaiseen voi luottaa.

Vartaloni päärynämäisyys ei näy kovin selkeästi edestä tai sivusta päin, joten minun pitäisi laittaa siis kuva takaapäin ja se tuntuisi rehellisesti sanottuna todella typerälle... Mutta jos miehelle iso pers on turn off niin molempien aikaahan siinä tuhlataan. Vartalotyyppini on vieläpä sellainen että jos lihoaisin vaikkapa raskauden tms vuoksi niin pakaroihin ja reisiin se massa tulisi, ei rintoihin. Tämän olen päätellyt sen perustella millaiseksi äitini ulkomuoto muuttui ja mille muutama muu sukulaisnainen näyttää. Perseviä ovat kaikki.

Kannattaako pituus ja paino laittaa?

Vierailija
7/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tinderi edes hyvä paikka etsiä vakavaa parisuhdetta? Seksiähän sieltä etsitään.

Kyllä sieltä moni parisuhdettakin etsii ja tiedän monia jotka ovat suhteensa nimenomaan tinderistä löytäneet.

Vierailija
8/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla liian pyöreä niille jotka etsivät hoikkaa ja urheilullista mutta liian hoikka niille jotka tykkäävät rehevämmistä, varsinkin kun niitä rintojakaan ei juurikaan ole. Tai on, mutta ne on pienet. Tykkään liikkumisesta todella paljon ja itseäni ei hirveästi sytytä sohvaperunamiehet, kaipaan sellaista seuraa jonka kanssa voi lähteä metsään tarpomaan edes kerran viikossa.

Vierailija
9/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä 22 painoindeksi on jo aika paljon. Alle 20 pitää olla.

Vierailija
10/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin tinderistä sopivan miehen, vaikka ylipainoa täältäkin löytyy urheiluharrastuksesta huolimatta. Mielestäni tärkeää kunhan jonkinlainen rehellinen kokovartalokuva, idiootteja on ne, jotka treffeillä pällistelee pepun leveyttä. Itse en laittaisi pituutta ja painoa, koska itse en niitä katso muiltakaan, joten en halua ihmistä, jolle sillä on jotain väliä. 

Tinderissä likejä ei pidä ottaa niin tosissaan, säälittävää kyllä, monet miehet yrittää niitä tavallisen näköisiä naisia, koska luulee että ne on jotenkin helpompia kuin ne fitnessblogi beibet. Varmaan oletkin jo kuullut vinkin, että monet järkevät ja hyvät miehet eivät osaa oikein valita hyviä kuvia, olin treffeillä useamman tyypin kanssa joka kuvissa näytti tylsältä, mutta livenä oli ihan tavallisen hyvännäköinen ja mukava tyyppi. En tiedä mikä siinä on, miehet odottaa kuitenkin naisilta hyviä kokovartalokuvia ja kasvokuvia joista näkisi kunnolla miltä näyttää, mutta itse laittaa epäselviä kuvia, joissa on vaan aurinkolasit päässä. Eli kannattaa matchailla aika laajalla skaalalla myös vähemmän kiinnostavai tyyppejä, sieltä saattaa paljastua niitä helmiä!

Tsemppiä etsintään!

Vierailija
11/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä 22 painoindeksi on jo aika paljon. Alle 20 pitää olla.

Niinpä. Vielä alle 25-vuotiaana pysyin hoikkana ilman mitään ponnisteluita, pystyin syömään ihan mitä tahansa eli olin läpipasko. Siis ihan oikeasti, pystyin syömään suklaata vaikka joka päivä kun aineenvaihdunta toimi niin vilkkaasti ja olen aina ollut kova urheilemaan. Nykyään pitää jo vähän enemmän miettiä ruokavaliota ja silti paino haluaisi enemmänkin nousta kuin laskea. 5 kg pitäisi saada painoa pois mutta kovin on tiukassa. Kehonkoostumusmittauksen mukaan olen nyt terveyden kannalta ideaalissa rasvaprosentissa ja lihaksia löytyy. Mutta ei tällä painolla mitään parisuhdetta kovin helpolla saa...

Vierailija
12/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pidä ottaa minään työhaastatteluna. Sun täytyy pystyä ilmaisemaan itseäsi jotenkin muuten kuin vain sun egon ominaisuuksien luettelona.

Mutta ihan vakavasti puhuen jättäisin kyllä Tinderin kokonaan väliin.

Vierailija
13/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vakaville - huumorintajuiset älkööt vaivautuko.

Vierailija
14/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartaloni päärynämäisyys ei näy kovin selkeästi edestä tai sivusta päin, joten minun pitäisi laittaa siis kuva takaapäin ja se tuntuisi rehellisesti sanottuna todella typerälle... Mutta jos miehelle iso pers on turn off niin molempien aikaahan siinä tuhlataan. Vartalotyyppini on vieläpä sellainen että jos lihoaisin vaikkapa raskauden tms vuoksi niin pakaroihin ja reisiin se massa tulisi, ei rintoihin. Tämän olen päätellyt sen perustella millaiseksi äitini ulkomuoto muuttui ja mille muutama muu sukulaisnainen näyttää. Perseviä ovat kaikki.

Kannattaako pituus ja paino laittaa?

Ei naisen peppu voi olla liian iso. More to love :P

Peppumies

Vierailija
15/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
16/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen fiksaatio sinulla oikein on tuohon painoon, peppuun ja rintoihin? Ihan kuin naisessa ei olisi muuta kuin ulkonäkö, ja vielä tarkemmin ainoastaan tissit ja peppu ja rasvan määrä.

Unohda ne tissien varoitustekstit mutta mainitse toki että olet neuroottinen ja ulkonäkökeskeinen. Tai sitten et mene Tinderiin, noin huonolla itsetunnolla varustettuna revit vain itsesi rikki jos tulet torjutuksi.

Vierailija
17/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi päärynävartaloinen, joka on ollut ekan tinder-deittinsä kanssa kohta 2v. Minulla oli pelkkiä kasvokuvia tai rinnan yläpuolelta otettuja kuvia, joissa näkyi silti selkeästi millainen olen tyyliltäni. Kuvauksessa ikä, mitä alaa opiskelin, millaisesta musiikista pidän ja mistä jutusta pidän erityisesti miesten ulkonäössä. Miehellä about saman verran tietoa ja samantyylisiä kuvia. Näytti kelpaavan iso perse ja pienet tissit tälle ekoilta treffeiltä lähtien. Painoni oli normaalipainon ylärajalla tuolloin ja miehellä vähän ylipainoa, joka ei minua haitannut.

Vierailija
18/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen fiksaatio sinulla oikein on tuohon painoon, peppuun ja rintoihin? Ihan kuin naisessa ei olisi muuta kuin ulkonäkö, ja vielä tarkemmin ainoastaan tissit ja peppu ja rasvan määrä.

Unohda ne tissien varoitustekstit mutta mainitse toki että olet neuroottinen ja ulkonäkökeskeinen. Tai sitten et mene Tinderiin, noin huonolla itsetunnolla varustettuna revit vain itsesi rikki jos tulet torjutuksi.

Jos ei ole tarpeeksi hyvännäköinen niin mies ei edes vaivaudu tutustumaan. Miehet niitä pinnallisia on, rumille naisille ei anneta mitään mahdollisuutta.

Vierailija
19/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies voi kompensoida rumuuttaan hyvin monella tavalla, esimerkiksi kehittämällä keskustelutaitojaan, harrastmalla jotain mielenkiintoista, urheilemalla jne. Ruma nainen taas on aina ruma nainen, miehille näkymätön.

Vierailija
20/54 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi päärynävartaloinen, joka on ollut ekan tinder-deittinsä kanssa kohta 2v. Minulla oli pelkkiä kasvokuvia tai rinnan yläpuolelta otettuja kuvia, joissa näkyi silti selkeästi millainen olen tyyliltäni. Kuvauksessa ikä, mitä alaa opiskelin, millaisesta musiikista pidän ja mistä jutusta pidän erityisesti miesten ulkonäössä. Miehellä about saman verran tietoa ja samantyylisiä kuvia. Näytti kelpaavan iso perse ja pienet tissit tälle ekoilta treffeiltä lähtien. Painoni oli normaalipainon ylärajalla tuolloin ja miehellä vähän ylipainoa, joka ei minua haitannut.

Ja mies ei pitänyt itseään huijattuna kun olit rajannut kuvat noin? Mistä tuollaisia kultakimpaleita löytää?