Mitä sinne tinderiin pitäisi oikeasti kirjoittaa, jos haluaa löytää vakavan parisuhteen?
Olen kirjoittanut lyhyen kuvauksen itsestäni, mitä harrastan, mitä teen työkseni, mitä olen etsimässä. Mutta ilmesesti on kauheaa harhaanjohtamista kun siellä ei lue esimerkiksi pituuttani ja painoani. Ei löydy belfietä enkä etsi myöskään miestä joka haluaisi minun laittavan perskuvia nettiin muiden pällisteltäväksi. Mutta en myöskään halua tuhlata molemmin puolin aikaa jos painoni tai ulkonäköni on todellinen turn off miehelle, haluan kuitenkin tuntea itseni viehättäväksi. Ja kyllä minä läskeineni olen joillekin miehille silti kelvannut, vaikka painoindeksini onkin hirveät 22. Tutkimusten mukaanhan keskivertomies suosii naisia suunnilleen painoindeksillä 18.5-20 jos nyt oikein muistan. Minulla on kaiken lisäksi päärynävartalo ja pienet rinnat. Pitääkö tästäkin laittaa joku varoitusteksti? Onko virhe että minulla on tinderissä kuva jossa urheilen, olen kyllä hyvässä kunnossa fyysisesti mutta se ei välttämättä juurikaan ulospäin näy, minulla on mm sellulliittia eikä lihakset näy mistään...
Haluaisin oikeasti löytää loppuelämän suhteen, mutta se tuntuu olevan täysin mahdotonta kun miehet ja naiset käyttävät tinderiä täysin eri tavoin. Erityisesti toivon kommenttia miehiltä jotka itse etsivät vakaavaa suhdetta ja niiltä naisilta jotka ovat löytäneet parisuhteensa tinderistä.
Kommentit (54)
Jos miestä kiinnostaa vain tissit ja perse, niin eihän sellaisen kanssa kukaan halua vakavaa parisuhdetta?!? Haloo!!
Nää peräkammarin pojat jotka eivät ole koskaan naista saaneet, tänne puutteessa tissijuttuja kirjoittelee, ei niitä kannata ottaa vakavissaan. Tuskin tänne kirjoittaa yksikään sellainen mies jonka kanssa haluaisit vakavan parisuhteen.
Normaali mies- ja tuleva aviomies/ isäkandidaatti ei hae vain persettä vaan valloittavaa persoonaa ja ihanaa naista. Tuskin noiden tissiperse-ääliöiden kanssa kovin kiva olisi iltaisin istuskella ruokapöydässä keskustelemassa maailman menosta. ne varmaan vain tuumaisivat että naapurin pirjoliisalla taitaa olla isommat tisut kuin sulla. Revippä siitä sitten vakavaa parisuhdetta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan lopettaa tällasten keskustelujen lukeminen kun saan oloni tuntumaan lihavalta :D juuri katsoin, että mun painoindeksi olisi 23.9, enkä mielestäni ole yhtään lihava.. mulla kyllä käynyt sellanen tuuri, että "lihottuani" indeksistä 20 tohon nykyiseen, on kuppikoko kasvanut A:sta C:hen.. enkä näytä ihan luurangolta, toisin kuin aiemmin. Kehokin jaksaa paremmin treenatessa.
Olen kyllä koittanut laihduttaa, mutta ei paino mihinkään liiku, ja silloin en ole myöskään enää treenata jaksanut.. ehkä jos antais lihasten surkastua, ja samalla lopettaa syöminen, niin pääsisi taas pienemmille indekseille, mutta eipä taida kauheen terveellistä enää olla.
Olen siis nykyään 165/65, ja miehen mukaan mun "kuuluis" painaa se 55kg, koska hänen siskonsakin. Siinä kohtaa yleensä näytän sitä mun vanhojentansseista otettua luurankokuvaa, missä painoin juurikin 55kg, eikä yhtään lihaksia. Taitaa olla hänenkin päässään vähän vääristyneet kuvat naisten koosta...
Höpsis. M35
Vierailija kirjoitti:
Siis ajatteletko nyt ihan tosissasi, että olet liian lihava painoindeksillä 22? :O Ja sen takia et löydä parisuhdetta? Kyllä se vika taitaa olla jossain muualla kuin painossa. Itselläni ei ole ollut kummoisia ongelmia miesten tai parisuhteiden löytämisessä edes ylipainoisena (bmi 26) eikä myöskään nuorempana, kun olin hoikka. Tinderistäkin löysin paljon seuraa ja mukavia treffejä pari vuotta sitten, silloin olin 163cm/71kg eikä kukaan kommentoinut painoani tai ulkonäköä mitenkään ikinä.
Todennäköisesti sinulla on hyvin kauniit kasvot, kaunis hymy ja läskit kerääntyvät juuri oikeisiin paikkoihin. Tilanteesi on siis aivan eri kuin jollain tavisnaisella joka ei enää saa miehiä sormia napsauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis ajatteletko nyt ihan tosissasi, että olet liian lihava painoindeksillä 22?
Tavisnainen on tuossa painossa liian lihava. Paitsi jos kuuluu niihin onnekkaisiin joilla on isot rinnat, sitten saa liian korkean rasvaprosenttinsa anteeksi.
Minulla oli paljon vientiä silloin kun olin suorastaan alipainoinen, mutta normaalipainoisena en enää kelpaa. Pienet rinnat täälläkin.
Oon nainen ja löysin poikaystävän Tinderistä. Itellä ei edes ollut kokovartalokuvaa, mutta sellainen missä istun pöydän ääressä ja pidän kahvikuppia (ulkona, takki päällä). Oon ite ollu aina normaalipainon ja alipainon rajalla. Parilla eri treffeillä kysyin näytänkö samalta kun kuvien perusteella voisi olettaa, ja kuulemma näytin. En oo mikään kaunotar muuten vaan tavis pallonaama (ei selkeitä kasvonpiirteitä/leukaa). Tekstissä luki jtn., että haluan aluksi tutustua kaveripohjalta, koska mun kiinnostus herää vähän hitaasti. Näin siksi, koska se on totta, ajatuskin, että pitäisi edes pussata jotain kiinnostavaa ihmistä parilla ensitreffeillä on sietämätön. Seksin perään kyselijöitä tais olla tasan 2 ihmistä, heidät oli helppo karsia pois. Sitte oli jotain siitä miten vietän vapaa-aikaa ja joku näsäviisastelu -kommentti omasta opiskelualasta.
Aloittajalle sanoisin, että mietit ihan liikaa ainakin sitä ulkonäköasiaa. Jokaista ei voi miellyttää ja kunhan et peittele tahallasi jotain ominaisuutta, niin tuskin johdat ketään harhaan. Etenkin jos sulla on jo kokovartalokuva, niin hienoa, tosiaan ei sitäkään välttämättä tarvitse jos on hoikka kaikkialta tai vastaavasti naamasta näkee ettei ole hoikka.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä 22 painoindeksi on jo aika paljon. Alle 20 pitää olla.
Tämä menee vähän ohi aiheen, mutta itse trrenaava 164/64 ja kaikki miehet ovat veikanneet painoni 53-55 kiloon:D olen siis timmi ja lihaksikas, että ei se paino kaikkea kerro! Varsinkaan painoindeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mene helevettiin sieltä tinderistä.
Parisuhdetta haluava mies ei ole painoindeksien eikä tissienkoon perään. Tinderit vääristää, ja kuvashoppailu, jossa etsitään itseä kiihottavia kuvia, ja ajatellaan että naisen päässä kaikki on myös yhtä täydellistä kuin hänen kroppansa, tai toisin päin.
Etsi seuraa mieluummin oikeasta treffisovelluksesta, joka ei ole kuvasto miehille josta he hakevat panoseuraa.
Voisitko listata tähän ne "oikeat treffisovellukset", olisin todella kiinnostunut tietämään.
Väitän, että kuvilla on sielläkin painoarvoa ja viimeistään muutaman viestin jälkeen niitä tivataan puolin ja toisin. Ja missään en ole saanut osakseni seksinvonkausta kuin esim. S24 ja myös E-Kontakti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene helevettiin sieltä tinderistä.
Parisuhdetta haluava mies ei ole painoindeksien eikä tissienkoon perään. Tinderit vääristää, ja kuvashoppailu, jossa etsitään itseä kiihottavia kuvia, ja ajatellaan että naisen päässä kaikki on myös yhtä täydellistä kuin hänen kroppansa, tai toisin päin.
Etsi seuraa mieluummin oikeasta treffisovelluksesta, joka ei ole kuvasto miehille josta he hakevat panoseuraa.
Voisitko listata tähän ne "oikeat treffisovellukset", olisin todella kiinnostunut tietämään.
Väitän, että kuvilla on sielläkin painoarvoa ja viimeistään muutaman viestin jälkeen niitä tivataan puolin ja toisin. Ja missään en ole saanut osakseni seksinvonkausta kuin esim. S24 ja myös E-Kontakti.
Osakseni *niin paljon*
Aika ihmeellistä obsessointia oman kehon yksityiskohdista. On varmaan raskasta olla nainen.
Laita itsestäsi osuvat kuvat ja persoonaasi hyvin kuvaava teksti, ja anna miesten itse päättää, haluavatko he puhua kanssasi vai eivät.
Tinderissä on ihan kaikenlaisia tyyppejä. Sekaan vain, ja huumoria mukaan.
Jos haluat vakavan suhteen, ole vakavasti otettava.
Minulla on tällä hetkellä tinder-profiili piilotettuna, mutta yleensä saa pyyhkiä superlikeja vasemmalle kaksin käsin :D Kuvia on maksimimäärä, ja ne kertovat harrastuksistani ja mielenkiinnonkohteistani, yksikään ei taida olla vain naamakuva. En muuten edes ole hoikka, vaan aika sopusuhtainen ja rehevä normaalipainoinen. Kokovartalokuvia on pari. Esittely on myös pitkä ja siitä heijastuu myös se, että jonkinlaista aivotoimintaa korvieni välissä todellakin esiintyy. Yleenasä vastapuoli aloittaa keskustelun just sillä, että ompa hyvä esittely. Sarkasmi puree.
Toisinaan vaihdan sukupuoleni tinderissä mieheksi ja katson millaisia n aisten profiilit ovat, ja ovat kyllä kertakaikkisen paskoja. Kuvat on muokattuja, tylsiä, ylimeikattuja ja niissä yritetään peitellä omia virheitä. Monen kohdalla mietin, että osdaakohan tuo edes kirjoittaa muuta kuin nimensä sillä esittely on joko täysin tyhjä tai siinä lukee pituus ja paino. Miehetkin valittavat sitä, ettei naisten esittelyissä yleensä näy muuta kuin instagram- ja Snapchat-profiilit :D
Kyllä, jyrään tinderissä ja aika lujaa. Ehkä siksi että yritän miellyttää ensisijaisesti itseäni.
Kuinka niin miehet ja naiset käyttävät Tinderiä eri tavoin? Kyllä naisistakin suurin osa etsii seksiä sieltä.
Siis vakavaan parisuhteeseen tinder?
Sillä sun työpaikalla ei oo mitään väliä, kun miehet haluaa vain panna. Itse oon todennut, että kiva, kun kelpaan. Oon jonkun verran pyöreämpi kuin aloituspostaaja, mutta ilmoitan rehellisesti mittani ja kuvat on hyvät ja ig:n kuvat siinä myöskin. Ei ole tullut yllätyksiä, ja kiva, kun molemmat tietää, mikä on jutun juju.
Minä ainakin olen todella paljon panostanut siihen että kuvat on monipuolinen kattaus elämääni ja teksti myös kertoo mitä olen etsimässä ja millainen olen, silti tulee superlikejä ihan vääränlaisilta miehiltä ja monelta saa pakit ulkonäön tms perusteella vaikka se ulkonäkö täysin selkeästi siitä profiilista tulee läpi. Miehet etsivät jotain täydellistä vaimoa ja ajattelevat varmaan tekstini perusteella että kokeillaan nyt jos tuolta vähän seksiä saisi, mutta kun minulta ei saa. Olen vakavissani liikenteessä mikä käy tekstistäkin ilmi. Ei kiinnosta mitkään panokuviot, haluan miehen jonka kanssa voin yksinoikeudella paneskella vaikka aamusta iltaan ja illasta aamuun, ilman että ketään muita liittyy seksielämäämme.
Siis ajatteletko nyt ihan tosissasi, että olet liian lihava painoindeksillä 22? :O Ja sen takia et löydä parisuhdetta? Kyllä se vika taitaa olla jossain muualla kuin painossa. Itselläni ei ole ollut kummoisia ongelmia miesten tai parisuhteiden löytämisessä edes ylipainoisena (bmi 26) eikä myöskään nuorempana, kun olin hoikka. Tinderistäkin löysin paljon seuraa ja mukavia treffejä pari vuotta sitten, silloin olin 163cm/71kg eikä kukaan kommentoinut painoani tai ulkonäköä mitenkään ikinä.